Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Tiësto in Concert - 10 mei Gelredome, Arnhem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=379383)

nare man 16-02-2003 13:10

Tiësto in Concert - 10 mei Gelredome, Arnhem

Nadat de Tiësto Solo Tour zo goed in de smaak is gevallen (en niet zonder reden) wordt nu tien mei in Arnhem Tiësto in Concert georganiseerd. Een set van acht uur lang.

Benieuwd of er nog mensen heengaan, en sowieso (omdat elke topic toch een vraag moet hebben) wat vinden jullie van het concept van één DJ voor de hele avond? Goed of monotoon?

Snat$bat$ 16-02-2003 15:01

het was iets van 45 euro ,dat ga ik echt niet utgeven aan 1 dj en de heel tijd tarnce ,val ik in slaap hoor ,ik vind da dj egwoon normaal moete draaien en niet als een popster op een concert

Maartenpaarten 16-02-2003 21:32

Zeker de moeite waard, als je van zijn stijl houdt is het echt niet vervelend dat hij de enige is die draait! Op Dutch Dimension is ook gebleken dat hij zo'n lange set zeer goed kan opbouwen. Ik vind alleen de prijs behoorlijk hoog....

Zottuh 19-02-2003 22:13

*sjuchtje*

ik zou er heen gaan...kaartje alles was geregeld...
en toen kwam me moeder eropeens op dat ik nie mocht....:\
Fijn...:mad:
Dus..ik kan fijn thuis zitten en horen van andere hoe geweldig het was..:(

Het lijkt mij echt geweldig...vind tiesto super, hij weet de sfeer enzo goed optebouwen...Ik vind het dus totaal geen probleem dat hij de enige dj is die draait..Het schijnt erg mooi te worden...dus..:)

MegaManX 19-02-2003 22:41

ik vind trance echt lekkere mzuiek maar op 1 of andere manier vind ik tiesto nie zo veel aan..ik ga er denk ik ook nie heen..ook al is het erg dichtbij

Gonzo 20-02-2003 14:28

Heb mijn kaartje al binnen :D

Wordt zeker een lekker feestje. Het wordt zeg maar een soort van Sensation iets. Perfecte ingrédiënten: gelredome, lasershows, vuurwerk & goede muziek. Ook het idee dat er een live orkest bij is, zangeressen & guests maakt me erg blij. Heb al gehoord dat Junkie XL ook aanwezig zal zijn hubba hubba. Krijg al kippevel als ik eraan moet denken dat beide heren Obsession ten gehore zullen brengen.

Over het geld: vind het niet té duur. Ik betaal liever 45 Euro voor een soort van Sensation met alleen Tiësto, dan 50 Euro voor Sensation White, met namen als Jean & Johan Gielen. Maar ach smaken verschillen.

Ik denk bovendien dat Tiësto met gemak een 10-urige top set kan neerzetten vol met trance, progressive-trance & techno.

Heb zijn Dutch Dimension Solo set nog steeds standaard in mijn auto zitten :D

nare man 20-02-2003 18:06

Eergister ook 'n kaartje gehaald, ik vind 45 euro inderdaad nog meevallen. Je weet zeker dat je voor dat geld de hele avond schik hebt, een goede set die van het begin tot het eind finesse uit zal stralen. Omdat hij acht uur lang zelf aan de knoppen staat weet je zeker dat hij het langdurig en zorgvuldig zal opbouwen, alles op elkaar zal afstemmen, kortom: het wordt gewoon super...ik kan nu al niet wachten, ik ben echt al veel te lang niet meer naar een feest geweest :(

INViCTuS 20-02-2003 22:27

Tiesto nou nee dankjewel.

Ten eerste omdat het een set van 8uur lang is van hem ten tweede is het van ID&T en dat valt goed te zien in het belachelijk hoge bedrag.

Ga ik toch liever naar de HMH waar tevens niet zo'n masaal publiek komt.

Snat$bat$ 21-02-2003 17:43

Citaat:

INViCTuS schreef:

Ten eerste omdat het een set van 8uur lang is van hem ten tweede is het van ID&T en dat valt goed te zien in het belachelijk hoge bedrag.

ja als ik 8 uur tiesto hoor val ik in slaap

nare man 22-02-2003 01:58

Citaat:

INViCTuS schreef:

Woeha. HMH is minstens zo massaal.

Snat$bat$ 22-02-2003 14:52

Citaat:

nare man schreef:
Woeha. HMH is minstens zo massaal.
maar nog steeds beter dan een concert hal in arnhem

Maartenpaarten 25-02-2003 10:19

Citaat:

Snat$bat$ schreef:
maar nog steeds beter dan een concert hal in arnhem
voetbalstadion;)

maar so what? Sensation in de Arena is toch ook geweldig?

italianboy 25-02-2003 11:15

ik heb daar geen 45 Euro voor over, het is mijn stijl niet. Ik heb hem een aantal keren live gezien en elke denk ik tjah

veel plezier luitjes

Snat$bat$ 25-02-2003 19:05

Citaat:

maartenlof schreef:
voetbalstadion;)

maar so what? Sensation in de Arena is toch ook geweldig?

mwah sensation ,grot ja vet maar geluid nee ,geef mij daarvoor maar silverdome :)

miro 25-02-2003 19:48

Ik heb tiesto en marco v allebei nog niet zo lang geleden gezien. (Marco v afgelopen vrijdag)Tiesto maar even marco v 5 uur achter elkaar. Dat verveelde me iig niet. Maar ik ben zelf niet zon tiesto fan, vind ook het publiek wat er (meer) op af komt heel anders...

Thomas 25-02-2003 21:31

Tiesto is zeker erg goed. (y)

Vroeger draaide hij nog in de Spock in Breda. Nu woont hij er alleen nog en heeft er volgens mij een winkel.

INViCTuS 27-02-2003 13:37

In vergelijking met enkele andere locaties en in deze situatie het Gelredome is de HMH niet zo heel erg massaal.

HMH komen een man of 6000 in ongeveer.

Ik geef zo i zo de voorkeur aan kleinere feestjes met 1 of 2 zalen dus helemaal NIET zo'n butt feest als IMPULZ indoor.

Outdoor daarintegen is prima en bijna een thuisfeest.

nare man 28-02-2003 20:08

Citaat:

INViCTuS schreef:
In vergelijking met enkele andere locaties en in deze situatie het Gelredome is de HMH niet zo heel erg massaal.

HMH komen een man of 6000 in ongeveer.

Ik geef zo i zo de voorkeur aan kleinere feestjes met 1 of 2 zalen dus helemaal NIET zo'n butt feest als IMPULZ indoor.

Outdoor daarintegen is prima en bijna een thuisfeest.

Als je in Zutphen woont niet, nee. :)

Tis mij ook gevraagd: 'ga je op de FIETS naar een houseparty?' :D

DJ Incompetent 01-03-2003 02:36

8 uur vind ik wel iets te veel van het goede :D

gladde aal 01-03-2003 05:04

vond zn magik cd's en forbidden paradise echt helemaal te gek, hebben echt deel van mn jeugdjaren uitgemaakt :)

Maar om 8 uur op te dancen - no thanks, geef me da maar keiharde techno ofzo, of hardstyle.

Tiesto is meer chillen met een joint

Joosn 01-03-2003 15:15

Tiesto is echt geweldig
Zijn In Search of Sunrise 3 is zo vreselijk goed.
Maar binnenkort is ie ook in Groningen, iets dichterbij

pinhead 01-03-2003 20:32

vandaag heb ik (op terugreis vd wintersport) voor de zoveelste keer naar die Dutch Dimension 2002 set zitten luisteren,,,en die set zal me echt nooit vervelen. echt vrijwel alleen maar heerlijke platen & een goeie opbouw. ik heb er nog steeds spijt van dat ik er zelf niet bij was :mad: .... maar ja... gelredome ben ik in ieder geval wel aanwezig (y)

MoHaMeDJaLaL 02-03-2003 13:45

Ok... kan iemand voor kaartjes regelen goedkoper dan 25 euro?

Dan kom ik zowiezo.....!

PeaCe

YesMe 12-03-2003 09:52

Ik ga ook!!!!!!!! :D En ik heb drrrrrr heel erg zin in!!!!!! :cool: :cool:

YesMe 12-03-2003 09:58

En eh...trouwens. Ze gaan toch niet om Legitimatie vragen? Je moet nl. 18 zijn..en k ben 17! :)

pinhead 12-03-2003 13:49

als je echt lil bent zoals je nickname doet vermoeden, kan het soms wel een probleem zijn om binnen te komen ;)

YesMe 12-03-2003 16:47

Ehmmm...nouwzoww erg Klein benk ook weer niet hoor :D
Bij anderen clubs enzo waar je 18 moet zijn kom ik dr ook in ;) Gelukkig!

pinhead 12-03-2003 21:39

dan zal t wel lukken (y)

*StAmPeRtJe* 13-03-2003 16:59

Ik ben heeeeeel blij dat dit zo geregeld is! Ik ben gek op Tiesto!
Dus ik vind het wel ff lekker om hem alleen te horen draaien zo lang achter elkaar! Heb m'n kaartje allang! kan echt niet wachten :D

black rabbit 18-03-2003 22:21

kon ik dr maar heen :(

grrr leeftijd hé

AvA AdoRe 19-03-2003 17:38

ik heb mijn kaartje nog niet,
maar denk wel dat ik ga
Ik vind Tiesto wel goed...maar ik ben geen grote trance fan ofzow.. ik ga gewoon met een groepje vriendinnen mee:S
Ik vond tiesto in hollywood.. wel HEEEELLLL NICEEE

Dikkie 24-03-2003 22:24

tiësto is een commerciële trance nicht

Japzer 24-03-2003 23:32

Citaat:

Dikkie schreef op 24-03-2003 @ 22:24:
Verder nog iets toe te voegen? :rolleyes:
Ik ga er niet heen, ik vind het teveel geld voor 1 DJ. Ik ga dan liever naar andere grote feesten en het is nog eens vlak voor mijn eindexamens ook.
Opzich vind ik Tiesto wel heel lekker draaien, hij weet het inderdaad goed op te bouwen en aangezien ik meestal naar Hardstylefeesten ga, lijkt een Trancefeest me opzich ook wel een keer relaxed :)

pinhead 25-03-2003 00:41

Citaat:

gelukkig hou jij meer van Stampuh he :rolleyes:

INViCTuS 25-03-2003 11:05

Citaat:

Zeg dan: Tiesto is een goede DJ maar niet mijn muziek!

Hij draait ook voornamelijk trance en progressive maar slecht is hij zeker niet maar totaal niet mijn smaak muziek dus hou er ook echt niet van.

Dikkie 25-03-2003 20:47

maar tiësto is geen goede dj.. alles wat ie doet is af en toe naar het volgende plaatje wisselen..

YesMe 26-03-2003 09:17

Citaat:

Dikkie schreef op 25-03-2003 @ 20:47:
maar tiësto is geen goede dj.. alles wat ie doet is af en toe naar het volgende plaatje wisselen..
DJ Tiësto receives the "Artist of the year 2002" reward.
2003-03-11

March 6th Tiësto received the 'Artist of the year 2002' reward which was rewarded by the dutch commercial radio station 'radio 538'. This reward was presented to Tiësto during the dutch Edison-gala. The dutch version of the american Grammy or english Brit awards.

En waarom wordt hij dan uitgesproken als 'Artiest van het jaar 2002' door Radio 538?

En doe nou maar normaal...ik geloof dat je zijn muziek geeneens kent, dus kun je ook geen mening over hem geven...
En als je Tiësto geen goede dj vindt ....wat doe je dan op dit forum? :D

*StAmPeRtJe* 26-03-2003 09:49

Citaat:

LilGurL schreef op 26-03-2003 @ 09:17:
2003-03-11

March 6th Tiësto received the 'Artist of the year 2002' reward which was rewarded by the dutch commercial radio station 'radio 538'. This reward was presented to Tiësto during the dutch Edison-gala. The dutch version of the american Grammy or english Brit awards.

En waarom wordt hij dan uitgesproken als 'Artiest van het jaar 2002' door Radio 538?

En doe nou maar normaal...ik geloof dat je zijn muziek geeneens kent, dus kun je ook geen mening over hem geven...

Helemaal mee eens!!! :o

pinhead 26-03-2003 13:05

Citaat:

LilGurL schreef op 26-03-2003 @ 09:17:
2003-03-11

maar dana wint misschien wel de tmf-awards en laat misschien tijsje wel achter zich....

zo'n 538 prijs zegt echt helemaal nix.

Aragorn 30-04-2003 15:55

Vraagje van mij (die zich ook op dit feestje zal gaan vervoegen:D):
Hoe zit het met controle vwb ID-bewijs? Ik nl geen zin om mijn portemonnee inclusief rijbewijs en zo de hele avond mee te sjouwen, dus is het een probleem bij dit soort feesten als je dat niet bij je hebt?

YesMe 30-04-2003 17:14

Ik hoop dat ze t niet gaan vragen...dan heb ik n probleem. Ben nl. nog geen 18. Kdenk niet dat je t hoeft te laten zien, degene die het kaartje heeft verkocht aan jou (winkel) moet toch eigenlijk naar je ID vragen??en dat heeft ie bij mij niet gedaan.

Aragorn 30-04-2003 19:22

Citaat:

LilGurL schreef
Kdenk niet dat je t hoeft te laten zien, degene die het kaartje heeft verkocht aan jou (winkel) moet toch eigenlijk naar je ID vragen??en dat heeft ie bij mij niet gedaan.
Nou dat denk ik nou juist niet, want dan zou je kleine zusje f zo nooit als cadeautje zo'n kaartje voor je kunnen kopen. Denk ik hoor, maar ik kna het fout hebben.

Zijn er hier niet wat ID&T-veteranen die al naar Sensation of zo geweest zijn? Hoe streng is het ID-beleid?

TECHNique 01-05-2003 14:45

Ik ben laatst voor het eerst 'legaal' naar een feest geweest: SHockers 2003.
Toen ik 17 was ben ik naar Shockers/Sensation Black/Innercity geweest en geen enkel probleem gehad. Wel zenuwachtig;)

GinnyPig 01-05-2003 15:30

Alles van 17+ komt erin.

Vanaf 16 meestal ook wel.
En een kaartje kan iedereen kopen, daar controleren ze echt niet op leeftijd.

Aragorn 02-05-2003 00:27

Aha, dus ik kan mijn ID-bewijs rustig thuis laten?

FDL 03-05-2003 10:18

Ik zoek nog 2 kaarten, graag mailen naar Jaydee2K@hotmail.com

Firefly182 03-05-2003 14:15

godver, m'n vriend gaat wel, maar ik niet. http://smilies.nl/sad/azcrying.gifhttp://smilies.nl/sad/azcrying.gif
Ik ben 16 en heb al Qontact moeten laten schieten... Maar ik ga begin juni naar een feest van een vriend van me. Daar kom ik op de gastenlijst. In P60 in Amstelveen. Maar ik weet echt niet of ik het wel de hele nacht vol hou... http://smilies.nl/sad/smhair1.gif Heb er wel veel zin in. En daarna naar Dancevalley http://smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif

black rabbit 07-05-2003 20:33

nog 3 nachtjes slapen :D :D

over "tiesto is een commerciele trancenicht" mmzhh.. tja die tmf awards set (half uur :D :rolleyes: ) had ie volgens mij beter niet kunnen doen.. aan de andere kant vraag ik me af waarom hij in fucks naam een tmf award kreeg een al die breezah's zo gingen gillen.. wat kennen hun nou van tiesto? ja vlucht zeshonderdzoveel

wel gelijk op de een of andere fiets kan tiesto mij ook nooit zo boeien, al hoewel ik denk dat "tiesto in concert" een groot succes gaat worden

--
over die 40 euro.. kan nog net, sensation kost dit jaar 60 pleuros (of zijn dat de vip kaarten??) dat vind k dus echt te ver gaan voor een feest waar je de dop van je flesje water niet eens mee krijgt

YesMe 07-05-2003 22:36

Citaat:

FDL schreef op 03-05-2003 @ 10:18:
Ik zoek nog 2 kaarten, graag mailen naar Jaydee2K@hotmail.com
Op www.marktplaats.nl zijn genoeg kaartjes te vinden.

YesMe 07-05-2003 22:44

Weet iemand trouwens wie er allemaal als support-act komen?

Ik weet wel dat Kane & Skik komen...meer eigenlijk niet.

Ook zeggen ze op TMF dat Tiesto iedereen die komt, heeft opgeroepen om eenkleurrijke outfit te verschijnen. Klopt dit?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.