![]() |
alchohol en sex
als jullie onder invloed zijn (wiet en alchohol bedoel ik) krijgen jullie hem dan nog omhoog. i
ik heb er nog niet eens zin in laat staan dat dat ding omhoog gaat. hoe is dat bij jullie |
Mwah...onder invloed van wiet gaat het wel heel goed.
Bij drank geldt: hoe meer je drinkt, hoe meer zin je krijgt, en hoe minder het werkt. Alhoewel een paar wijntjes zeker wel goed doen :o |
bier good :cool:
sex good :cool: |
ik vind het wel lekker...sexen na wat drankjes of een jointje..
maar als ik erg veel gedronken of gerookt heb is de zin in sex toch wel een heel stuk minder.. |
Ik heb nog nooit zoveel opgehad dat ik echt niet meer doorheb wat ik doe enzo... maar tot de hoeveelheid die ik heb gehad, word ik er juist gemakkelijker van.
|
ma jonge toch met weed is alles 100 X lekkerder en klaarkomen al helemaal
|
Ik word juist altijd heel erg geil van als ik een beetje aangeschoten ben:) (maar volgens mij is dat een groot verschil tussen jongens en meisjes).
|
Soms wel, soms niet.
|
Ligt aan de hoeveelheid. Met genoeg alcohol ben ik er te bewusteloos voor...
|
Citaat:
|
Ach, een flesje wijn (of twee) zorgt meestal voor hele lekkere seks. Ik denk dat je je dan onbewust toch iets meer laat gaan ofzo.
|
bikkelstijf word ie alsnog
|
aha ik ben dus onder invloed impotent. hmmm leuk om te weten en vooral omdat ik de enige ben hier. al heb ik maar 6 biertjes op dan heb ik geen zin en hij wordt dus ook niet stijf (bij mij is bij geen zin=slappelul)
en zonder bier dan staat hij al te springen bij de eerste sexuele impuls |
alcohol maakt je bloed dunner geloof ik? en een erectie ontstaat niet alleen doordat je zwellichaampjes opzwellen, maar ook doordat de aderen in je penis volstromen met bloed, en dat gaat dan moeilijker. Dat je minder potent door alcohol bent is niet vreemd, dat je er minder libido van krijgt op zich wel, maar ach, iedereen reageert anders op alcohol.
zes biertjes is trouwens niet zo heel weinig hoor, dat staat geloof ik gelijk aan de alcohol in een hele fles wijn |
Citaat:
|
hier hetzelfde :D
|
Ik wordt er vrolijk van, mijn vriendin wordt er geil van :D
|
ik ben zonder een druppel alcohol al geil kun je nagaan hoe nat ik ben met alcohol!!!!! :D :D :D :D :D
|
zo dus wat ik moet deon is de meiden dronken voeren en ikzelf nuchter blijven. MAAR ALCHOHOL IS ZO LEKKER.
|
Ik krijg hem wel omhoog. :D
|
Bij ons (mijn vriend en ik) is alcohol als Spaanse Vlieg... :o :D
|
Hm, ik word er ook geiler van, en um omhoog krijgen vind ik idd ook wel moeilijker :o :D
Liever nuchter, of onder invloed van andere dingen dan alcohol. OF gewoon niet HEEL veel drinken |
Krijg em altijd omhoog!!!!!!:D :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
I rest my case |
Citaat:
|
Citaat:
als jij dat vind prima nogmaals!!!!! T is dat je geen vrouw bent anders had ik het kunnen bewijzen!!!:D |
Citaat:
|
moet nog maar een klein beetje hebbe gedronken en ben al gans geil :p :p :p echt heel veel zin in seks :D :D :D
|
Citaat:
Citaat:
Mijn vriendin en ik zijn nog niet verder dan licht aangeschoten geweest. (Samen, that is.) Mischien omdat het iets genants heeft om je helemaal klem te zuipen (bij wijze van) met de ander erbij. |
Citaat:
En als je het genant vind om je samen met je vriendin "klem te zuipen"zit er volgens mij toch iets nie goed.... Dan beleef je juist de meeste lol en de beste sex....!! |
Citaat:
Citaat:
|
is me 1 x niet gelukt :/ mijn vriendin was VET gefrusteerd en ikke ook, na een concert in tilburg.....echt waanzin was da..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |