![]() |
Full Throttle
Ik heb dit spel weer uns uit mun cdrek gepakt maar toen ik het installeerde en de audio configuration opstartte, kon ik geen geluid kiezen. Mijn IRQ en al die andere dingen die kan ik in XP niet aanpassen, en in de setup van FT geeft ie niet de goeie opties weer...
Iemand een oplossing voor dit probleem? Grtz Bart |
Tja, onder XP draaien dosdrivers niet dus zul je het zonder geluid moeten doen. (dat het spel zelf uberhaubt al draait)
|
geen idee, maar wel een ontzettend stoer spel :cool:
|
Citaat:
[list=1][*]Sound Blaster[*]SoundBlaster 2.0[*]SoundBlaster Pro[*]SoundBlaster 16[*]AW32[*]Pro AudioSpectrum[*]SoundScape Audio[*]Gravis Ultrasound[/list=1] Maarja... is er geen dos simulator ofzo? Of in DOS opstarten is dus een optie zeker |
Windows XP heeft geen DOS-emulatie zoals Win95 en Win98 die hadden.
Er is wel een programma voor te krijgen, genaamd SCUMVMM. Je kunt het ergens downloaden (beetje zoeken is vereist). Het is speciaal voor Sam & Max Hit The Road en Day of the Tentacle geschreven. Met Full Throttle werkt het geloof ik voor het grootste gedeelte: enkele geluiden en muziekjes doen het niet, maar het grootste gedeelte dus wel. |
Dankje... ben al druk bezig te "google-en"
edit: Nix gevonden... |
http://ntvdm.cjb.net/
VDMSound is ook een geluidsemulator voor DOS-boxen onder NT en 2000, maar hij schijnt niet heel goed te werken met XP. Overigens staat op deze site ook een link naar ScumVMM. |
Achja... t'is me inmiddels gelukt. Gewoon cd beneden erin gedaan. Cdspeler gedeelt. Boven op oudere pc van broertje geinstalleerd via beneden. Werkt prima hij heeft um ook op zun stereo aangesloten dus soundje van da wil je nie weten!!! haha
De moters vliegen om je ore :P |
Citaat:
Geniaal intro. Geniaal spel. Damn.. wil 'm ook weer installeren :) |
Citaat:
|
jongen dat spel rulez de pan uit....zo veel lol gehad van dat spel
|
pfffft wie gebruikt er dan ook zo'n zuig programma als windows xp...
|
Gebruik Quick and Easy: http://quick.mixnmojo.com/ dan doet het geluid het wel
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |