![]() |
gothic-kleding te koop
1) lange zwarte jurk in prinsesselijn, met lange mouwen van doorzichtige organza, voorkant van topje in turquaze, achter in de rok n turquaze 3-hoek met kanten strookjes. voor 'n persoon van +/- 1.60m lang, max. 1.70m. Foto kan gemaild worden.
2) 3 tinten paars rokje van verticale satijnen stroken, aan de voorkant tot aan knieen, aan zijkant tot aan dijbeen, d'r lopen dus voor en achter 2 punten schuin omhoog. Hier ben ik helaas de foto van kwijt. 3)lange rok van paars velours met 2 hoge splitten, die dicht kunnen met veters. Hoort n simpel model hemdje bij met veters aan de zijkant en borduursel onderaan. Foto kan gemaild worden. alles is zelf gemaakt over prijzen valt te onderhandelen, maar k had ongeveer dit in gedachten: jurk: 50 euro. rok: 40 euro. rok+hemdje: 30 euro geintresseerden mailen naar vwendela@hotmail.com |
> vraag & aanbod
|
Kan je me die fotow van die eerste jurk mailen??
ben miss wel geinteresseerd :o .... |
kdenmk dak wel iemand weet aan wie j dat kwijt kan, ze zoekt nl al heel lang zoiets!
meel maar fotos naar mij i_am_gadje@hotmail.com |
haha heej ben jij Wendela???
de wendela...die Remi ook goed kent??? die ik wel vaker bij gothicfeestjes ben tegengekomen...maar die mij niet kent??? :rolleyes: :D |
jah, die wendela is ik.
en ik ken Remi idd, waar ik veel mee omga. Allemaal zeer juist. En wie ben jij dan wel? |
ben Maaike......uhm ja, je kent mij niet geloof ik.....
ik heb met Robert...die ken je denkik wel..... :rolleyes: nou, ik zal je wel aanschieten als ik je weer eens zie op een feestje :D ik zag je van het weekend nog geloof ik.....bij Medusa kan dat??? of was het bij Cyberia....neej, want daar was ik met Remi....dat kan niet, dan had hij wel met jou staan praten... |
|
niet chatten :mad: :p
|
Zou je mij die foto's willen sturen, als de kleding er nog is?
Alvast bedankt! :) |
de kleding is er alleemaal nog..helaas.
k heb niet zo erg veel reacties gehad :( |
Citaat:
|
hoe zet je hier foto's neer?
|
sorry mijn vriendin heeft de foto's gezien en het was toch niet wat ze zocht. [op zich mooie kleding hoor, erg knap gemaakt!! :eek: (y) ] een tip: fotografeer de kleding van meerdere kanten... ?! succes verder
|
kan je geen fotoow plaatsen?
|
Citaat:
:rolleyes: |
Heejzz... kun je mij ook fotow mailen over de lange jurk en over de rok+ hemdje..?
|
Heejzz... kun je mij ook fotow mailen over de lange jurk en over de rok+ hemdje..?
|
|
|
als je je e-mail adres erbij zet wel hoor.
en je hoeft maar 1x het post-knopje in te drukken :rolleyes: , of bleef de entertoets hangen? |
heej wendela, probeer je ook je oude kleding aan wt-meisjes te verpatsen?
of trek ik voorbarige conclusies? ik bied hier ook al mijn oude dingen aan. op het mb wil toch niemand het hebben. hier gegarandeerd succes. er schijnt overigens ook nog een of ander gothic prikbord (hoe evil) te zijn, misschien kan je t daar kwijt. daar zijn ook aardig wat wt-meisjes. |
wt meisjes zijn de bom :P
|
heej eXo, ben jij heeeeeeeeel toevallig die exodarling waar Kelly (elevator_music) het wel eens over heeft op haar livejournal?
|
Citaat:
|
wat is het toch een kleine wereld he, op internet.
|
Ja. hehe. ik ken jou zeker niet of wel?
|
Heb je ook string voor me, met de kop van de leadzanger van rowwen hèze op? :rolleyes:
|
Citaat:
tk: :cool: :D |
nee je kent mij niet. ik ken jou ook niet trouwens.
en volgens mij heb ik britt en kelly hier ook al gezien. de wereld is echt mini, oei... |
|
hmm heb je die kleding nog ..?
tisj een moowje omschrijving iig . . :D als je ze nog hep mail foto's dan alstjeblieft naar : mart_brink@hotmail.com |
Citaat:
ontopic: Als je foto's wil plaatsen moet je ze eerst op internet uploaden en dan de URL tussen [ img] en [/img ] zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |