![]() |
een programma waar je PHP mee kunt testen zonder op de server te zetten.
...
zie Topic ... Dat is wat ik zoek want als ik iets heb gemaakt en dat wil ik testen zou ik het eerst op mijn Host moeten zetten. dat wil ik niet meer doen dus zoek ik een programma waar je dat mee kunt testen zonder op de host te moeten :D |
Lokaal een webserver draaien. Een andere manier is er niet. PHP files moéten eerst geparsed worden voor je ze kan bezichtigen. Dat gaat alleen dmv een webserver.
|
je kunt toch aan php.exe een parameter meegeven (bestandsnaam)?
Ik heb het thuis ook. Zal vanavond wel even kijken :) |
Oh dunno, nooit met windows php parsers gewerkt ;)
|
Ja, maar dan is het net zo simpel om easyphp ofzo te draaien :D
|
Citaat:
Front page die PHP ondersteunt? want echt dit is zo lastig. want niet alle scripts die ik scrijf doen het nu direct :D ik dacht altijd dat er wel iets voor was. maar uuh ik zou niet weten wat of hoe ;) |
Citaat:
zoek op easyphp downlaod het instaleer het en klaar nu kun je al je php files offline testen |
Citaat:
want ik had al iets maar daar had je een Webserver voor nodig :D die had ik niet. want als dat een programma is dan ben ik blij. maar de eerste die ik opende deed het niet dus ik moet nog even door zoeken :D Code:
Ik heb het nou geinstalleerd maar ik snap er niets van. |
|
|
Citaat:
|
download php hier: http://www.php.net/get/php-4.3.0-ins...php.net/mirror
kies advanced en zorg selecteer een eindje in de installatieprocedure dat hij geen webserver moet configureren (onderste optie) Maak een php bestandje. PHP-code:
Code:
c:\php\php.exe pad\naar\bestand\bestand.php sim-pel :) |
Citaat:
|
Probeer phpdev te downloaden, is voorgemaakte sh*t
|
Citaat:
PHPtriad is pas makkelijk, downloaden, eventjes draaien en ALLES wordt automatisch voor je ingesteld (PHP/MySQL/Apache). http://prdownloads.sourceforge.net/p...1.exe?download |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet ik veel... |
Citaat:
|
Citaat:
die easyphp deed het nu wel maar ik zou niet weten hoe ik men PHP kan bekijken.. misschien daar nog wat uitleg over als je wilt |
Citaat:
|
download phpdev.. problem solved :)
|
Offtopic:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |