![]() |
Dure Sportkleding...?
Geef jij veel geld uit aan sport kleding, of trek je gewoon een oude joggingbroek aan? (Hangt van de sport af)
|
Nee, ik doe gewoon niet aan sport. (y)
|
Citaat:
|
Uiteraard besteed ik daar niet veel geld aan. Hierbij zou ik graag een passend citaat voegen:
`Necessaria metitur utilitas: supervacua quo redigis?` (Seneca) Nut is de maatstaf van wat noodzakelijk is; maar met welke maat kan je het overbodige gaan meten? |
Waarom wel dure kleren voor bijvoorbeeld school, en niet voor het sporten?
|
die citaat kan je dan wel op alles toepassen en niet alleen op sportkledij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je erbij loopt als een slons word je niet snel serieus genomen, daarom! |
Mjah, 'k sport in merkkleding, maar dat is niet opzettelijk, 'k heb niet anders... zielig he? :P
|
Ik ga niet in dure merkkleding sporten, maar ik ga ook niet in een oude felpaarse trainingsbroek met gifgroen jasje sporten. Het meeste geld geef ik uit aan sportschoenen omdat ze redelijk snel slijten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doneer een t-shirt :p :D |
Toen ik nog trainde heb ik wel 'ns Umbro-broeken gekocht. Gewoon omdat die heel fijn zitten. En sporten in je spijkerbroek is ook niet je-van-het, me dunkt.
|
Citaat:
|
Mja, sport in merkkleding, maar dat is gewoon omdat ik al een hele tijd op tennis zit en een goed pak nodig had.
|
Neej niet meer iig. Ik word gesponsord dus hoef ik het niet zelf te betalen, gewoon uitzoeken wat ik wil:P.
|
Ik heb sponsorkleding...
En als ik gewoon ga hardlopen, heb ik meestal wel merkkleding aan... |
Kheb mn eigen pony.
Mooie rijlaarzen zijn duur, maar uit ervaring; goedkoop is duurkoop. Dus ik heb een duurder soort. M'n rijbroeken zijn ook vrij prijzig. Dat alles is van bepaalde sportmerken, die zich op paardensportartikelen richten. Shirtjes zijn gewoon uit m'n kledingkast. Kheb niet aparte dingen ervoor. Wel een paar truien gewoon normaal van Levi's en dergelijke. Jas is van Tenson, omdat die lang mee gaat, hoogstaande kwaliteit en niet zozeer vanwege het logo. Kgeef denk ik evenveel of iets minder aan sportkleding uit dan aan 'normale' kleding. |
Ik moet gewoon een club tenue hebben en goede schoenen voor mijn sport, dus heb ik die. Trainingspak krijg ik van de sponsor (y)
|
Mijn sport is dansen (klassiek ballet, moderne dans, jazz). De kleding die ik daarvoor gebruik is niet erg duur. Balletschoentjes en pakjes zijn misschien niet goedkoop, maar de broeken die ik voor modern en jazz gebruik zijn gewoon simpele Hennes sportbroeken.
|
Ik sport in merkkleding, omdat ik toch polo aanmoet met een broek. Zie ik er ook nog eens representatief uit;)
|
Citaat:
|
Ik sport naakt (y)
|
Citaat:
restecpa :D |
Mja, ik sport ook in merkkleding, tenminste, als dansen sport is.. :) in een rokje (th) en een polo (barbarian/th). Een bandshirt staat nou eenmaal niet boven een rokje :p
en voor gym gewoon een wijd zwart merkloos broekje en een bandshirt.. |
Ik loop hard en heb een speciaal 'ademende' broek, shirt, trui en jas. Duur maar het is wel ontzettend handig en gaat ook lang mee.
Mijn schoenen zijn overigens al wel erg oud. Uit 1996, maar ze zitten nog steeds goed, dus. |
ik sport niet...
en ik heb dus ook nooit sportkleding aan. En als ik sportkleding aan heb, dan voel ik me altijd een beetje cheap. Om het compenseren is de sportkleding die ik heb wel van een merk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Woohoo, attack of the lowerclass :P
|
Citaat:
|
Ik geef niet veel geld uit aan sportkleding. alleen aan schoenen, dat moeten gewoon goeie zijn. Ik vind het onzin om voor die paar uur per week dure kleding te kopen, ik sport in een broek van de H&M en een tshirtje.
|
paardrijbroeken zijn niet goedkoop maar ze gaan opzich wel heel erg lang mee... heb er nog eentje die ik vanaf bijna het begin heb dus al een jaar of 8 en dat is dan gewoon een horka, wat een relatief vrij goedkoop merk is, dat gaat nog best :D maar moet binnekort wel eventjes een stel nieuwe aanschaffen... leren paardrijlaarzen heb ik nooit gekocht omdat ik op een manege rijd en daarvoor de aanschaf te duur vind, nou rijd ik wat regelmatiger en zou het eventueel kunnen maar ik vind mijn chaps eignelijk een stuk fijner rijden... ow jah en ik moest laatst zown gigantische veiligheidscap kopen maar was ook nie super duur...
|
Citaat:
|
je bent merken geil of niet he...
ik handbal en schoenen zijn gewoon niet goedkoop, me trainingbroekje ook niet maar daarvoor is die fijn, shirt boeit me niet en wedstrijd tenue door sponsor... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |