![]() |
Mohaa
ik ben Medal of Honor: Allied Assault verslaafd lol. Gewoon omdat het een te gek spel is. Zijn er hier nog meer die het spelen?
Greetz Elsemiek |
ik niet, ken het verder niet. maar eraan verslaafd zijn omdat het gewoon een te gek spel is? lekkere argumentatie!
|
het is wel een leuk spel. Maar ik speel het niet meer sinds Battlefield uit is.
|
nou mohaa is een te gek spel door de gameplay van het spel.
|
Heb t zojuist van de week uitgespeeld. Beetje kortdradig spel maar wel een goed spel naar mijn mening. Morgen ff Spearhead installeren :) Zoek nu alleen nog een goede server om het online te spelen.
|
add me op msn anders ik speel alleen maar online
|
Spearhead r0xx0rs y0r b0xx0rs! (y)
|
Ik blijf nog altyd hange bij Quake 3, en zo af en toe speel ik wellis UT2K3...
|
Citaat:
|
ik zelf vind speardhead niet zo geweldig. Mohaa is veel relaxter. Spearhead is veel ingewikkelder gameplay. En ik vind dat bij spearhead de pings in de multipleyer hoog zijn.
|
Kwestie van de goede server eruit pikken, bij Spearhead moet je meer tactischer gaan werken, dat vind ik ubergaav (y)
|
ik ben het met rock girl eens alleen ik heb mohaa er niej meer op staan ik denk er wel steeds aan
|
mijn offline ervaringen met MOHAA...
Naast de grote indruk die het achterliet door o.a. (?Omaha Beach?)... * snipers die door muren schieten (niet in snipertown :P - daar zou je uit frustratie zweren dat ze onder de grond zitten - bevestigd door anderen) * plaatselijk irritant spawntriggers (elke keer dat je over deze plek heen gaat wordt achter je dit en dit gespawnt) * rondsluipen werkt niet, beter in het open veld staan dan zie je eerder vanwaar je beschoten wordt. Edit: Nog een tegenvaller van die beach... - als je je ergens achter verstopt stoppen de machinegeweren met schieten en ze schieten alleen maar op jouw. - Je 'maten' bereiken het strand niet eens. Ze worden gewoon telkens voor je gespawnd als je weer wat verder bent (zelfs links en rechts naast je waardoor je dodelijke omweg moet maken :mad: ) |
alleen mohama beach
aaaah mohama beach ben verslaafd aan mohama beach mohama beach schrijf ik t wel goed ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |