Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Ellen ten Damme + Kevin Aper??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=380368)

New Romantic 17-02-2003 09:58

Ellen ten Damme + Kevin Aper???

Heb ik het nou goed gezien, :confused: is Kevin Aper van the Apers de lang verwachte trouwkandidaat van Ellen te Damme??? :eek:
Haha, waar gaat dit over, kan die kerel niets beters krijgen?? :D

Maurice 17-02-2003 09:59

was ellen ten damme niet al getrouwd?

Wim Wok 17-02-2003 10:01

ik vind haar best sexy

Maurice 17-02-2003 10:02

ik niet.
ik dacht dat ze wat met JB meyers had.

New Romantic 17-02-2003 10:06

Sexy? :confused: Nee man! :D

Gwen. 17-02-2003 10:14

Ze heeft erg leuk haar.

cut_off 17-02-2003 10:18

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik vind haar best sexy
af en toe idd

mja dat was toch een nep trouwerij ofzoiest want ze heet al een vent....

anyway : het laatste wat me interesseert is het priveleven van "sterren"

Ufke 17-02-2003 10:20

hitsig

NERD 17-02-2003 10:57

Citaat:

Ufke schreef:
hitsig
zeer zeker

Hukkie 17-02-2003 11:40

Citaat:

Ufke schreef:
hitsig
1. zie hierboven
2. bron?
3. foto :D

Niet fokken met Ellen ten Damme, ze heeft een hip Elvis-kostuum!

Diovai 17-02-2003 12:02

Citaat:

New Romantic schreef:
Heb ik het nou goed gezien, :confused: is Kevin Aper van the Apers de lang verwachte trouwkandidaat van Ellen te Damme??? :eek:
Haha, waar gaat dit over, kan die kerel niets beters krijgen?? :D

Iets beters dan Ellen ten Damme? Ik weet niet waar jij geweest bent, maar volgens mij is er weinig beters!

http://www.maximonline.de/images/ladies/damme2.jpg

Hallo!!

DeadNation 17-02-2003 13:05

Hahahaha kevin aper

J Garde 17-02-2003 13:09

Wat is er nou mis met ellen ten damme? Ik vind haar echt wel lekker! Leuk voor Kevin!

NG 17-02-2003 13:14

Ellen van Damme is een triest geval wat eens moet kappen met dat eeuwige gesnuif van haar..

En ja, ik kan het weten.

J Garde 17-02-2003 13:16

Vertel

Diovai 17-02-2003 13:17

Citaat:

DiepFries schreef:
Ellen van Damme is een triest geval wat eens moet kappen met dat eeuwige gesnuif van haar..

En ja, ik kan het weten.

Ja
vertel

J Garde 17-02-2003 13:18

http://event.vara.nl/ellentendamme/gfx/foto/1_big.jpg

Laat ze toch!

Escapism 17-02-2003 13:34

staat een stukkie over op 3voor12

Ufke 17-02-2003 13:35

Citaat:

Hukkie schreef:
1. zie hierboven
2. bron?
3. foto :D

Niet fokken met Ellen ten Damme, ze heeft een hip Elvis-kostuum!

hitsig

NG 17-02-2003 13:53

Citaat:

Diovai schreef:
Ja
vertel

Ze is een keer uit Paradiso verwijderd wegens opzichtig snuiven en een vriend van me heeft een aantal keer naast haar gestaan en hij vond het nou niet bepaald een frisse ervaring.

jellerd 17-02-2003 14:02

Citaat:

DiepFries schreef:
Ze is een keer uit Paradiso verwijderd wegens opzichtig snuiven en een vriend van me heeft een aantal keer naast haar gestaan en hij vond het nou niet bepaald een frisse ervaring.
agh jeej wat een verschrikkelijk iets om mee te maken :rolleyes:

Diovai 17-02-2003 14:17

Citaat:

DiepFries schreef:
Stonk ze? Wat tof :D :o

J Garde 17-02-2003 14:27

maak je ergens anders druk om!

brainless 17-02-2003 16:20

ik vind ellen ten damme best leuk meissie hoor, maarja, smaken verschillen, maar ik vind het wel tof voor kevin :)

86dagreed 17-02-2003 16:35

Citaat:

J Garde schreef:
idd zeg.
Wat een onzin is dit.

Rocksaan 17-02-2003 17:17

Citaat:

J Garde schreef:
hey jair, komen the apers weer in de splinter? en wat voor andere (vette?) bands komen er weer op god save the queen?

paco de taco 17-02-2003 17:29

Citaat:

Rocksaan schreef:
hey jair, komen the apers weer in de splinter? en wat voor andere (vette?) bands komen er weer op god save the queen?
the apers komen dan in de roos in deurne, das nie zo ver van venlo af..

New Romantic 17-02-2003 17:51

Citaat:

Diovai schreef:
Iets beters dan Ellen ten Damme? Ik weet niet waar jij geweest bent, maar volgens mij is er weinig beters!

http://www.maximonline.de/images/ladies/damme2.jpg

Hallo!!

Oke, ik moet toegeven, dit is een "redelijk hitsige" foto :D ;) , maar toch, Ellen ten Damme blijft toch een beetje een blij hertje... :rolleyes:

maantje tuurt 17-02-2003 18:11

oh ik vin haar zo'n triest mens!!!

gregor 17-02-2003 18:31

the apers komen zeker in de splinter
ze spelen dan op meer plaatsen dus..

voor de rest van de bands kijk maar op
www.queensday.tk

Infaustus 17-02-2003 18:35

op zich wel een mooie vrouw, maar zingen kan ze niet.

Rocksaan 17-02-2003 18:50

Citaat:

gregor schreef:

www.queensday.tk

hey outfreaked nerd, jij ook al op het forum.
Maar cool, dat word dan weer naar venlo komen dus, treden jullie anders ook op?

Mikey Thriller 17-02-2003 19:11

Citaat:

gregor schreef:

www.queensday.tk

zwaar gave line up!!

'K denk dat ik daar ook wel te vinden ben dan.

Owja, ik vind het natuurlijk wel gaaf voor Kevin dat ie een geile chick als Elle aan de haak heeft geslagen.

J Garde 18-02-2003 07:52

Citaat:

Rocksaan schreef:
www.queensday.tk

J Garde 18-02-2003 07:53

Citaat:

gregor schreef:

www.queensday.tk

sorry gregor gamble
ik had niet gezien dat je me al voor was
trouwens kijk ook ff op www.girlpunk.tk ook een leuk feestje

Hukkie 18-02-2003 09:33

Citaat:

Diovai schreef:
Stonk ze? Wat tof :D :o
Whahah :D

New Romantic 18-02-2003 10:54

Citaat:

paco de taco schreef:
the apers komen dan in de roos in deurne, das nie zo ver van venlo af..
Jaja! The Apers komen in de Roos in Deurne (www.ojcderoos.nl) op Rock d'Orange!!! Joehoew! :D

Maar wat ik nu zie: ze staan niet boven aan in de line up van Rock d'Orange... Raad is wie er nog na the Apers speelt...Smogus!!! :mad: (n) Jonge, jonge, zo'n flauw bandje heb ik nog nooit gezien, dat ze the Apers maar als hoofdact laten optreden op 30 april!! :D Rock 'n Roll!!! (y)

Danique 18-02-2003 11:00

Kevin van The Apers gaat binnenkort in Las Vegas trouwen met Ellen ten Damme. De zangeres koos Kevin vrijdagmorgen uit tien gegadigden. Na een zorgvuldige selectie uit de gegadigden kregen vijf meisjes en vijf jongens uiteindelijk de mogelijkheid om Ten Dammes hart te veroveren op een zelf te verkiezen manier. Kevin Aper: “Ik heb gewoon een liedje gespeeld van mezelf,” aldus de zanger/gitarist van de Rotterdamse punkrockband. En dat was genoeg om Ten Damme plat te krijgen.

Nadat ze weer was opgestaan en haar keuze had gemaakt, vertrok de zangeres weer, Kevin achterlatend in blijde verwachting. Onderweg naar een optreden ergens in Duitsland met o.a. Udo Lindenberg, wilde ze nog wel even kwijt dat ze hoopt Kevin Aper wat beter in het vliegtuig te leren kennen. “Het moet wel klikken. Als hij niet wil, dan hoeft het natuurlijk niet.” De keuze om ja te zeggen ligt dus geheel bij Aper. Maar samenwonen en samen kinderen krijgen, daar wilde Ten Damme toch nu alvast nee tegen zeggen.

Of beiden rockers elkaar ook op muzikaal vlak de liefde gaan verklaren, wist Aper niet te vertellen. Al zou hij een duet met zijn aanstaande zeker niet afslaan. Ook ceremoniemeester Koos van Dijk ziet zo’n muzikale samenwerking wel zitten: “Woensdag samen met The Apers in Club Lek? Zou wel leuk zijn ja. Ik ga het voorstellen!”

Ooit waren Kevin Aper en Janneke Riplet het punkrockpaar van Rotterdam. Toen Janneke Riplet vervolgens koos voor de programmeur van Nighttown, kreeg ze in de scene het verwijt een carrière fucker te zijn. Kevin lijkt door dit glamourhuwelijk met de Hollandse popdiva nu revanche te nemen. Al kan zijn politieke voorkeur wel een potentieel gevaar opleveren in de toekomstige relatie. Waar Ten Damme in onze politieke peiling onlangs nog afsloeg richting GroenLinks, vond Kevin Aper Balkenende wel een ‘coole gast.’

RTL Boulevard laat vrijdag beelden zien van de beauty contest die Kevin Aper heeft gewonnen in het 3FM programma Stenders Vroeg. 3VOOR12 wenst het aanstaande paar natuurlijk een vruchtbaar, voorspoedig en gelukkig leven. En we hopen de bruidsreportage binnenkort ook aan jullie te mogen showen.

http://pages.vpro.nl/3voor12/journal...84508+10621418

oke...Váág...dus het was een set up, en nu gaan ze wel in het echt trouwen?
jaja..oke..

Faab 18-02-2003 17:57

Jaaah de Apers zijn leuk!!! :)
Maar Kevin is niet zo leuk als die extreem lekkere gitarist! Woew... Ik ben blij dat die niet met onze Ellen naar Vegas gaat, fiew! Hahahaha :D

PardonMe 18-02-2003 18:05

Citaat:

Danique schreef:

oke...Váág...dus het was een set up, en nu gaan ze wel in het echt trouwen?
jaja..oke..

yep het was fake, was een publiciteits stunt van Ellen ten Damme , als ik het goed begrepen heb..
Ze gaan nu inderdaad echt trouwen in Las Vegas (haar single heet Vegas, dus vandaar deze stunt?) dat huwelijk is ook echt geldig, maar het is alleen geldig in Nederland, als ze zich hier ook bij de burgerlijke stand inschrijven als gehuwd, maar dat zullen ze wel niet doen, dus hier in Nederland zijn ze dan niet echt getrouwd..
snappie..? :)

J Garde 19-02-2003 10:37

tuurlijk is het een publiciteitsstunt! nou en wel een leuke stunt

Evergreen 19-02-2003 10:54

Citaat:

morris schreef:
ik niet.
ik dacht dat ze wat met JB meyers had.

Die speelde toch in Supersub (en nu bij Acda en de Munnik)?

Overigens vind ik Ellen ten Damme niet lelijk ofzo en ze heeft misschien wel iets moois, maar dat wordt nogal overschaduwd door haar enorm sletterige uitstraling, waar ze zelf overigens niks aan kan doen. Dus nee, ik vind r niks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.