![]() |
gezocht: teksten van kindertunes!!!
hmjah, dat zoek ik dus:
teksten van de begintunes van vrouwtje teelepel, sieberd, boulibouli, dommel, .... :D waar zou'k die kunnen vinden? of je kan ze me doormailen op damaetas_@hotmail.com. alvast bedankt. |
vrouwtje theelepel
Een lepel is een ding, daar kan je pap mee roeren Hij helpt je ook, om de baby mee te voeren Gewoon heel handig, maar je moet je niet vergissen Je zult wel zien, dat er ook rare theelepel zijn.... REFREIN: Zeg mij waar die is Ik zoek al zoveel jaar De lepel van goud Hij moet er zijn, maar wie vertelt mij waar..... Daarmee tover ik, een glimlach op je wangen De gouden lepel schittert in mijn droom En iedere droom, moet je in een potje vangen De gouden lepel, roert alles daarin vrolijk rond :REFREIN EIND [instr. tussenstuk] Ergens in het bos, daar woont een malle dame Ze poetst en boent... Ze lapt elke dag de ramen Een beetje saai, maar met haar gouden lepel... ...beleeft ze toch steeds een wonderlijk raar avontuur REFREIN: Zeg mij waar die is Ik zoek al zoveel jaar De lepel van goud Hij moet er zijn, maar wie vertelt mij waar..... Daarmee tover ik, een glimlach op je wangen De gouden lepel schittert in mijn droom En iedere droom, moet je in een potje vangen De gouden lepel, roert alles daarin vrolijk rond :REFREIN EIND REFREIN: Zeg mij waar die is Ik zoek al zoveel jaar De lepel van goud Hij moet er zijn, maar wie vertelt mij waar..... Daarmee tover ik, een glimlach op je wangen De gouden lepel schittert in mijn droom En iedere droom, moet je in een potje vangen De gouden lepel, roert alles daarin vrolijk rond :REFREIN EIND De gouden lepel roert ALLES daarin vrolijk rond... Echt waar... Let maar op... Dommel kijk daar heb je semafoor met z'n vriendje dommel, samen gaan ze het leven door, en maken heel wat roooommel, dommmel is rond hij eet heel graag, snoepjes ijs en botten, hij doet wat semafoor hem vraagt, en laat zich soms bedotten, hier is dommel ....... gekke hond ........ heel dik ......... wit en rond ........ vrolijk ...... lief en trouw hij heeft een hard van goud, dommel is verbaast als zijn baas weer iets uitvind waar hij het nut niet van ziet ..... dommel heeft soms haast als hij moet helpen en hij het liefst eten zou ..... dommel lacht heel gauw, houdt van het leven, en hij kent zelden verdriet ..... dommel is heel trouw, je kunt op hem bouwen ........ hij heeft een hard van gooouud |
Ofide!!!!!!!
Kijk uit malloot een kokosnoot je kunt ze niets verbieden Ofide en zijn vrienden een hoop kabaal 't loopt uit de hand Ofide en zijn vrienden op het strand (op het strand) Rest weet ik niet meer, maar wel helemaal uit mijn hoofd hoor!!!! :D |
tis toch ovide ?
|
Citaat:
Ergens in de oceaan ligt een avonturenland en daar stapt Ovide blij met z'n vrienden door het zand. Oh wat maken zij een pret, want plezier daar gaat het om. Ze lachen zich daar met z'n allen krom. Kijk uit malloot, een cocosnoot. Wie laat ons lachen, gieren. Ovide en z'n vrienden. Wat zij ook doen, we leven mee. Ja, met Ovide's vrienden op tv. Het eiland is hun speelterrein. Je kunt ze niets verbieden, de vrienden van Ovide. Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand. Ovide's vrienden springen uit de band. A-von-tu-ren-land. Als het regent en de wind schut het eiland heen en weer, dan nog zijn ze daar niet bang. Ze genieten des te meer. Slaan hun bootjes bijna om en staan alle bomen krom, dan lachen zij daar met Ovide om. Kijk uit malloot, een cocosnoot. Wie laat ons lachen, gieren. Ovide en z'n vrienden. Wat zij ook doen, we leven mee. Ja, met Ovide's vrienden op tv. Het eiland is hun speelterrein. Je kunt ze niets verbieden, de vrienden van Ovide. Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand. Ovide's vrienden springen uit de band. A-von-tu-ren-land. Ovide's vrienden springen uit de band |
Síébert, ook al issie klein, kijk maar eens hoe slim, een zeehondje kan zijhijn.
<..en dan nog een heel stuk:D..> Síébert ís voor niemand bang, helpt bedreigde dieren waar hij kan.. BTW Grijpwijk is koewl:D |
cool allemaal :D
Citaat:
|
uhm...*denkt heeeeel diep na*
:DHuub huub, barbatruc:D: Haal op het doek voor Barbapapa! Het eind is zoek! Bij de familie Barbapapa Kom op bezoek bij Barbapapa Kunnen wat ze willen worden Dun dik of rond, Kort vierkant lang Kom op bezoek bij Barbapapa! Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella, Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala! Kom op bezoek bij Barbapapa! :D |
Tis seabert... Maar goed, komtie!!:
Seabert, ook al issie klein kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zijn seabert is voor niemand bang helpt bedreigde dieren waar hij kan. Z'n twee beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt Zijn er dieren in gevaar, dan gaan ze op avontuur seabert is voor niemand bang helpt bedreigde dieren waar hij kan. Grijpwijk He grijpwijk geme vent, Wij weten hoe wreed jij bent, jij bent valser dan vals, Je bent een stroper zoals geen ander Je jaagt en schiet op wat je ziet maar vanaf nu is de jacht op jou he grijpwijk gene vent hoe sluw en slim je ook bent pas maar op en onthoud we achtervolgen nu jou en geen ander Dit was je laatste buit het spel is uit Want onze jacht op jou begint vandaag Een schurk zo gemeen zo bestaat er maar een want niemand is slechter dan grijpwijk Nog wreder o nee zo zijn er geen twee Een hart als van steen is grijpwijk Hij en al zn stopers zijn op een ding uit Zo veel megelijk geld te verdienen He grijpwijk geme vent, Wij weten hoe wreed jij bent, jij bent valser dan vals, Je bent een stroper zoals geen ander Je jaagt en schiet op wat je ziet maar vanaf nu is de jacht op jou he grijpwijk gene vent hoe sluw en slim je ook bent pas maar op en onthoud we achtervolgen nu jou en geen ander Dit was je laatste buit het spel is uit Want onze jacht op jou begint vandaag Wat bij hem alleen telt Dat is hoe krijg ik meer geld niemand is er zo gierig als grijpwijk zn bende die doet wat meneer zegt dat moet de stropers zijn doodsbang voor grijpwijk hij heeft heeft geen gevoel en is op een ding uit zoveel mogelijk geld te verdienen He grijpwijk geme vent wij weten hoe slecht jij bent je maakt me vreselijk kwaad zodat mn hart sneller slaat van woede Je gaat op jacht je stroopt en slacht maar vanaf nu is de jacht op jou he grijpwijk geme vent hoe slim en sluw je ook bent man we krijgen je wel en eindigd in de cel ja jij daar Je ving je laatste buit het spel is uit Want onze jacht op jou begint vandaag Die laatste was voor de echte fans;-) |
wie weet hoe het liedje van de Snorkels gaat,en van He-man??
|
wat zou het leuk zijn als ze weer eens die oude tekenfilms gingen uitzenden :) Het enige wat ik nu nog soms zie is Dommel en de Smurfen..
|
Citaat:
He-man... And the Master of the Universe! I am Adam, Prince of Eternia, Defender of the Secrets of Castle Greyskull. This is Kringer, my fearless friend. Fabulous, secret powers were revealed to me the day I held aloft my magic sword and said: "By the Power of Greyskull!" He-man I have the power! Cringer became the mighty BattleCat and I became He-man, the most powerful man in the Universe! Only three others share this secret... Our friends the Sorceress, Man-at-Arms, and Orko. Together we defend Castle Greyskull from the evil foreces of Skeletor He-man She-Ra She-ra, She-ra! I am Adora, He-man's twin sister, and defender of the Crystal Castle. This is Spirit, my beloved steed. Fabulous secrets were revealed to me the day I held aloft my sword and said: "For the Honor of Greyskull!" She-ra, She-ra... She-ra... She-ra, She-ra... I am She-ra! Only a few others share this secret. Among them are Lightfoot, Madame Razz, and Kowl. Together, we and my friends of the Great Rebellion strive to free Esteria from the evil forces of Horde! She-ra, She-ra! Snorkels heb/weet ik niet (meer). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |