![]() |
wat is dit??
Mensen ik snap het niet.. ik wil graag onder de 50 kilo komen.. kweeg nu ongeveer 50/51 en das al ietsje te dun, ik vind mezelf niet dik, maar waarom wil ik het dan? dit kan toch niks te maken hebben met mijn problemen (zie boven) Wie weet iets?
-------------------------------------------------------------------------------- |
Whoops, zeker verkeerd geklikt, dacht dat dit psychologie was en niet lichaam&gezondheid.
|
Het gaat hier toch om een psychische oorzaak of niet?
|
misschien dat je een doel voor jezelf wilt ofzo, ik weet het niet. misschien hoort dit beter thuis op lichaam en gezondheid, daar staan meer van dit soort topics.
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor pati, wat doe je er allemaal aan? Om onder de 50 kilo te komen, ik ben bang dat als je onder de 50 komt onder de 40 wil komen. Is dat niet zo? Ik krijg het sterke gevoel dat je aan anorexia lijdt. Misschien heb ik het verkeerd. Maar even goed, vertel het aan iemand die je vertrouwd, je kan alle steun gebruiken. Veel sterkte, mystery En |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat je je gewicht wil afronden op hele getallen. klinkt gewoon mooier, als je 58 wegt wil je waarschijlijk naar de 60.
|
ik wil ook 65 wegen
terwjil 70 (wat ik nu weeg) goed is voor mijn lengte. gewoon eigenwijs.... geeft je een kick ofzo om ff te licht te wegen :S? ik weet het niet.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |