![]() |
Pigdriver!
Heey, ik ben nieuw hier enzo, en dacht laat ik eens iets posten :)
Hij is nog niet klaar, maar vanmiddag zal ik em even updaten :) hope ya dig it! http://members.lycos.nl/vincentbisschop/ork%20wip2.jpg |
:D waaaaaaaaaaaah relax man!!!!
serieus echt mooi! (y) dikke 10 :D |
Ik vind hem cool :D Ga je hem nog kleuren? En zo ja, waarmee?
|
Woei!!! dit knalt echt van het scherm af! :D :D :D
|
Jep hij gaat gekleurt worden door middel van Photoshop :) een maat van me gaat em kleuren! :cool:
hier is nog een andere die van ons samen is: http://members.lycos.nl/vincentbissc...p-collored.jpg hope ya like it! |
Zeer zeker mooi, goed gedaan man. Volgens mij ben je erg handig met uitdrukkingen.
|
Heeel koel :)
Met kleur zal ie nog wel mooier worden, dus ik ben benieuwd... |
Je bent goed :)
Ga zo door. Die pigdriver is dope. Ik heb je verdere werk ook ff bekeken op je lycos-space.. erg dope.. |
hehe thnx man! iedereen een pilsje :) kheb de schets ff geupdate, ziet er wel vet uit zo met wat fotosoep effekjes :)
http://members.lycos.nl/vincentbisschop/schwijn.jpg |
jezus man echt heel erg vet, heb je shit op server ook ff gecheckt, erg onder de indruk, die spieren zijn echt heel dope
|
o jo... *jaloers* echt heel veel respect voor jouw stijl.. ontzettend vet
|
Whoa, die achtergrond dingen zijn nog cooler als ze erbij zijn :D
|
Echt gruwelijk kewle stijl heb je!
*We want more, we want more,...* |
Wow, cool! :)
Misschien een dingetje: die gefotosoepde versie is nogal druk en een btje verwarrend: je ziet hier en daar niet zo verschil tussen "Mr. Pig" en de driver. Misschien ligt dat aan de grootte van het plaatje (en mijn scherm ;)) en dat-ie nog niet ingekleurd is ofzo. Maar verder: klasse! |
hehe woei bedankt iedereen! :o
Gerito_Di_Mare: dat is alleen maar 't schetsje, daarom is hij inderdaad wat verwarrend, 't ligt nie aan je scherm :D |
zeer zeer doop! :D (y)
je doet zeker ook nog aan graffiti? |
nope :D dat hoor veel vaker.. ik kan echt niks kwa graffiti helaas.. wil 't wel gaan leren, maar 't word nooit veel soeps :( maar bedankt!
|
:cool: (y) de schets ziet er mooier uit...
|
Echt vet, maar die stijl komt me ergens bekend van voor, ben je misschien ergens door geinspireerd?
|
Inspiratiebronnen: Joe Madureira, Sotty Young(daar lijkt m'n stijl 't meeste op kwa anatomie, daarvan heb ik veel kunnen leren), veel manga, veel Amerikaanse shit als Warlands, Transformers en ander spul van Dreamwave.. maar natekenen doen we niet aan.
|
In dat geval... Ik heb je lycos space ook even gecheckt, is deze - http://members.lycos.nl/vincentbisschop/dude1.jpg - gast toevallig (gebaseerd op) Vash, van Trigun?
Zal Bluesummers leuk vinden :D |
Das een hele ouwe, is inderdaad op Vash gebasseerd :D Vash Rocks! denk dat ik maar eens een Vash ga maken in m'n tegenwoordige style!
enneh Bleusummers is?? |
kewl :eek: (y)
ennuh zit jij heel toevallig op het glu?? :confused: |
Utrecht jep! jij ook? grafisch Vormgeven eerste jaars..
btw.. how do you know?? |
hier ook ja :cool:
|
hehe cool, maar how do ya know? mesa zit trouwes klas 1Va hehe
|
Citaat:
(zit in 1vo) |
haha cooL! Die Godfried van Utrecht heeft inderdaad mijn Storyboard gejat om te showen :o
|
hehe ;) *zucht tot 17.50 :( :o *
leuke tekenningen trouwens (om het ontopic te houden ;)) |
erg gaaf!:) kheb ook maar even de rest bekeken en dat ziet er ook vet uit! (y)
|
welke effecten heb je op die schets gedaan?
|
op de achtergrond een layer met 'clouds' daardoor lijkt 't papier oud.. en de lijnen van kleur veranderd
|
goed hij is nu volledig klaar! tijd om te fotoshoppen/painteren :)
maar hier istie, hope you like it! http://members.lycos.nl/vincentbisschop/pigdriver.jpg |
Dope stilo!
Op je server staat ook lauwe shit man! Je gebruikt zeker ook copics/pantone en niet alleen photoshop of heb ik dat verkeerd gezien.. maar serieus zoooo dope! |
hehe thnx dude! ik gebruik inderdaad marker, geen copics, mij te duur, Tria's, en ik vind je zelf beter dan copics :)
|
Zijn Tria's zoveel goedkoper dan? Ennn waarrrr kan ik die halen?
|
WoW! Je hebt een supervette stijl! :D Ga zo door!! (y) Ik heb er weinig aan toe te voegen :).
Kewl! Dope! Vette shit! :D |
thnx thnx! :o
Copics zijn zo'n 7 euro in de winkel, bij ons op school heb je 12 tria's voor 50 euro, en per stuk 5 euro-nog-wat.. scheelt een boel.. ik vind ze persoonlijn fijner. Tria's ook wel te koop in de betere tekenwinkel, maar dan zijn ze weer wat duurder, 6 euro-nog-wat.. :) |
Super wrede shit!!!:)
Nee echt k vind het heel dope.. |
13373 shit.
|
vet!
|
Idd allemaal erg mooi, wat ik alleen jammer vind van 'Pigdriver' is dat de littekens op het dijbeen van het varken erg recht zijn, waardoor het lijkt alsof z'n been heel erg plat is.
Maar voor de rest echt cool :) |
thnx dude!
De littekens maken het been inderdaad vrij plat, maar niet getreurt, in de gekleurde versie zal dat met schaduw enzo weggewerkt zijn! ..hoop ik ;) |
echt heel mooi :)
|
copics zijn in a'dam te koop voor 5.74 p/s en navulling 7 euro.... dan vind ik het opzich nog wel meevallen denk ik...
|
mja tis wat je goedkoop vind :) naja.. tekenspullen zijn gewoon duur, maar ze zijn 't ook wel waard gelukkig...
|
Wauw echt cool, je hebt talent. (y)
|
:eek: ik ben zeer onder de indruk, echt heel erg gaaf
|
is ie al af ?
*nieuwsgierig* |
thnx guys :o
@ Niels: de gekleurde versie?? nope.. helaas.. die kerel is eerst nog bezig met een andere tekening... kheb nu vakantie dusse ik denk dat ik zelf maar ff flink ga oefenen :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |