![]() |
Oasis - stop crying your heart out
Mooi nummer (y)
HEathen chemistry is wel een leuk album, songbird staat #3 in Engeland... Wat zijn de betere nummers van Oasis (wat onbekendere)?.. |
rocking chair vink wel leuk, is b-side, dus vrij onbekend
|
grr ik haat oasis..nah muziek valt wel mee..maar de BAND..echt van die ruziemakers
|
'Go let it out' heeft voor mij een speciale betekenis. Ik vind het ook een heel goede song.
Maar ik kan begrijpen dat anderen er niets aan vinden. |
Citaat:
|
Tja, je moet even door het ego heen kunnen kijken ;)
En het zijn Engelsen he, die zuipen altijd te veel, en gaan dan stomme dingen doen, omdat ze totaal niet tegen alcohol kunnen :D Anyway: Roll With It vind ik een van hun beter nummers, maar dat heeft voor mij een speciale betekenis. Slide Away ook Uuuhm, maar Oasis is bekend genoeg om gewoon overal te vinden te zijn. Ga naar uw lokale cd-boer, en kijk even. The Masterplan zijn een hoop B-sides op cd gezet, What's the Story (Morning Glory) is (imho) hun beste album, Definitily Maybe klinkt ook wel kinky, met bijv Shakermaker en Live Forever erop En ja, Heathen Chemistry ken je geloof ik al... :) Ga gewoon een keer ergens in een of andere cd winkel luisteren, en kijk wat je mooi vindt :) |
coldplay travis en radiohead zijn ook engels
|
Citaat:
Lost Prophets toch ook? Prodigy... What's your point? |
my point is dat zij niet gaan zuipen en vervolgens stomme dingen doen..nah.. dat vast wel maar niet zo erg als oasis
|
De muziek is wel goed alleen zijn de mensen in de band inderdaad nogal vervelend en arrogant.
|
ik heb die arrogantie van ze allang geaccepteerd, sterker nog kvind et alleen maar heerlijk :D lekker quasi rock 'n roll enzow :D
|
Fade in-out is een gaaf nummer
(album Be Here Now..) |
Wat kan me de gedragingen van de bandleden schelen? De muziek, dat is wat telt.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: vind SCYHO het grootste zeiknummer van oasis. - live forerever - masterplan - champagne supernova = (y) |
I Will Believe
Columbia Slide Away The Girl In The Dirty Shirt It's Getting Better (Man!!) Carry Us All ..maar mijn absolute favoriet is toch wel The Masterplan. Trouwens, demo van Songbird is 10 keer beter dan de uiteindelijke versie.. |
- Wonderwall
- Go let it out - Stop Crying your heart out - Champagne supernova - Songbird dat soort dingetjes dus.... |
Citaat:
Mooie oasis-nummers: - Slide Away - Champagne Supernova - Cast no shadow - Don't look back in anger - I can see a liar - Gas Panic - Go let it out - Headshrinker (voor als je héél kwaad bent) - Half the world away - Live forever (kent iemand hier de Counting Crows versie van?) - Cigarettes and alcohol - Round are way (b-side, maar die had op WTSMG moeten staan. Beter dan menig nummer op dat album) - Don't go away - Stand by me De laatste twee zijn lekker kwijlerig. Het beste album is naar mijn mening nog steeds Definately maybe, geen van de albums kunnen daar ook maar enigszins aan tippen, maar alle albums zijn wel erg leuk! Al ben ik niet zo gek op de overgeproduceerdheid van Be Here Now, die gaat daarom na een tijdje zo zeikerig klinken en er staan maar 3/4 echt goede nummers op. Die worden dan vaak ook nog eens ondergesneeuwd door de productie. Alleen de 2 nummers van dat album die ik noemde kunnen dat hebben imo. Verder vind ik HC wel leuk, maar niet echt samenhangend. Al met al blijft Oasis geweldig! |
[QUOTE]morris schreef:
[B]travis is schots.[QUOTE] ik bedoel dus engels als in BRITS, uit het land GB... |
[QUOTE]kiek schreef:
[B][QUOTE]morris schreef: travis is schots. Citaat:
|
Citaat:
het nummer Be Here Now vind ik ook wel strak. verder ben ik het helemaal met je eens over DM. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |