![]() |
schoenen te koop! :D
Er was al een ander topic over dingen die te koop zijn enzo maar de zoekfunctie doet t niet dus kan ik die niet vinden...soz.
De schoenen zijn zwart en ze hebben een rode zool, aan de zijkant zie je ook een beetje rood. Aangezien de link het niet doet (flash site) kan je miss. zelf zoeken... www.circafootwear.com, dan op het plaatje, dan shoes, dan JT shoes, en dan zijn het de JT 301. Ze zijn op de site helemaal grijs/zwart, deze zijn dus zwart met rood, maar verder zijn ze hetzelfde. Tis maat 42 (neeeee ze zijn niet van mij:)) en er is maar 5x op gelopen, zijn dus zo goed als nieuw. Ze ruiken ook nog naar schoen (en niet naar gore zweetpoten:P) Merk: Circa Model: JT301RFLX (LTD) T zijn vegan shoes :D Ze zijn te klein, daarom zijn ze niet okee. Meer info, mail dan maar, of reageer dat kan ook:) ginvain@hotmail.com prijs: notk skanks! |
deze moet op vraag & aanbod.
de ltd afkorting zou betekenen dat het de limited edition betreft, maar die is gewoon zwart. maar het gaat dus om gewone rood met zwarte? jammer genoeg heb ik een te grote maat.. |
Die site doet het niet...
|
Citaat:
Leuke schoentjes, helaas ook te klein voor mij :( |
beetje groot :S
|
moet dit niet op V&A?
|
Jammer .... Utrecht = beetje ver weg voor mij... :(
*wil schoenen hebben!! :mad: * |
zijn coole schoenen :cool:
maar ik heb maat 42, zou ik ze dan passen of niej? aangezien jij zelf typt dat ze beetje te klein waren. Vallen ze klein of groot uit? Want keb toch echt wel 42 nodig :o |
wat is de amerikaanse maat?
|
Citaat:
|
Hmm..Ik kan het plaatje niet echt vinden :S
|
amerikaanse maat = 9
Ze vallen gewoon, maar mn broer (daar zijn de schoenen namelijk van:)) dacht dat ze wel uit zouden lopen en dat deden ze niet snel genoeg. vandaar |
hmm hoeveel wil je dr voor hebben dan?
k heb heus wel een 42 nodig voor normale schoenen en uitlopen ofzo kan ik ze niet, want ben net oowk weer geopereerd aan me voeten, en te kleine schoenen= nog een operatie (n) dus :o Ik ben opzich wel geinterreseerd :D |
mn broer ligt nog te pitten, mail hem anders even (ginvain@hotmail.com) kunnen jullie t verder eens worden (of niet) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |