![]() |
Tiësto in Concert - 10 mei Gelredome, Arnhem
Nadat de Tiësto Solo Tour zo goed in de smaak is gevallen (en niet zonder reden) wordt nu tien mei in Arnhem Tiësto in Concert georganiseerd. Een set van acht uur lang.
Benieuwd of er nog mensen heengaan, en sowieso (omdat elke topic toch een vraag moet hebben) wat vinden jullie van het concept van één DJ voor de hele avond? Goed of monotoon? |
het was iets van 45 euro ,dat ga ik echt niet utgeven aan 1 dj en de heel tijd tarnce ,val ik in slaap hoor ,ik vind da dj egwoon normaal moete draaien en niet als een popster op een concert
|
Zeker de moeite waard, als je van zijn stijl houdt is het echt niet vervelend dat hij de enige is die draait! Op Dutch Dimension is ook gebleken dat hij zo'n lange set zeer goed kan opbouwen. Ik vind alleen de prijs behoorlijk hoog....
|
*sjuchtje*
ik zou er heen gaan...kaartje alles was geregeld... en toen kwam me moeder eropeens op dat ik nie mocht....:\ Fijn...:mad: Dus..ik kan fijn thuis zitten en horen van andere hoe geweldig het was..:( Het lijkt mij echt geweldig...vind tiesto super, hij weet de sfeer enzo goed optebouwen...Ik vind het dus totaal geen probleem dat hij de enige dj is die draait..Het schijnt erg mooi te worden...dus..:) |
ik vind trance echt lekkere mzuiek maar op 1 of andere manier vind ik tiesto nie zo veel aan..ik ga er denk ik ook nie heen..ook al is het erg dichtbij
|
Heb mijn kaartje al binnen :D
Wordt zeker een lekker feestje. Het wordt zeg maar een soort van Sensation iets. Perfecte ingrédiënten: gelredome, lasershows, vuurwerk & goede muziek. Ook het idee dat er een live orkest bij is, zangeressen & guests maakt me erg blij. Heb al gehoord dat Junkie XL ook aanwezig zal zijn hubba hubba. Krijg al kippevel als ik eraan moet denken dat beide heren Obsession ten gehore zullen brengen. Over het geld: vind het niet té duur. Ik betaal liever 45 Euro voor een soort van Sensation met alleen Tiësto, dan 50 Euro voor Sensation White, met namen als Jean & Johan Gielen. Maar ach smaken verschillen. Ik denk bovendien dat Tiësto met gemak een 10-urige top set kan neerzetten vol met trance, progressive-trance & techno. Heb zijn Dutch Dimension Solo set nog steeds standaard in mijn auto zitten :D |
Eergister ook 'n kaartje gehaald, ik vind 45 euro inderdaad nog meevallen. Je weet zeker dat je voor dat geld de hele avond schik hebt, een goede set die van het begin tot het eind finesse uit zal stralen. Omdat hij acht uur lang zelf aan de knoppen staat weet je zeker dat hij het langdurig en zorgvuldig zal opbouwen, alles op elkaar zal afstemmen, kortom: het wordt gewoon super...ik kan nu al niet wachten, ik ben echt al veel te lang niet meer naar een feest geweest :(
|
Tiesto nou nee dankjewel.
Ten eerste omdat het een set van 8uur lang is van hem ten tweede is het van ID&T en dat valt goed te zien in het belachelijk hoge bedrag. Ga ik toch liever naar de HMH waar tevens niet zo'n masaal publiek komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar so what? Sensation in de Arena is toch ook geweldig? |
ik heb daar geen 45 Euro voor over, het is mijn stijl niet. Ik heb hem een aantal keren live gezien en elke denk ik tjah
veel plezier luitjes |
Citaat:
|
Ik heb tiesto en marco v allebei nog niet zo lang geleden gezien. (Marco v afgelopen vrijdag)Tiesto maar even marco v 5 uur achter elkaar. Dat verveelde me iig niet. Maar ik ben zelf niet zon tiesto fan, vind ook het publiek wat er (meer) op af komt heel anders...
|
Tiesto is zeker erg goed. (y)
Vroeger draaide hij nog in de Spock in Breda. Nu woont hij er alleen nog en heeft er volgens mij een winkel. |
In vergelijking met enkele andere locaties en in deze situatie het Gelredome is de HMH niet zo heel erg massaal.
HMH komen een man of 6000 in ongeveer. Ik geef zo i zo de voorkeur aan kleinere feestjes met 1 of 2 zalen dus helemaal NIET zo'n butt feest als IMPULZ indoor. Outdoor daarintegen is prima en bijna een thuisfeest. |
Citaat:
Tis mij ook gevraagd: 'ga je op de FIETS naar een houseparty?' :D |
8 uur vind ik wel iets te veel van het goede :D
|
vond zn magik cd's en forbidden paradise echt helemaal te gek, hebben echt deel van mn jeugdjaren uitgemaakt :)
Maar om 8 uur op te dancen - no thanks, geef me da maar keiharde techno ofzo, of hardstyle. Tiesto is meer chillen met een joint |
Tiesto is echt geweldig
Zijn In Search of Sunrise 3 is zo vreselijk goed. Maar binnenkort is ie ook in Groningen, iets dichterbij |
vandaag heb ik (op terugreis vd wintersport) voor de zoveelste keer naar die Dutch Dimension 2002 set zitten luisteren,,,en die set zal me echt nooit vervelen. echt vrijwel alleen maar heerlijke platen & een goeie opbouw. ik heb er nog steeds spijt van dat ik er zelf niet bij was :mad: .... maar ja... gelredome ben ik in ieder geval wel aanwezig (y)
|
Ok... kan iemand voor kaartjes regelen goedkoper dan 25 euro?
Dan kom ik zowiezo.....! PeaCe |
Ik ga ook!!!!!!!! :D En ik heb drrrrrr heel erg zin in!!!!!! :cool: :cool:
|
En eh...trouwens. Ze gaan toch niet om Legitimatie vragen? Je moet nl. 18 zijn..en k ben 17! :)
|
als je echt lil bent zoals je nickname doet vermoeden, kan het soms wel een probleem zijn om binnen te komen ;)
|
Ehmmm...nouwzoww erg Klein benk ook weer niet hoor :D
Bij anderen clubs enzo waar je 18 moet zijn kom ik dr ook in ;) Gelukkig! |
dan zal t wel lukken (y)
|
Ik ben heeeeeel blij dat dit zo geregeld is! Ik ben gek op Tiesto!
Dus ik vind het wel ff lekker om hem alleen te horen draaien zo lang achter elkaar! Heb m'n kaartje allang! kan echt niet wachten :D |
kon ik dr maar heen :(
grrr leeftijd hé |
ik heb mijn kaartje nog niet,
maar denk wel dat ik ga Ik vind Tiesto wel goed...maar ik ben geen grote trance fan ofzow.. ik ga gewoon met een groepje vriendinnen mee:S Ik vond tiesto in hollywood.. wel HEEEELLLL NICEEE |
tiësto is een commerciële trance nicht
|
Citaat:
Ik ga er niet heen, ik vind het teveel geld voor 1 DJ. Ik ga dan liever naar andere grote feesten en het is nog eens vlak voor mijn eindexamens ook. Opzich vind ik Tiesto wel heel lekker draaien, hij weet het inderdaad goed op te bouwen en aangezien ik meestal naar Hardstylefeesten ga, lijkt een Trancefeest me opzich ook wel een keer relaxed :) |
Citaat:
|
Citaat:
Hij draait ook voornamelijk trance en progressive maar slecht is hij zeker niet maar totaal niet mijn smaak muziek dus hou er ook echt niet van. |
maar tiësto is geen goede dj.. alles wat ie doet is af en toe naar het volgende plaatje wisselen..
|
Citaat:
2003-03-11 March 6th Tiësto received the 'Artist of the year 2002' reward which was rewarded by the dutch commercial radio station 'radio 538'. This reward was presented to Tiësto during the dutch Edison-gala. The dutch version of the american Grammy or english Brit awards. En waarom wordt hij dan uitgesproken als 'Artiest van het jaar 2002' door Radio 538? En doe nou maar normaal...ik geloof dat je zijn muziek geeneens kent, dus kun je ook geen mening over hem geven... En als je Tiësto geen goede dj vindt ....wat doe je dan op dit forum? :D |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n 538 prijs zegt echt helemaal nix. |
Vraagje van mij (die zich ook op dit feestje zal gaan vervoegen:D):
Hoe zit het met controle vwb ID-bewijs? Ik nl geen zin om mijn portemonnee inclusief rijbewijs en zo de hele avond mee te sjouwen, dus is het een probleem bij dit soort feesten als je dat niet bij je hebt? |
Ik hoop dat ze t niet gaan vragen...dan heb ik n probleem. Ben nl. nog geen 18. Kdenk niet dat je t hoeft te laten zien, degene die het kaartje heeft verkocht aan jou (winkel) moet toch eigenlijk naar je ID vragen??en dat heeft ie bij mij niet gedaan.
|
Citaat:
Zijn er hier niet wat ID&T-veteranen die al naar Sensation of zo geweest zijn? Hoe streng is het ID-beleid? |
Ik ben laatst voor het eerst 'legaal' naar een feest geweest: SHockers 2003.
Toen ik 17 was ben ik naar Shockers/Sensation Black/Innercity geweest en geen enkel probleem gehad. Wel zenuwachtig;) |
Alles van 17+ komt erin.
Vanaf 16 meestal ook wel. En een kaartje kan iedereen kopen, daar controleren ze echt niet op leeftijd. |
Aha, dus ik kan mijn ID-bewijs rustig thuis laten?
|
Ik zoek nog 2 kaarten, graag mailen naar Jaydee2K@hotmail.com
|
godver, m'n vriend gaat wel, maar ik niet. http://smilies.nl/sad/azcrying.gifhttp://smilies.nl/sad/azcrying.gif
Ik ben 16 en heb al Qontact moeten laten schieten... Maar ik ga begin juni naar een feest van een vriend van me. Daar kom ik op de gastenlijst. In P60 in Amstelveen. Maar ik weet echt niet of ik het wel de hele nacht vol hou... http://smilies.nl/sad/smhair1.gif Heb er wel veel zin in. En daarna naar Dancevalley http://smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif |
nog 3 nachtjes slapen :D :D
over "tiesto is een commerciele trancenicht" mmzhh.. tja die tmf awards set (half uur :D :rolleyes: ) had ie volgens mij beter niet kunnen doen.. aan de andere kant vraag ik me af waarom hij in fucks naam een tmf award kreeg een al die breezah's zo gingen gillen.. wat kennen hun nou van tiesto? ja vlucht zeshonderdzoveel wel gelijk op de een of andere fiets kan tiesto mij ook nooit zo boeien, al hoewel ik denk dat "tiesto in concert" een groot succes gaat worden -- over die 40 euro.. kan nog net, sensation kost dit jaar 60 pleuros (of zijn dat de vip kaarten??) dat vind k dus echt te ver gaan voor een feest waar je de dop van je flesje water niet eens mee krijgt |
Citaat:
|
Weet iemand trouwens wie er allemaal als support-act komen?
Ik weet wel dat Kane & Skik komen...meer eigenlijk niet. Ook zeggen ze op TMF dat Tiesto iedereen die komt, heeft opgeroepen om eenkleurrijke outfit te verschijnen. Klopt dit? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |