![]() |
een lastige moeder?
Ik weet niet of het hier hoort, maar goed. Wat ik zou willen weten. Zijn er hier mensen (liefst meisjes) waarvan hun moeder bijna in de menopauze komt of is? Mijn moeder is 45 en ik merk dat ze steeds een wisselend humeur heeft. Het ene moment is ze poeslief en direct erna kan ze zo venijnig zijn en kwetsend. Is dit eigen aan de menopauze en wil dit ook zeggen dat ze der weldra zal inkomen? Der is soms geen huis met haar te houden.
X-je |
Citaat:
|
't kan, maar d'r kan natuurlijk ook iets anders aan de hand zijn. Misschien is het mogelijk dat je het er met haar er over hebt? Dan weet zij iig dat jij het vervelend vindt, misschien kan ze d'r enigszins rekening mee houden en als jij dan eens rot reageerd tegen d'r ofzo, dan weet ze waarom. Verder zijn er tegen de overgang best werkende (homeopatische) middeltjes, als het de overgang is, dan zou ze dat dus misschien es kunnen proberen. Sterkte iig.
|
Mijn moeder heeft ongeveer hetzelfde gehad alleen mijn moeder werd ook nog overspannen. Dus die kon echt om alles heel kwaad worden. Dat was niet echt een leuke tijd. Maar probeer je moeder een beetje te begrijpen en als ze eens uit haar vel springt trek het je dan niet te veel aan. Het gaat vanzelf weer over http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Je zegt gewoon :
Zeker ongesteld? Zeker niet ongesteld? Doe het af met een grap: er wordt al zoveel geklaagd over ouders het het leven op deze site Thats life: jij krijgt het ook!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |