![]() |
Soorten zelfbevrediging
Hey ik vroeg me af hoe een jongen op meerdere manieren klaar kan komen behalve aftrekken en gepijpt worden.
|
Neuken, alhoewel dat een soort milieu-vriendelijk aftrekken genoemd kan worden.
En natuurlijk g-spot stimulatie, wat je weer niet simpel in je eentje kunt doen denk ik. Tenzij je een lange dildo in je anus steken wil. |
hehe nee egt alleen met jezelf ;-)
|
kun jij jezelf dan pijpen?
onee, dat was een ander topic... sorry, kan je niet helpen, maar vraag het mij ook af |
Heel veel naar SOAD luisteren.
|
zelf-kastijding noemt men dat, eXo :D
|
Citaat:
*desperate* :eek: is maar gerucht, maar wilde t ff delen :p |
In de film "Night on earth" van Jim Jarmusch vertelt Roberto Benigni over zijn escapades met groenten en fruit. En een schaap....
Film is overigens wel een aanrader. |
Citaat:
Misschien kan het wel dmv anale stimulatie? ;) |
anale stimulatie???
ik moet er niet aan denken bij mezelf... (ok ik ben een vrouw maar toch) nee dat over mm las ik ergens... je bent toch echt desperate als je jezelf wil pijpen.. nou bij die gozer zit zowiezo wel een beetje een steekje los maar dat terzijde... :rolleyes: |
ik las net iets over ... ijsblokes :D
|
Citaat:
denk dus dat dat een optie is die nie helemaal goed is... :p haha |
iemand gisteren naar 'neuken doe je zo' gekeken? zo tegen het einde daarvan gaven in een sketch twee 'jongens' (eig. volwassen vrouwen, maargoed) elkaar tips om te masturberen:)
gehoord: banaan in de magnetron, stukje eraf snijden en de banaan heen en weer schuiven over penis, spleet in je matras snijden, die bekleden met ham en mayonaise en sex hebben met de matras, en ehm... nog meer, weet niet alles meer wat ze noemden:P als je dus per se wat nieuws wilt uitproberen, SOAD_metal... |
Citaat:
|
Citaat:
kan ik ff lachen.. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahahahahahahahahahahahahaha :D :D :D |
Citaat:
|
je lul in een pot Euroshopper Appelmoes doen, en dan roeren he
|