![]() |
[Case] ATX?
Nee, geen ingewikkelde vragen hierover...
Ik zoek een lege ATX-kast. Model maakt me niet uit, mini-, miditower of desktop. Als er maar fullsize ATX moederborden inpassen. Voeding is niet nodig. Koen: ik zet dit hier omdat ik op V&A geen respons krijg...en ik denk dat de kans hier veel groter is, misschien heeft een van de vaste H&T'ers nog ergens een chassisje staan? :) BVD...en doe 'm anders maar dicht ;) |
2dehands? :confused:
|
Heb ik al gekeken...
Op computer.2ehands.nl komen alleen brave huisvaders die hun verouderde Packard-Bells te koop aanbieden. Op marktplaats.nl komen alleen n00bs die denken vijftig euro te kunnen vangen voor een ATX-kast met 235w voeding...:( |
Citaat:
Ik bedoelde of je er eentje 2dehands zocht :D Maja, ebay dan? |
Schiet ook niet op.
Ja, ik zoek een tweedehandse. Voor mijn part derdehands. Als het maar een ATX-kast is waar een gewoon ATX-moederbord in past. |
hm, een oude desktop.. moet er een goedsluitende voorkant opzitten?
|
Mwah, maakt niet heel veel uit...als het er een beetje toonbaar uitziet...:)
|
Had ik dat eerder geweten heb er net bij mijn stageplaats (basisschool) een stuk of 20 weggegooit omdat ze nieuwe computers kregen..wel oude maar toch...:( en verder probeer es in zo'n milieu zaakje ofzo....daar hebben ze vaker wel oudere computers voor 10 euro en ook ATX kasten denk ik.
greetz |
Op V&A werd toch zo'n experimenteel kastje aangeboden voor een paar eurootjes? :p
|
Ja daag, dan is het nog veiliger om de boel op een plank te spijkeren :p
|
|
Ik ben nog ff bezig mijn pa te pushen een gratis kastje mee te nemen van z'n werk...als dat niks wordt hoor je het wel :)
|
Citaat:
|
waarom tweedehands als je voor 45 euro een mooie nieuwe hebt?
maar als je dat niet wilt, negeer dit maar. ;) |
Citaat:
Kon het niet laten. :p |
Ja dan gaat het over he :o
|
Hey nare man,
Ik heb hier een heel mooie, niet verkleurde ATX case staan (miditower) met een nieuwe (!) 250 watt voeding. Mist alleen 2 5.25 frontjes. Ik denk niet dat ik 'm voor 10 euro weg wil doen omdat hij er nog gewoon heel netjes uitziet.. Het gaat trouwens om een Advance line van +/- 1 jaar oud afkomstig van Alternate.. Over 2 weken krijg (!) ik een andere miditower, ziet er iets doorleefder uit en heeft ook 250 watt voeding. Over de prijs valt de praten :) Ik ben morgen een week op wintersport, dus wil je me mailen dan zal ik de komende week niet kunnen antwoorden.. |
hij zegt toch 10 euro, dan is het ook 10 euro :D
|
Nouja, ik ben weer terug, die pc krijg ik pas over een tijdje (ik ben overigens allang blij ALS ik 'm krijg :D) dus dan zie ik wel met die kast...
|
Ik ben gelukkig ondertussen al voorzien: een kast zonder voeding van InWin, in goede staat voor 8 (!) euro :D
|
Ok :) Da's mooi, slotje erop?
|
Lijkt mij wel. Immers, het is langer dan 1440 minuten geleden dat ik dit topic geopend heb. :p;
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |