![]() |
jongens/ mannen
beste jongens en mannen
mijn zus is heel erg eenzaam omdat je iedereen bekritiseerd en bijna nooit uitgaat. wat zou ze kunnen verandere om toch ooit een vriend te nkrijgen? groetejs chretienne ps ze is 22 |
geen idee
komt ze nooit een man tegen dan? is ze kluizenaar ofzo? je hoeft toch niet iemand te leren kennen bij het uitgaan? ik zou bv nooit zo'n huppelkutje met een breezer in dr handje moeten.. dus die zijn allemaal al afgeschreven. misschien is je zus wel nog een van de weinige nette meisjes in nederland :o :D ;) |
Om te beginnen zou ze vaker uit kunnen gaan. Voor een normaal tot goed uitziend meisje is het heel simpel om bij het uitgaan iemand aan de haak te slaan lijkt me (als ze niet al te kritisch is).
En anders zich bij clubs aansluiten (sportvereniging, dansschool, etc). Dan heb je nog internet. Waar het kroelt van de eenzame computerfreaks :D |
Citaat:
Vrienden maken helpt bij een vriend zoeken. (y) Citaat:
* Je tweede suggestie is beter ;)* |
laat je zus zelf beslissen of ze al dan niet een vriend wilt.
misschien is ze wel gelukkig alleen, of heeft ze geen behoefte aan een relatie. waarom moet ze per sé zo snel mogelijk een vriend hebben? mijn broer is ook al vrij oud ( gisteren twintig geworden :D ) en hij heeft ook nog altijd geen vriendin. ik bemoei me er toch ook niet mee? xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gozer zoeken die compleet wanhopig is (y)
|
Citaat:
die zie ik ook genoeg tijdens het sporten... het leid wel af hoor :o :D ;) |
Citaat:
Krijgt ze heus wel aandacht.. |
Citaat:
alleen niet van mij, ik kijk wel.. maar voel me niet aangetrokken tot die types.. ik val meer voor de wat stillere meisjes :o en die komen daar nooit :( die zitten volgens mij thuis aan de thee met mams ;) |
ze kan als ze een instrument bespeelt bij een muziekgroep gaan oid, als je denkt dat ze bij sporten niet haar 'type' tegenkomt... of schaakclub:) en ze kan aan vriendinnen vragen of die afspraakjes voor haar willen regelen met vrienden van hun, of broers, of neven, ofzo
maar wil ze zelf wel een vriend? |
Citaat:
Als zij zelf een vriend wil, moet ze wat sociale activiteiten gaan ondernemen, dat hoeft niet uit gaan te zijn. Maar misschien wil ze helemaal geen vriend, dan zou ik d'r niets proberen op te dringen. Ik denk dat ze zelf wel kan beslissen wat ze wel en niet wil en daar heeft ze haar zusje niet voor nodig. Ik kan me goed voorstellen dat je zus geen zin heeft in bemoeienis van jou en anderen. Als je geen relatie hebt, lopen mensen altijd te zeuren en proberen ze je te 'helpen', terwijl je daar zelf helemaal geen behoefte aan hoeft te hebben. Ze is niet zielig omdat ze geen relatie heeft. |
Je moet niet geforceerd op zoek gaan om 'ooit een vriend te krijgen'.
Jouw zus moet proberen tevreden te zijn met zichzelf als individu. Niet als meisje in verhouding tot een jongen, niet als vriendin van iemand, maar als onafhankelijk persoon. Als je dat hebt bereikt, zul je zien dat je niet meer wanhopig streeft naar een relatie, maar met jezelf tevreden bent. Een relatie is dan bijzaak, en dat is precies zoals het zou moeten zijn. |
Waarom bekritiseert ze alles?
Wat doet ze wel in 't dagelijks leven of in 't weekend? En als ze eenzaam is, laat ze dat ook merken of is dat jou observatie? |
Dingen bekritiseren is cool.
Realiseer je wel dat je daar altijd een bepaald soort mensen mee aantrekt. Ik vind het persoonlijk niet erg om omringd te worden door kritische, cynische meiden :cool: |
Citaat:
|
google
:D klinkt grappig. maar is serieus bedoeld. niet per se google. maar internet is een goede manier om eerst het innerlijk van mensen een beetje te leren kennen. |
jaja "jouw zus" :D
|
Uitgaan is stom, niet gedwongen aan mee doen hoor! En bovendien denk ik niet dat je eenzaam hoeft te zijn als je geen vriend hebt, of anderzijds minder eenzaam wordt als je er wel een hebt! Je hebt altijd jezelf nog!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom idd niet veel buiten, daar heb ik niets te zoeken. Uiteraard wandel ik wel veel voor de nodige vitamine D. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet ze beginnen om de schuld bij haarzelf te zoeken i.p.v. bij iemand anders..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |