Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Soorten zelfbevrediging (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=379988)

SOAD_Metal 16-02-2003 19:57

Soorten zelfbevrediging

Hey ik vroeg me af hoe een jongen op meerdere manieren klaar kan komen behalve aftrekken en gepijpt worden.

Diovai 16-02-2003 19:59

Neuken, alhoewel dat een soort milieu-vriendelijk aftrekken genoemd kan worden.
En natuurlijk g-spot stimulatie, wat je weer niet simpel in je eentje kunt doen denk ik. Tenzij je een lange dildo in je anus steken wil.

SOAD_Metal 16-02-2003 20:02

hehe nee egt alleen met jezelf ;-)

Sarah 16-02-2003 20:05

kun jij jezelf dan pijpen?
onee, dat was een ander topic...
sorry, kan je niet helpen, maar vraag het mij ook af

eXo 17-02-2003 11:59

Heel veel naar SOAD luisteren.

Diovai 17-02-2003 12:07

zelf-kastijding noemt men dat, eXo :D

crazygirlsacha 24-02-2003 11:56

Citaat:

SOAD_Metal schreef:
Hey ik vroeg me af hoe een jongen op meerdere manieren klaar kan komen behalve aftrekken en gepijpt worden.
volgens mij heeft marilyn manson zijn onderste ribben uit zn lichaam laten rukken zodat ie zich zelf kon pijpen
*desperate* :eek:

is maar gerucht, maar wilde t ff delen :p

poesiefox 24-02-2003 12:36

In de film "Night on earth" van Jim Jarmusch vertelt Roberto Benigni over zijn escapades met groenten en fruit. En een schaap....
Film is overigens wel een aanrader.

Thomas 24-02-2003 14:22

Citaat:

crazygirlsacha schreef:
volgens mij heeft marilyn manson zijn onderste ribben uit zn lichaam laten rukken zodat ie zich zelf kon pijpen
*desperate* :eek:

is maar gerucht, maar wilde t ff delen :p

Geruchten zijn meestal niet waar.

Misschien kan het wel dmv anale stimulatie? ;)

crazygirlsacha 24-02-2003 14:30

anale stimulatie???
ik moet er niet aan denken bij mezelf... (ok ik ben een vrouw maar toch) nee dat over mm las ik ergens...
je bent toch echt desperate als je jezelf wil pijpen..
nou bij die gozer zit zowiezo wel een beetje een steekje los maar dat terzijde...
:rolleyes:

Qimm 24-02-2003 18:19

ik las net iets over ... ijsblokes :D

crazygirlsacha 25-02-2003 13:56

Citaat:

Qimm schreef:
ik las net iets over ... ijsblokes :D
ja had ik idd ook al gelezen maar de conclusie van dat topic is eigenlijk dat mannen der niet aan moeten denken in verband met uitgang?? :D
denk dus dat dat een optie is die nie helemaal goed is... :p

haha

Sarah 25-02-2003 15:23

iemand gisteren naar 'neuken doe je zo' gekeken? zo tegen het einde daarvan gaven in een sketch twee 'jongens' (eig. volwassen vrouwen, maargoed) elkaar tips om te masturberen:)

gehoord: banaan in de magnetron, stukje eraf snijden en de banaan heen en weer schuiven over penis, spleet in je matras snijden, die bekleden met ham en mayonaise en sex hebben met de matras, en ehm... nog meer, weet niet alles meer wat ze noemden:P als je dus per se wat nieuws wilt uitproberen, SOAD_metal...

Studentje 25-02-2003 17:45

Citaat:

sarahbressers schreef:
iemand gisteren naar 'neuken doe je zo' gekeken? zo tegen het einde daarvan gaven in een sketch twee 'jongens' (eig. volwassen vrouwen, maargoed) elkaar tips om te masturberen:)

gehoord: banaan in de magnetron, stukje eraf snijden en de banaan heen en weer schuiven over penis, spleet in je matras snijden, die bekleden met ham en mayonaise en sex hebben met de matras, en ehm... nog meer, weet niet alles meer wat ze noemden:P als je dus per se wat nieuws wilt uitproberen, SOAD_metal...

In een biefstuk zat er ook bij :)...

crazygirlsacha 28-02-2003 13:07

Citaat:

sarahbressers schreef:

heeft iemand dit programma opgenomen?? :confused:
kan ik ff lachen.. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Bazz 28-02-2003 13:15

Citaat:

Studentje schreef:
In een biefstuk zat er ook bij :)...
ja maar dat was te duur :p

crazygirlsacha 28-02-2003 14:24

Citaat:

Bazz schreef:
ja maar dat was te duur :p
dan gebruik je toch gewoon gehakt ofzo... ;)
hahahahahahahahahahahahahahahahaha :D :D :D

Bazz 28-02-2003 14:28

Citaat:

crazygirlsacha schreef:
dan gebruik je toch gewoon gehakt ofzo... ;)
hahahahahahahahahahahahahahahahaha :D :D :D

wel half om half he ;)

DJ Incompetent 01-03-2003 00:15

je lul in een pot Euroshopper Appelmoes doen, en dan roeren he

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.