![]() |
Hoe groot zijn je voeten (schoenmaat) en ben je daar tevreden mee?
Ik heb zelf maat 50 (jaja) en ben daar dus vreselijk pissig om, ik heb echt gigantische clownsplatvoeten en kan maar bij één winkel in de stad hier mijn schoenen kopen :(
En dan nog te bedenken dat die dingen nu nog aan het groeien zijn... :o |
41/42
Ik ben er niet echt heel blij mee. Ik heb ook nog smalle voeten, dus het is niet al te makkelijk goed zittende schoenen te vinden... maar ja, zo belangrijk vind ik voeten eigenlijk niet... |
41 (ongeveer), ben d'r best tevreden mee
|
39/40. Niet blij mee, liever iets kleiner
|
39/40 tja, heb er geen last van ofzo.. vind ze wel ok.. :)
|
maat 38. Ik vind ze te groot voor m'n lengte. Ik had liever 36 of 37 gehad, maarjah..
|
39, vind het wel een leuk maatje :D
|
ik heb hele smalle voeten én maat 42 (en soms 43 :eek: ) (n)
dat is dus echt een ramp met schoenen kopen, de meeste schoenen gaan t/m maat 41. Ik zou dus al heel vreselijk veel blijer met mijn voeten zijn als ik maat 41 had. |
heb maat 40/41 maar aan de voorkant heel brede voeten.. probeer dan maar eens leuke schoenen te kopen..
|
44 en dat is ok.
|
36/37, wel klein maar handig, want er zijn altijd wel schoenen te vinden...
|
39, en ik ben tevreden
|
Maat 40... ik ben ook vrij lang, dus dat gaat wel samen :)
Kusje, Kronkel |
|
38/39. ontzettend gemiddeld, maar wel altijd schoenen te vinden in mijn maat (y)
|
42...op zich past het wel bij me, omdat ik zelf ook groot ben...ik zou toch wel liever 2 maatjes kleiner hebben, want in deze maat is bijna niks te koop.
|
Mijn schoenmaat is 41 en ik kan er wel mee leven. Ik ben vrij groot, dus mijn voeten zijn in verhouding prima.
|
38, prima.
|
ik weet het nog steeds niet echt... vandaag had ik geleende schoenen aan, maat 40.. dat paste prima.. maar soms heb ik ook schoenen in maat 41,5.. dus tja... wat ik nu echt heb :confused:
Ik vind het btw veel te groot :o |
38/39 wel ohke
|
40 meestal, no problemo, alleen zijn die maten ook wel weer snel weg, dat wel!!
|
*Maat 50 is wel ernstig ja, een jongen uit mijn klas van 13 heeft maat 46*
Ikke heb maat 39-40 ofzo, heel beschaafd, prima maat, alleen ik heb een vreselijke hekel aan die zogenaamde mode van nu. Wat een afschuwelijke schoenen zeg. Ik kan nergens nog leuke kopen dus moet ik rondlopen met een stel afgrijselijke dingen aan mijn poten. |
Citaat:
|
ik heb maat 36/37, vind t wel best zo :)
mn vriend heeft maat 50...heel lullig voor m... maja...ik kan mn voeten geheel op zijn voeten zetten, is handig als je te moe bent om te lopen :p;) |
Veel bigfoots hiero :eek:
Ik heb zelf een beetje een gemiddelde maat: 42/43 :) Ben ik tevreden mee, want schoenen hebben ze altijd in mijn maat (y) |
maatje 39/40.....ach is geen ramp ofzo.....vind het wel best alhoewel een maatje kleiner best had gemogen.
|
Maat 38 ben er wel tevreden mee, alleen heb ik best brede voeten, waardoor ik soms smallere schoenen niet pas of in maat 39 moet kopen.
|
Maat 39. Ik vind het precies goed in verhouding met mijn lengte. Jammergenoeg heeft het vrouwelijk gros in Nederland die maat.
|
Kheb 38/39.
Kan het alleen zijn dat je voeten krimpen? Khad zo'n 2 jaar terug namelijk altijd 40/41 en de laatste tijd pas ik schoenen (bijv. van m'n moeder) die ik nooit paste. Het heeft dus niks met hoe groot ze vallen te maken en 40/41 is nu echt vééél te groot! echt weird :D |
Ik heb maat 39 en ben er wel tevreden mee. Gemiddelde vrouwenmaat. Alleen wel balen dat alle mooie schoenen binnen 2 dagen uitverkocht zijn (n)
Offtopic: Wat een leuk topic onderwerp:P:) |
45...
toen ik 12 was had ik dat al.. maar nu ik 16 ben is wel mooi maatje.. gewoon normaal.. iedere jongen van mijn lengte ( 1,90 ) heeft dat wel ongeveer.. en nog net alle schoenen wel te krijgen tot 46. .. dus wel mooi maatje.. |
45, wel goed. En met kisten geen zorgen om schoenen en zo...
|
zal ik maar niet vertellen welke maat ik heb ..nou ja qua verhouding met m,n lichaam is het vrij normaal ...maat 49/50 :D
|
Citaat:
|
Maat 42,5: rampzalig, ben ik dus niet tevreden mee. Er zijn gewoonweg geen (vrouwen)schoenen voor deze maat! Het is altijd OF 42 OF 43, maar niet ertussenin. Terwijl ik 42 en 43 eigenlijk allebei meestal niet pas.
Trouwens, ik moet sowieso meestal wel mannenschoenen kopen, want er is weinig in mijn maat (groter dan 42 is er voor vrouwenmaten zeer niks zeg maar). Niet dat ik dat zo heel erg vind, maar toch wel maf dat ik laatst een wat oudere man zag lopen met dezelfde schoenen als ik. |
Ik heb ook maat 50... echt verschrikkelijk... doe nu al een jaar met dezelfde schoenen en ik wil nieuwe, maar heb geen geld. Dit moet in het ziekenfonds :P
|
Citaat:
|
37/38 ben r wel tevreden mee, vooral met met de lengte die k heb :D
|
36, de kleinste maat in m'n klas, maar ik ben er blij mee :)
|
Citaat:
|
Maatje 38/39
*voelt zich heel standaard* :p |
maat 41, ik zal niet klagen maar t is natuurlijk wel wat groot voor een meisje (alhoewel er ook genoeg meiden zijn met deze schoenmaat) irritant is wel dat ze vaak die ene leuke schoenen niet in mijn maat hebben...en al mijn vriendinnen hebben maat 37 of 38 dus je loopt altijd in een ander rek te zoeken.
|
Ik heb maatje 36 en das echt een hele fijne maat, 38/39 zijn altijd zo weg in winkels terwijl mijn maat er nog altijd is :) !!!
|
Maat 37 best wel ok :rolleyes:
|
36 en ja ik ben er tevreden mee..
leuk klein en je kan eigenlijk altijd wel schoenen vinden.. (y) |
maat 40 en dat is best groot voor als je zelf maar 1,60 bent
heb ook nog hele brede voeten dus dat is helemaal minder. |
Citaat:
wat is jou lengte dan wel niet? |
Citaat:
ik heb maat 45 en soms 46 (ligt weer aan het merk) en vind het wel ok |
Citaat: