![]() |
wie kent er nightwish???
echt goede muziek :D alleen kent volgens mij bijna niemand die :o
|
echt kut, en veel mensen kennen die band wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna iedereen die ik ken kent die band dus wel.....op zich hebben ze wel leuke nummers. Mijn vriend vindt "over the hills and far away" echt super
|
Iedereen kent NIghtwish.
|
ik
|
Ik ken iemand die naar zijn zeggen NIET van metal houdt(kan ik best geloven aangzien hij WEL Linkin Park en zo leuk vindt), maar Nightwish vindt hij wel geweldig. Volgens mij moet hij gewoon eens wat meer symphonic power metal luisteren ofzo.
Zelf vind ik NW toppie. Favo album is en blijft Wishmaster. Favo nummer heb ik geen idee van. |
Citaat:
|
nightwish is toch wel redelijk bekend dacht ik zo...ik heb er iig veel nr's van...ik vind ze niet allemaal even mooi, maar sommige zijn wel mooi
|
Ik ken ze, al mn vrienden kennen.
bah wat een commerciele band zeg :) |
Ik vind dead boy's poem wel mooi ook kwa tekst heel erg mooi maar verder vind ik nightwish niet zo. ze worden een beetje meegesleurd in die wt-hype en jullie moeten niet zeiken want als nightwish geen clips had enz. dan zouden jullie niet zeuren al moet ik toegeven dat het laatste album van nightwish erg verkracht is door de invloeden van commercialiteit.
|
Citaat:
|
Wie is dr undercover?
:D |
nightwish=zeker wel mooie muziek!!!
|
Citaat:
|
vind de zang snel vervelen, en verder is nightwish ook niet echt interessant.. zo'n band die ik misschien kan waarderen na het nuttigen van een paar halve litertjes..
|
Ik ken ze. De zang gaat snel vervelen.
'Nightwish - Walking in the Air" is trouwens wel echt mooi. En dat is een cover. |
ken ze ook, word er niet opgewonden van.
|
ken ze, paar goede nummers (Moondance, Wishmaster e.a.), meer niet.
|
ken ze, vind ze niet gaaf
|
Tja, beetje jammer.
Een power metal band met jammerende vrouw op zang is geen combi ;) |
sucks IMHO
|
ik ken het ook wel, is wel aardig :)
|
ik ken ze , oceanborn is best een goeie cd voor het genre
|
wie kent het niet?
|
Citaat:
*edit* Het is een rukband |
zo op z'n tijd kan ik het wel waarderen (tijdens het poolen met een sigaret en een biertje, dan vind ik alles leuk :D )
|
Citaat:
|
moondance is mooi :)
|
Citaat:
en nightwish is heus wel bekend, ook bij het tmf-publiek. niet dat zedaarom meteen gaaf zijn hoor |
nightwish is kut, melodisch geleuter.
|
gewoon KUT!
|
nog meer straight etters zie ik :p
|
Citaat:
|
Als Nighwish daadwerkelijk zo bekend zou zijn geweest in Nederland, dan hadden ze allang met Bless The Child in de top 40 gestaan.
Onder het metal/rock publiek zijn ze idd goed bekend, maar als ik vraag aan verschillende top 40 mensen hebben jullie ooit van Nightwish gehoord? zeggen ze bijna allemaal nee. Ik snap ook niet waar die onzin vandaan wordt gehaald dat ze een hype zijn , want misschien in eigen land het geval is, maar hier dus absoluut niet. En al zou het WEL het geval zijn, so what? Ze hebben 4 schitterende albums gemaakt, met als hoogtepunt het album Oceanborn. De laatste cd heerscht dus ook , misschien wat commercieler als de andere jah , maar het klinkt nog altijd fantastisch. Vooral nummers als End Of All Hope, Ever Dream, Dead To The World, Slaying The Dreamer (!!!!) en The Beauty Of The Beast. Nee Nightwish is geweldig, de combinatie van power metal met klassieke zang dmv een vrouw vind ik juist lekker origineel en klinkt echt fantastisch samen. Nightwish (y) |
Straight edgers zijn nog jammerlijker dan, naja on topic dan maar, Nightwish.
|
key mensen, dan zal het wel aan mijn vrienden liggen dat ze het niet kennen en het stom vinden *stomme vrienden :o * dan heb ik nu toch gelijk dat ze wel bekend zijn:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik Nightwish veel meer ben gaan waarderen na het zien van From Wishes to Eternity. Wat een geweldige zangeres is 't toch.
't Hoge powermetalgehalte vind ik toch bepaald minder, maar neemt niet weg dat ik zo nu en dan best kan genieten van Nightwish. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke. en ik vind de muziek ook wel cool.
|
Citaat:
godzijdank wel :) |
tuurlijk ken ik die en z rulen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |