![]() |
....
ik en mn vriendin zijn toe om met elkaar naar bed te gaan, alleen zij heeft wel eens zonder condoom met iemand naar bed gegaan, ik heb het altijd veilig gedaan, zij is aan de pil enz. en we willen het zonder condoom doen is dit niet gevaarlijk? bv kan ik geen ziektes krijgen ofzo en als ik later bijvoorbeeld met iemand anders vrij zonder condoom kan ik dan niet ziek worden ofzo :confused:
|
ligt er natuurlijk aan wat die jongens hadden waar je vriendin mee naar bed is geweest. Doe verstandig en laat jullie all twee eerst testen en dan pas zonder condoom vrijen, je kunt geen risico nemen op dit gebied!
|
Citaat:
ook al is ze aan de pil, dan kunnen jullie nog een soa krijgen als je zonder condoom vrijt... |
de jongens waarmee ze heeft gevreeen hadden niks, en ik heb ook niks
|
Citaat:
|
ik heb echt niks, weet ik heel zeker.
zij heeft 1x zonder condoom gevreeen met iemand die niks had,ook zeker weten |
Als je dat echt zo zeker weet dan had je dit hele topic niet hoeven openen volgens mij ;)
|
dus ik kan zonder condoom :cool:
|
Citaat:
|
Precies, laat je gewoon testen, dan neem je eventuele onzekerheden tenminste weg. En het lijkt me dat dat ook een stuk fijner is tijdens het vrijen.
|
Iniedergeval laten testen!!
Doe het met condoom, er zijn veel verschillende SOA's meer dan je denkt. En ze kan nog zwanger raken ook en ik denk niet of je al vader wil worden. (Pil is ook niet 100% betrouwbaar, als ze die 1 keer vergeet in te nemen helpt 't niets meer) |
Wellicht overbodig, maar laat je gewoon testen, wordt je een stuk zekerder van als je gaat neuken.
Kun je voortaan een topictitel verzinnen die op de inhoud van je verhaal slaat? Dit is _nogal_ irritant. |
ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over dat testen...dat je niet naar je huisarts wil, okee...
maar dan sla je de gouden gids open, zoekt het nummer van een GGD in jouw buurt en laat je gratis testen (HIV-test kost meestal wel geld) weet je het tenminste zeker...er zijn nml zo veel soa die je nieteens merkt...vooral als meisje zijnde.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |