![]() |
stopt dit ooit nog???
ik ben al ongev. 2 jaar helemaal de weg kwijt. alles gaat mis, school, thuis. ik heb me zelfs een jaar lang gesneden (waar ik nu vanaf ben)Ik d8 dat alles weer een beetje goed kwam. dat het beter zou worden. niet dus. ik voel mezelf alweer helemaal afglijden naar wat ik was, ik krijg zelfs weer zelfmoordplannen. ik weet het niet hoor, stopt dit ooit nog? het enige wat ik nu nog zie is dat alles beter zou zijn als ik er niet meer was.
|
Wat voor problemen heb je dan thuis? Kan je niet opschieten met je ouders? Als je er nou s wat meer over vertelt ;)
Heb je icq? dan kunnen we chatten als je wilt :) |
Ik ken de situatie,ik zit al 3 jaar in de put,steeds als ik denk dat het weer een beetje beter gaat,val ik er weer in,en dan nog dieper,sterkte!
|
hoi
Ik snap je helemaal. Ik heb dat ook niet dat ik zelmoord neigingen heb. Maar ik val telkens terug. De volgende keer lijkt telkens erger te worden. Het lijkt of het nooit stopt. Ik denk dat we er mee moeten leven. Hoe moeilijk het ook is. Veel sterkte! xxxxx-jes lein |
pff, ja dat heb ik ook, geen zelfmoordneigingen...
maar wel dat als het even een paar maandjes goed gaat, het daarna snel weer sterk afneemt. Maar waar het nu precies aan ligt :s geen idee.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |