![]() |
niet klaarkomen als je seks hebt
ik heb van mezelf ontdekt dat ik dus niet kan klaarkomen als ik seks heb. dat kan ik alleen als ze mijn clitoris stimuleren! zijn er mogelijkheden dat ik het wél kan?
|
Zijn standjes waarbij ook de clitoris gestimuleerd word. Probeer es wat anders. Of doe het zelf! Moet lukken.
|
Citaat:
wat voor standjes dan? ik ken niets van die dingen, buiten standje 69 :D |
Citaat:
|
ik kom ook niet klaar van neuken, maarja opzich niet zo erg,
als de jongen op andere manieren (vingeren, beffen) je kan laten klaarkomen, en hij komt van neuken lekker klaar, is het wel zo eerlijk vind ik :D |
Niet iedereen kan dat, dus wees niet betreurd.
|
Doe het eens op z'n hondjes. Kan hij z'n handen misschien ook nog functioneel gebruiken...
|
lekker met je clitje spelen dan tijdens de sex
|
Citaat:
|
als je op hem ligt en zeg maar over hem schuift, dan schuif je ook je clitoris over hem en wordt die dus gestimuleerd, als jij op hem zit en hij ook zit dan drukt hij zijn onderlichaam tegen je clitoris aan.
dat er weinig meisjes klaarkomen van écht sex is niet waar, ik denk dat het ongeveer 50-50 is |
Citaat:
|
ik geloof dat er maar 18% klaarkomt door het neuken zelf.. maja sommige jongens zijn nie zo handig heb ik begrepen van vriendinnekes.. ik heb geluk dattie alles lekker kan! maarikzelfzitookniebijdie18% maar ben happy!
|
Citaat:
|
:D ben al blij te horen dat ik niet alleen ben!
|
ik heb ook weleens gelezen dat maar 5% (v/d vrouwen) klaarkomt tijdens de penetratie, maar er worden zoveel (onbenullige) onderzoeken gedaan.
misschien kun je proberen eerst te (laten) beffen/vingeren en als je (bijna) klaarkomt te neuken. dit wil nog weleens een spetterend orgasme geven. :p |
zijn dat er echt maar zo weinig die klaarkomen van penetratie? goh... wat is het dan oneerlijk verdeeld... wil iemand één van mijn orgasmes-tijdens-sex hebben? ik heb er toch over:)
|
Citaat:
|
Ben zelf 1 keer klaargekomen "tijdens" maar ook pas nadat door wat handenwerk me clitoris werd geprikkeld zeg maar :)
|
Citaat:
|
Heee, Christen, volgens mij ben jij ons flink aan het voeren. Geen enkele echte Ghhhhhristen van 13 heeft jouw humor voor gevorderden.
Kom eens uit de kast? |
Citaat:
|
Citaat:
* Gij zult van het internet gaan, want het internet is zondig, en bovendien begint Pokémon zo. |
Citaat:
Van penetratie kom ik dus gewoon echt niet klaar, ik vind het wel fijn, maar klaarkomen lukt me gewoon níet.. Van vingeren overigens ook niet.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
En weer heeft Christen een topic verneukt...
|
off topic: inderdaad, ik word helemaal gek van die christen!
|
Ik heb nog maar net geleerd om klaar te komen tijdens hét. Ik zit dan bovenop en ik wrijf met mij clitoris tegen hem tijdens de bewegingen. Dat lukt wel alleen als ik geil (en nat) genoeg ben.
Oefening baart kunst. :) |
Citaat:
Indien je dit sarcastisch bedoelde zou ik het nog doen, het is gewoon onsmakkelijk en niet grappig. Vrouwelijek besnijdenis (wat ik trouwens een totale verkeerde term vind) is een van de meest mens onwaardige dingen die ik ken. |
Citaat:
|
Besnijdenis is een pre-islamitisch verschijnsel. Maar de islam kent wel besnijdenis van mannen. Voor veel volken, die hun vrouwen al besneden voor ze in contact kwamen met de islam, was de islam juist door het propageren van mannenbesnijdenis helaas een aanleiding om er mee door te gaan, terwijl de profeet er toch echt van gezegd heeft: touch, but do not destroy.
Maar nieuwe bekeerlingen willen het graag nog beter doen dan hun bekeerders, dus het besnijden van vrouwen werd nog populairder. Kwam indirct ook doordat islam maagdelijkheid en kuisheid zo belangrijk vindt. Geen betere waarborg van kuisheid dan wegsnijden die klit, en geen betere waarborg van maagdelijkheid dan dichtnaaien die lippen. Islamitische landen bedekken hun vrouwen en houden ze apart van de mannenwereld om zo kuisheid te waarborgen. In afrika werkte dit niet, vrouwen waren economisch te belangrijk om thuis achter slot en grendel te zetten. En afrikaanse mannen steken echt geen poot uit. Zelf water halen? Ikke? Inmiddels is het zo erg dat de meeste afrikaanse moslims niet eens weten dat de islam vrouwenbesnijdenis niet voorschrijft. Maar de afrikaanse islam is dan ook een hele andere dan die in het midden-oosten. |
Christen, ik wil niet bot doen, maar dat doe je maar in je eigen land.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb niks tegen christenen. maar wel iets tegen jou. ga dood. |
Citaat:
Waarom reageer je alleen op mij, beetje zielig aangezien meerder mensen dit hebben gezegd (n) |
Citaat:
:D (y) |
Ik heb ook 'geleerd' klaar te komen tijdens de sex... Ik span dan al mijn spieren aan binnen in mijn ... als je snapt wat ik bedoel. Probeer maar eens of je zijn lul kunt 'omklemmen' met je vagina als hij erin zit... door je spieren aan te spanne... dat moet je dan tijdens de sex ook doen. Misschien helpt het ook bij jullie!! (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mee eens. |
Citaat:
|
als mijn vriend me penetreert kom ik niet...
maar het is wel gewoon lekker als ik zijn pik in mn kut voel... vingeren is op zich heeeeeeeeeeeel chill alleen moet ik zijn vinger er gewoon niet IN hebben.. als ie mn clit stimuleert is dat echt super geil (shjit wat is dat lekker) hmmmz aaaaaaaaaah |
Mijn vriendin komt ook nooit klaar tijdens het neuken, dus zorg ik ik dat ze daarvoor al klaarkomt. Wel zo eerlijk lijkt me, en ik doe het graag.
Q. |
hmmmm.... de wereld van de seks is niet eerlijk als ik het zo bekijk :D
|
Citaat:
|
Haha. Nou wat ik seks noem, blijkt telkens weer een bittere monoloog tussen mij en mijn tevens vriendloze penis. Gezegd kan dus wel worden dat hevig pulserend klaarkomen het doel van mijn seksuele solohandelingen is, en dat het mislukt is als ik niet kom. :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |