![]() |
Is de veel voor deze dedicated Server
Hey ,
Kan iemand mij zeggen of dit een goede prijs is voor dedicated server Pentium 4 2000 512 MB ram 60 Gb HARDDISK 40 Gb Traffic ( reduntant ) 15 ip's APC Masterswitch 24/7 service Prijs : 145 € / maand Setup : none Is dat een goede prijs voor deze server . De server staat in Amsterdam . |
misschien is het belangrijkste de snelheid en deze staat niet genoemt
|
Is die P4 een Willamette of Northwood?
Als je persé voor Intel wilt gaan, neem dan tenminste een Northwood en geen Willamette. |
Citaat:
|
Citaat:
[EDIT] Oeps, vriendin's account. Ik ben Wasp dus. :o |
Citaat:
Toch? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het kost wel wat maar dan heb je wel iets 100mb is niet verkeert en 60GB hdd en 40GB datalimit is ook niet verkeert.
Als je dit alles echt nodig hebt zou ik zeggen ga er voor het is niet echt duur. (ik zou wat reclame sponsors proberen te regelen voor de financiering) |
40GB is niet veel, zeker niet voor die hardware, waar toch een druk bezochte website mee bediend kan worden.
512MB vind ik te weinig voor een server met die hardware, vooral omdat geheugen haast niets mee kost. 1GB is beter. |
Citaat:
|
ik moet toch ff nieuwsgierig zijn
wat wil jij in godsnaam gaan draaien op deze server waar voor je 15 ip's, 40GB traffic , 60GB HHD en een P4 met 512mb voor nodig hebt. (kijk anders een naar de liefde van mijn levenop http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=282546 ) |
Citaat:
Groetjes Samuel |
Citaat:
En niet voor alle toepassingen heb je persé ECC geheugen nodig, dat hangt af van je wensen. Daarom is co-located ook eigenlijk altijd beter. Maargoed.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |