![]() |
Jack ass the movie
ik heb hem net gezien, en ben echt zwaar tevreden over het resultaat!!!!!
ik heb hem nu op dvd (OW wat illegaal) Wat vinden jullie ervan ? |
dit is echt al het 2357825335e forum over jackass the movie...
|
cky landspeed
cky2k cky3 cky4 zijn beter |
Mijn broer had hem op de comp gezet en ik had net een stukkie gekeken....nou ik vond hem echt niet leu........die gozers zijn echt gek, wat die allemaal doen... :confused:
|
anders gaan ze ff over een met sneeuw gemaakt ijsje heen pissen.. dat opvreten en even later weer uitkotsen.. GESTOORD!! en niet boeiend.. de afleveringen op tv zijn gewoon etzelfde.. Wel leuk maar geen trip voor naar de bios waard..
|
*Vind ik juist niet, ik heb echt helemaal in een duek gelezen (je moet het ook niet tè serieus nemen whaha)
en er waren best wel veel dingen die niet op tv waren (niet hetzelfde...) Ik zou echt in een deuk liggen in de bios.... (LEUK! :D )* |
dat met die golfkarretjes was echt supervet
|
ik kwam niet meer bij, heb me echt kapot gelachen
|
Citaat:
|
Het verschilde eigenlijk vrij weinig van de tv-afleveringen, met als uitzondering dat ze hier wat meer geld tot hun beschikking hadden en geen er censuur was. Daardoor konden sommige dingen wat verder gaan dan op tv...Hoe dan ook, het was wel een geniale film :)
|
ik heb hem gisteren gezien in de bios..
Ik heb echt in een deuk gelegen.. maar somige dingen zoals met dat papier snijden en met dat ijsje.. mja dat was wat minder. |
Helemaal niks is minder ! ok smakelijk zijn sommige dingen niet, maar blijf er toch echt wel om lachen !! :p
|
ik heb hem gister in bios gecheckt.
geweldig als henry rollins gaat rijden over die heuvels terwijl steve-o getattoeerd wordt YOU CHRISTIAN MOTHERFUCKER!! en met die golfkarretjes is ook ontzettend geniaal dat die kerel bovenop wegvliegt |
dat papier snijden was gewoon zo stom
dat pissen over een sneeuwijsje ook en de rest eigenlijk ook het enige wat leuk was dat ze in de bosjes gingen zitten met zo'n stadion tuter bij een golfbaan en als ze dan net wilde slaan, kei hard: TTTUUUUUUUUT dat was leuk. maar dat kotsen en zo..nee das nix |
woh....was wel leuk, al vind ik het nog steeds zonde van mijn geld
|
Bij gebrek aan humor is ie best leuk ;)
Nee, serieus, slechte stunts, slechte humor, slecht in elkaar geplakt... slechte film. De serie vind ik nog wel te doen, maar dis niks :) |
ik ga zondag..maaruh hoelang duurtie eigenlijk??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |