![]() |
"waarom mag ik geen alto/gothic worden/zijn?
waarom mag ik geen alto zijn, waarom mag ik geen lange zwarte jas tot aan me enkels, waarom mag ik geen zwart haar , waarom mag ik niets? :/
k'heb er er net een hele tering discussie over gehad met me moeder en ik heb 2 opties 1: het accepteren en het late rusten of 2: naar me vader verhuizen in rotterdam waar ik mag doen wat ik wil, en nu ga ik m'n hoofd tegen de muur aan schoppen, maar wat moet ik doen :| ? |
Een breezer pakken.
|
Alto's zijn zoooo van eregisteren.
|
:D :D
doen wat je het beste lijkt :p ik zou niet verhuizen naar rotterdam omdat ik dan wel een lange leren jas aan mag :o |
Citaat:
|
Het leven is een tranendal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echte altoheid zit in je,en hangt niet aan je tas.
heb ik mij laten vertellen.. Dus troost je met die gedachte :rolleyes: |
Men fuck die shit, je bent 15. Ik ben 18 en me moeder loopt ook af en toe nog te zanikken omdat ik "alto" ben, ze vind me kleding gewoon niks. Gewoon aantrekken die shit wat je zelf vet lijkt, ze trekt vanzelf bij. Gewoon doen dan accepteerd ze het sneller.
|
Och, misschien beschermt je moeder je wel....
|
Citaat:
tom.. niet echt een goed topic voor lifestyle. |
Wat jij moet doen ?
Dit heeft niets te maken met Lifestyle maar met jouw thuissituatie! Dié verbieden jou een 'alto' te zijn! Ga daarover maar discussieren op Liefde en Relatie of Psychologie, dat hoort hiér in ieder geval niet thuis... |
ja , dat doet ze , ze denkt dat mensen ze me gaan afschuwen ofzo, wat ook wel een beetje zo is, maar het probleem is dat als ik het doe, dat ik uithuis wordt getrapt
|
eeeeven aan je moeder vragen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |