![]() |
VriesWiet
Ik had een keer ergens op internet gelezen dat je wiet kan invriezen en het daardoor sterker wordt.
Nou ik d8 dat ga ik een keer proberen, dus gister ff wat wiet in de vriezer. Na een uurtje haalde ik het eruit en kneep erin, het viel meteen uit elkaar in poeder :) Toen heb ik het weer terug gedaan en 's avonds heb ik het eruit gehaald en meteen daarna gesmoked. Ik was echt knetter dus ik denk (weet) wel dat het werkt :D |
beter! :D
|
oeh! das supervet:D
dat ga ik dus ook ff uitproberen:) |
mjah goed id (y) :D
|
Vrieswiet... Hmm, als't wat makkelijker te verkruimelen is doe'k't zeker wel'ns
|
goed plan om eens te proberen :D
|
he ja, ga ik ook 's doen. werkt dat ook bij hash?
|
Citaat:
ik heb het zelf nu ook pas 1 keer gedaan. Mensen Post je reacties :D :) ;) |
laat je het dan eerste weer ontdooien of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of in pijp gooien :p |
hmmh..... :) :D
|
Je moet het niet laten ontdooien. Het maakt ook niet uit de wiet wordt koud maar niet nat (sluit wel goed je zakje af)
|
Neuj niet laten ontdooien dus. Je moet het gewoon in het zakje in de vriezer leggen, en niet in een ijsklontje gieten ;)
Wat betreft de hash, ze doen het bij de productie wel eens om het overtollige vocht van het toegevoegde water te ontdoen (dat vormt dan een dun laagje om de hash dat je er zo af kunt vegen, heeft verder niet per se iets te maken met ice-o-lator hash) . Naja nix is makkelijker om uit te proberen lijkt me. |
spacend :D ga ik ook cker is proberen :)
|
ik weet iig dat als wiet heel koud wordt de thc loslaat, dat kan dus ook betekenen dat alles in het zakje blijft hangen
|
hmm ik heb t geprobeerd......
SUCCESVOL :D (y) mjah ben best wel stoned dus ja.. t heeft wel gewerkt... want normaal.. pff dan heeft t bijna geen effect meer op mij... bij eigen kweek dan he... lachuh man :D |
Citaat:
|
haha :D ja idd :)
echt chillen |
HOE LANG MOET IE ERIN??? enuhh.....moet t wiet dus bevroren in de joint?? :D
|
Citaat:
volgens mij gaat het er niet om dat je het lang bevriesd, maar meer om het feit dat je het bevroren rookt dus ja gewoon bevroren in je joint (of je draait eerst een joint en legt 'm daarna in de vriezer als het kan) |
nou bij mij wassie niet bevroren hoor...
k had wat wiet in de vriezer gelegd voor hmm ik denk 2 a 3 uurtjes... maar niet super bevroren.. kon t ook heel makkelijk verkruimelen... en toen was ik stoned :D |
Citaat:
|
Ze gebruiken het volgens mij ook weleens bij het drogen van wiet...vriesdrogen dus. :)
|
het werkt, want ik had het er vanmorgen ingelegd..... net opgerookt en ik ben stoonder als normaal na 1 joint silverpearl.....
|
k heb net een zakje van me purple uit de vriezer gehaald,
maar volgens mij laat alleen de THC los, want me hele zakje zit eronder en dat was nog niet zo :s is dit wel de bedoeling, k zal nu ff eentje draaie of het effect wel beter is geworden |
hm ik had het een keer geprobeerd
en toen kon ik me wiet wel verkruimelen maar na een tijdje begon dat zakje van de binnen kant te beslaan was het allemaal nat ofzo vrij vervelend maar hm nu ben ik toch wel weer nieuwschierig geworden hehe dadelijk maar even in de vriezer leggen |
ja. ook maar eens proberen. :)
|
en, al resultaat? :o
als het nou echt beter is, gooi ik dadelijk ook wat in de vriezer |
:o kvond het teveel werk en heb het gewoon opgerookt
hehe morgen ga ik als het goed is nieuwe halen nieuwe ronde, nieuwe kansen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |