![]() |
Trots op je bijbaan?
Ben jij trots op je baantje, of doe je het echt alleen voor het geld en intereseerd het je niet wat je dr voor moet doen?
Ik ben trots op mn baantje bij Drievliet, ookal moet ik ze gaan verlaten in verband met ander werk waar ik veel mer verdien. Maar Drievliet werk in het restaurant ik gewoon leuk en ik kan het wel goed laat maar zeggen, daarom ben ik dr trots op :rolleyes: |
niet allemaal te gelijk als je blieft...
|
Op zaterdagmiddag is iedereen bezig met z'n bijbaantje, dus kun je natuurlijk niet al veel reacties verwachten...
|
Ja, ik ben wel trots op mijn bijbaantje. Trots is misschien alleen niet het goede woord. Ik heb het er prima naar mijn zin en weet dat ik geen standaard baantje heb en bof :) ..
|
Niet echt :o
|
nou ik ben er niet echt trots op dat ik postbode ben..
maar ben er wel trits op dat je met zo weinig werken "zoveel" geld kan verdienen |
Ik ben tevreden met mijn bijbaan, maar niet trots
|
ksnap niet hoezo je trots zou zijn op een bijbaantje :confused:
kben d'r wel gewoon tevreden mee, heb leuke collega's en 't werk is ook best. maar trots? Neuh, kdenk dat iedereen het wel zou kunnen, dus geen reden tot trots zijn. |
ja relaxt werk en verdient goed..
|
trots tja ehm hoe moet ik dat interpreteren?
Maar ik ben er wel tevreden mee heb leuke collega's na afl;oop bioertje drinken. En ach het verdiend nog wel aardig (1,5 euro boven minimum dacht ik) |
ikke wel
ik heb een veel beter bijbaantje dan de meeste op mijn school en verdien meer in het begin dan wie dan ook ober bij een duur restaurant |
euhm ja beetjuh wel worden niet zo veel mensen aangenomen en als je er werkt krijg je bestwel extra's
btw werk in de bieb |
Ach tis wel een leuk als ik naar de film ga dak zelf kan bepalen of de pauze afgelopen is of niet en hoe hard het geluid moet staan en ga zo maar door.
|
ben nu ff werkloos, maar vond ut wel lachu, duizenden euros door je handen krijgen op de zwarte markt in beverwijk. verdiende ook super goed. enne binnenkort, ga k misschien zelf op de zwarte markt verkopen... als je ut goed aanpakt kan je zo paar honderd euro per dag verdienen.... :S
|
trots ben ik niet echt, maar vind het wel een aardige prestatie van mezelf dat ik het volhoudt. ik bezorg ut dagblad.
|
Ik ben niet echt trots op mn bijbaan, maar ik ben wel blij dat ik hem heb.
|
Ik ben niet echt trots op mn werk als postbode, ik vind het ook niet echt leuk.. maar het geld is best welkom :)
|
Mwah niet echt trots oid op de baan op zich maar wel een beetje op het bedrijf waar ik werk
|
neej, ik breng reclame folders rond (ik ga er mee stoppen hoor)
Mensen zijn helemaal niet blij met je. Ik breng ze dinsdag rond op dat zelfde tijdstip brengt een ander meisje de plaatselijke krant rond. De mensen komen soms persoonlijk naar de deur omdat ze denken dat ik de krant rondbreng, maar ik moet ze dan teleur stellen met de reclame volder. Dat meisje die die krant rond brengt verdient trouwens ook 4 keer zoveel |
ik ben er niet heel erg trots op, maar het is ook niet zo dat ik me schaam ofzo. Ik ben wel tevreden met wat ik doe, heb leuke collega´s enzo, ik verdien niet geweldig, maarja.
|
Ja heeeel trots, werk in de snackbar! :D
Neej okay serieus, vind het HEEL leuk werk, staat bijna in een bos, en het verdient goed... |
mwja, trots kan je het niet noemen maar vind het wel vet dat ik in een (Italiaanse) ijssalon werk, zijn er niet veel van in Nederland, dus....... :D :o
|
ik ben wel en niet trots, want trots zijn op een kranten wijk en dat elke dag??? en op zaterdag ochtend!! (n) das wel minder ..
maar nu is ut mooi weer en is ut vet lkkr en soms gaan vrienden mee duzzz das heel gezellie :D maar ja... het verdient ook wel lekker hoor.... ;) duzz ben best trots erop, maar als je dat 1 of 2 maanden geleden had gevraagd toen het , nou laten we zeggen -12 was, dan had ik gezegd: "het is onwijs klote en @$#^%&*)#@" as je snapt wat ik bedoel :p laterzzzz xxxxxxxxxxxxxxxxx :) :) :) :) |
Ik doe het voor het geld (folders lopen), maar ik schaam me er absoluut niet voor.
|
mijn baan brengt wel enige trosts met zich mee maar niet iedereen vind dat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |