Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Truman show (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=379366)

Shibby 16-02-2003 11:47

Truman show

Ik was gisteravond de trumanshow aan het kijken en toen viel ik tijdens het laatste half uur in slaap!! :eek: Hoe loopt ie af?
Ik vond het wel een leuke film.. van wat ik heb gezien dan :)
Maarrr Hoe loopt de film af?

Talon 16-02-2003 12:00

Citaat:

Shibby schreef:
Ik was gisteravond de trumanshow aan het kijken en toen viel ik tijdens het laatste half uur in slaap!! :eek: Hoe loopt ie af?
Ik vond het wel een leuke film.. van wat ik heb gezien dan :)
Maarrr Hoe loopt de film af?

hij leefde nog lang en gelukkig

Shibby 16-02-2003 12:01

Spannend einde dus... :p

Talon 16-02-2003 12:05

Citaat:

Shibby schreef:
Spannend einde dus... :p
;)

ik heb hem ooit gezien, maar weet het einde niet...
dus wacht ff op een serieuze post ;) :o

Blubje 16-02-2003 12:12

het einde is niet hij leefde nog lag en gelukkig...
aan het einde wil hij wegvaren, gewoon weg van alles nou en dan vaart ie weg met zn zeilboot, mja hij woont dus in een studio, dus ineens vaart hij tegen de muur aan...en das t einde van de film dus...hij schreeuwt dan nog ff zoiets van 'aarghh' en dan is t gedaan :p

kiek 16-02-2003 12:19

haha ja, je ziet het bootje ook echt zo door de muur gaan..maar dan loopt hij zo verder op 'het water' en dan vindt ie een trap en loopt ie dr op, en dan vind hij en deur met 'exit' erop en doet het open.. en dan gaat die christof gaat dan tegen hem praten (klinkt net alsof hij god is:)) zegt "doe het niet, in mijn wereld ben je veiliger" blablabla, en na een hele preek waarna iedereen zou denken dat hij niet door de deur gaat draait hij zich om en zegt: "in case I don't see ya: good afternoon, good evening and goodnight!" en dan gaat ie door de deur en je ziet iedereen in het cafe juichen enemm..what's-her-name heel blij..THE END

Talon 16-02-2003 12:23

Citaat:

kiek schreef:
haha ja, je ziet het bootje ook echt zo door de muur gaan..maar dan loopt hij zo verder op 'het water' en dan vindt ie een trap en loopt ie dr op, en dan vind hij en deur met 'exit' erop en doet het open.. en dan gaat die christof gaat dan tegen hem praten (klinkt net alsof hij god is:)) zegt "doe het niet, in mijn wereld ben je veiliger" blablabla, en na een hele preek waarna iedereen zou denken dat hij niet door de deur gaat draait hij zich om en zegt: "in case I don't see ya: good afternoon, good evening and goodnight!" en dan gaat ie door de deur en je ziet iedereen in het cafe juichen enemm..what's-her-name heel blij..THE END
dus hij leeft daarna wel lang en gelukkig :)

JizzyKid 16-02-2003 12:28

Of hij leeft juist niet nog lang en gelukkig. Hij komt namelijk vanuit zijn beschermde wereldje, waar alles altijd bekend en veilig is, in de echte wereld.

Talon 16-02-2003 12:32

Citaat:

JizzyKid schreef:
Of hij leeft juist niet nog lang en gelukkig. Hij komt namelijk vanuit zijn beschermde wereldje, waar alles altijd bekend en veilig is, in de echte wereld.
Citaat:

kiek schreef:
en dan gaat ie door de deur en je ziet iedereen in het cafe juichen enemm..what's-her-name heel blij..THE END
hij zal vast wel seks hebben met what's-her-name, dus hij is in iedergeval één keer blij ;)

kiek 16-02-2003 12:37

lol :) laten we maar zeggen dat het einde OPEN is

Freshh~ 16-02-2003 17:05

*Aparte/leuke film met een ehm ja :S apart einde.. dat stukje met die boot door de muur vind ik wel grappig en dat alles acteurs stiekem reclame maken, als ze met hem aan het praten zijn :D
vind jim carrey echt leuk :D *

Ilsje 17-02-2003 20:58

Super droog einde, dat stukje met dat trappetje en dan die deur met exit erop!!!

scala 17-02-2003 22:08

morgen gaan ze deze film gebruiken bij college:D hoe koel:)
(btw theorie gaat over massacultuur etc vandaar)

86dagreed 20-02-2003 14:27

ik vind truman show geen humorfilm, maar een reglrechte aanklacht op de soap wereld

BCR 20-02-2003 15:49

Kvond t echt n goede film! Jim Carrey is dan ook cool :)! Shit dak m gemist heb, khad m wel nog een keer willen zien.

lady-kris 20-02-2003 15:52

das toch met Jim Carry, die vond ik ieniedergeval wel grappig dat ie gewoon in een heel goot gebouw zit......

Freshh~ 22-02-2003 08:08

*Ja het is ook een parodie op het saaie en elke keer hetzelfde leventje van bepaalde mensen..*

Quistnix 24-02-2003 11:06

Is er een keer één film waarin Jim Carry niet irritant is en dan is meteen een vand e beste films ooit. De eer van de hoofdrol in zo'n mooie film mogen spelen had ik andere acteurs meer gegund, maar Jim doet het voor de afwisseling en keertje prima. Petje af!

Q.

Fritss 14-03-2003 23:39

Citaat:

Quistnix schreef op 24-02-2003 @ 12:06:
Is er een keer één film waarin Jim Carry niet irritant is en dan is meteen een vand e beste films ooit.
LoL :D

Aurora 15-03-2003 11:48

De enige leuke en goede fim met Jim Carrey! Echt superleuk! (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.