![]() |
Wie gaan er naar Anti-Flag 20/2 ?
Ik heb een probleem met vervoer, sommigen van mijn vrienden weten nog niet of ze gaan, anderen gaan met de auto, maar misschien ook weer niet.. En misschien kan ik mee, of misschien ook weer niet. Zucht..
Maar gaat er toevallig iemand met de trein vanuit Noord Holland enzo? |
Citaat:
|
w84r6uhjrogbfgl
|
Heb er kaartjes voor.. maar geen gezelschap dus die kaartjes gaan waarschijnlijk naar Glow/Gerlo dus ja.. *snif*
|
ik ga niet, ik heb wel iets beters te doen dan mezelf te irriteren aan een zaal vol "iK bEn PuNkZeRz DaN JoUwZz" mensen
|
Citaat:
|
Nee ik ga nie
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kraken idd hun regering af, maar als ze het doen, doen ze het goed inclusief argumenten zeg maar.. Ik zou hetzelfde doen. Maar op elke soort van overheid is wel iets te zeiken. |
Is die shit al uitverkocht of wat? Misschien dat ik ga, misschien ook niet.....idd anarchiepunkertjes zijn om je dood te irriteren. Anti-Flag....muzikaal simpel doch vermakelijk. Ik zie wel..
|
Citaat:
2. ik ken veel foute mensen die allemaal weg zijn van anti-flag en ik weet zeker dat er meer van die foute mensen zijn en ik vind de band niet boeiend genoeg om 3 uur tussen die foute mensen te staan |
ze lullen veel te veel tussen door, vorige keer in het voorprogramma van millencolin de hele tijd tussen de nummers door, en ik hoef al dat gezever niet te horen, alleen muziek is genoeg. maar ik ga niet trouwens
|
ja, dat was echt kut
okee, bush is kut maar om daar nou de helft van je show aan te verspillen, ga dan kantklossen ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blablabla ga een andere topic verneuken. Op de gronden die jullie stellen kan je zoveel bands afzeiken, bijna elke amerikaanse band loopt over Bush te zeuren. Als het je teveel wordt, ga Oprah kijken ofzo. Ik ga erheen voor de muziek, niet voor de 'foute' mensen en voor die drie zinnetjes die ze tussendoor uitkramen. Echt kinderachtig dit. Ik kan ook wel 30.000 redenen verzinnen om jullie geliefde popunkbands af te zeiken, maar wie heeft daar wat aan? Niemand.
Anti-flag heeft iets te zeiken en het kan best zijn dat je het daar niet mee eens bent, maar ze hebben tenminste argumenten. Dat er anarcho punkertjes op af komen is niet mijn probleem, aangezien ik het niet mijn probleem maak. Dat ze denken dat Anti-flag een anarchopunkband is moeten ze zelf weten, die mensen lopen overal rond en ik ben niet bang voor ze. Gewoon wegbeuken die hap. |
Citaat:
|
anti-flag is leuk , maar ik vind ze niet leuk genoeg om er voor tussen irritante anarch-punk-gastjes te staan
klopt die zin? oprah is te emo voor mij en het zijn wel meer dan 3 zinnen, het is ongeveer de halve show ;) |
Citaat:
reden 3: Roel gaat niet! |
Rot op met je politiek uit m'n punk.
Punk anno 2003....man man. |
Citaat:
|
ik wil een knuffen van iedereen die komt want ik ben die dag dr voor jarig :o
|
ik wou opzich wel gaan, wat lol trappen, mja kaartjes op
|
Citaat:
|
is het uitverkocht? :confused:
dat zou klote zijn, vrienden van mij waarmee ik erheen zou gaan, moeten nog kaartjes kopen... damn |
Citaat:
check het ff |
heb gekeken op www.ticketservice.nl maar daar is niets te zien
en ben vergeten wat de website was van 013 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Willem en Roel
Samen op 1 stoel Ze luisteren naar emo En huilen elke dag |
staat nix, mja donderdag is wel irri
|
Citaat:
|
het is niet uitverkocht en ik ga misschien met de auto
tralalala |
Citaat:
|
Ik zou met alle liefde gaan maar helaas geen kaartjes meer:(
|
damn dat betekend dat ik er niet heen kan, aangezien degene met wie ik mee zou gaan nog geen kaartjes hebben :(
weet iemand of je het geld voor het kaartje terug kan krijgen via gwk ofzo.. of doen ze dat alleen als het afgelast is? kut kut kut |
ik ga morgen met een vriend naar anti-flag. Punk is eigenlijk niks voor mij maja ik heb het hem beloofd en het kan nog altijd gezellig worden:)
|
Ik heb misschien nog kaartjes over mocht het hier niet door gaan.. Gerlo?
|
hoeveel kaartjes heb je over?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn nu bijna aan het spelen denk ik :(
Mijn arme ongebruikte €10 |
Citaat: