![]() |
beter frans?
Ik zit momenteel in de tweede fase, heb frans1. Het punt is, dat ik beter frans wil leren dan met boeken lezen en het suffe leerboek uitwerken, dat is te makkelijk en je leert er niets van. Wie heeft er tips?
alvast bedankt |
Frans 2 kiezen???
------------------ Je hebt 3 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen. |
Naar de bieb gaan en boek voor zelfstudie lenen? Tv-kijken? Literatuurboeken lezen? Naar Frankrijk op vakantie en daar luisteren en praten? In Frankrijk gaan wonen?
|
Citaat:
------------------ Be nice to people until you have made your first million bucks. After that people will be nice to you. - Unknown |
frans2 kiezen halverwege het jaar werkt niet fantastisch... Ook franse tv wordt wat moeilijk als je geen kabel hebt...
toch bedankt |
Franse boeken lezen helpt (begin desnoods met Asterix in het Frans - die zijn VEEL beter dan in het Nederlands). Vraag aan je ouders of ze Frans met je willen spreken ipv Nederlands (aangenomen dat zij Frans spreken natuurlijk)...
"Why do they sterilize needles for lethal injections?" Venefyxatu |
Ik moet helaas wel opmerken dat ik asterix&obelix zeer goed kan lezen. Het niveau ligt ter hoogte van Albert Camus.
bedankt voor de tips, nog, trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |