![]() |
angste
beste mesnen
wie heeft er hier ook last van angsten? vooral als het donker voorr het slapen of als je buitens huis komt? groetjes chretienne |
nou ik fiets niet graag door t donker.. maar gewoon een stukkie dat doe ik wel..
maar heb wel altijd zo'n angstgevoel dat iemand mij volgt ofzo... |
Hm.. om alleen thuis te zijn nog wel..
En angst dat mensen me verlaten. :\ Oh.. en voor spinnen. ;) :o |
als het donker is en ik wandel/fiets lang straat dan denk ik steeds dat er iemand mij volgt en dan kijk ik achter me en dan durf ik niet meer voor me kijken omdat ik dan denk dat er iemand voor me zou kunnen staan... en dat gaat zo de hele tijd door dan...
ik ben ook wel nog bang als ik alleen thuis ben... en ook als ik bijvoorbeeld 's nacht naar het toilet moet of zo, dan moeten eerst alles lichten aan die ik tegen kom voor ik verder ga... en oh ja, ook nog voor spinnen |
ik heb echt heel erg last van angste
bv als ik op bed lig dat er mensen door mn raamkomen om me dood te schieten en zow. groetjes chretienne |
ik ben bang voor het donker (zoals in het donker alleen lopen) en dat iemand mijn benen vastpakt wanneer ik de trap oploop.
|
Sinds mijn oom nog geen drie maanden geleden zomaar doodging op zijn 43ste ben ik bang nog meer mensen te verliezen.
Verder is een grote angst dat ik ongeneeslijk ziek raak of dat ik verlamd raak of zo, dat lijkt me wel zo vreselijk. En ik heb soms een raar schrikbeeld dat mijn vriendje het uitmaakt, maar dat is een veel voorkomende angst denk ik :). |
Ik ben bang om mensen te verliezen die belangrijk voor me zijn
of dat ze me gewoon in de steek laten, omdat ze me eigenlijk helemaal nie moeten ( goh..., wat een vertrouwen heb ik weer :o :( ) :o |
angst om verlaten te worden
angst om mensen te verliezen angst om alleen te komen te staan angst dat mensen me niet aardig vinden en soms ook wel angst om alleen thuis te zijn... niet dat ik zozeer bang zijn dat er inbrekers komen, vroeger vond ik het heerlijk om alleen thuis te zijn nou niet meer omdat ik bang ben voor mezelf...gelukkig ben ik dat niet altijd even erg (ben vaak alleen thuis) ligt eraan of ik heel erg ongelukkig en verdrietig en boos ben :( (n) |
Ik ben heel bang om de vriend van mijn moeder kwijt te raken...Ben mijn vader door ziekte ''verloren''.Hij is er nog wel maar niet zoals ik dat graag zou willen...
Ik ben ook bang dat mn vriend over een tijdje op me uitgekeken is en me dumpt :( Ik bedoel wat heb ik nou?Helemaal niets! In het donker fietsen valt op zich wel mee...Er is maar een keer geweest dat ik ECHT bang was! Alleen thuis vind ik heerlijk!Soms ook wel een btje eng maar jah dat gaat na een tijdje wel weer over... En ik ben bang dat ik me studie niet haal! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |