![]() |
Wat is volgens jou de meest lompe band?
Iemand hier die nog een flink lompe grind/death/gore band weet?
Van anal cunt tot fekalizator, iets in zulke richtingen |
scar culture
sublime cadaveric decomposition |
slipknot
kittie korn limp bizkit |
Ufke, of je hebt humor, of juist helemaal niet. Een van de twee moet het zijn, ik hoop met harte de 1e
|
Citaat:
Koop daarna een handdoekje om de tranen van het lachen af te vegen. |
Citaat:
limp bizkit is echter wel kut ja |
[ufkeverdedigmode]het is de eerste[/ufkeverdedigmode]
Kringspiertyfus Vomitory the berzerker Prosthetic cunt obscenity Leng tch'e Jungle rot Houwitser Circle of dead children enz. |
Citaat:
En jeetje, wat heb ik me rotgelachen :rolleyes: |
jammer, ken zo ongeveer 80% van de genoemde bands al.
Als iemand nog wat enorme nois tekno weet, laat het me horen aub. ( voorbeelden: Beuken BV, Kbal, Firma Schaafwond etc. ) |
|
Thanks, ik had bij een vriend al eens wat van hun gehoord!
|
Eternal Suffering
Ion Dissonance staan gelijk aan lomp |
alle EMO bands behalve The Ataris :P
|
Brighter Death Now?
is wel wat meer noise en wat minder herrie, maar och... ;) Dillinger Escape Plan Minder lomp, maar wel lekker en lekker hard |
Citaat:
vomitory heerscht wel even alle pannen van het dak :D |
Go Ape is de meest lompe band die ik ken maar zij kunnen nog wat bijleren van de "grotere" bands wil ik jimmy eat world benoemen
|
County Medical Examiners (ER vs. grind)
Disgorge (mex) ach de tering, jij kent er toch veel meer. check eens mIRC; dalnet, #mp3_blackdeath. heel veel lomp beukwerk. |
??
-merzbow |
Ik zag circle of dead children al voorbij komen. Check dit label(The Red Chord, Daughters enz enz) HIER
|
Citaat:
|
Circle of Dead Children heeft trouwens net hun nieuwe plaat ('Human Harvest', release in april) op Displeased afgemaakt!
|
Citaat:
|
volgens mij is er al een soortgelijk topic, maargoed. ik vind bands als blink 182 (incl. hun hele rip-off-clan dus) behoorlijk stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind het stom omdat ik het achterlijk en lomp vind. nu blij? oke, zijn we allemaal tevreden. :rolleyes: |
Citaat:
voorbeeld: Onderzoekers willen het effect van warm weer op de verkoop van ijs meten. Uitiendelijk komen ze met de resultaten van de gemiddelde temperatuur, en niet met het aantal verkochte ijsjes. Het slaat de plank mis. |
The Red Chord is zeker gaaf. Een soort extremere meer metalgeorienteerde Converge doet t me aan denken. Binnekort brengt Reflections records een plaat van ze uit.
HIER |
live vond ik dillinger toch best bruut.
|
Citaat:
Vader/Nile/Bolt Thrower/... zijn bijvoorbeeld wel bruut, maar te goed geproduceerd om lomp te zijn. |
Hey, mijn post is verdwenen!!
Ik blijf bij mijn nominatie: Lomp |
eeh
the bad luck 13 riot extravaganza |
Prostitute Disfigurement is vrij lomp bot en bruut imo
:> |
Citaat:
lomp dan :P |
six feet under
lomp lomper lompst. |
mensen merzbow!! luister nu maar en huiver (te d/l en op kazaa), probeer merzbow - cannibalism of machine eens uit.
:cool: |
Citaat:
't is wel extreme herrie, dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Back again to kill and gut I crave intestine Fist-fucked reduced to a stump Kill - all :D Zeer lomp |
anal cunt denk
|
Citaat:
|
inhume, iniquity, kringspiertyfus, maggots
|
Citaat:
|
BLINK 182 RULEZZ! EN IZ NIET LOMP EN AL HELEMAAL NIET STOM. LUISTER EENS DE SERIEUZE NUMMERS!!
-ADAM'S SONG -STAY TOGETHER FOR THE KIDS -APPLE SHAMPOO OM FF EEN PAAR VOORBEELDEN TE NOEMEN KUZZIEx |
Citaat:
|
Citaat:
val a.u.b dood, stomme snol. |
Citaat:
DOUBLE DEUCE |
Citaat:
Apple Shampoo klinkt wel lekker serieus, ja. |
Citaat:
dat spul is best goed voor je haar :o |
Bulldoze.
Mocht iemand iets van deze band bezitten, behalve mp3-tjes, en de mogelijk hebben tot kopieëren/verkopen, laat maar effe weten :D (no chance, i know...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |