Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   gevoelig (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=380637)

R-J-N 17-02-2003 15:07

gevoelig

Beetje raar onderwerp, maar het zit zo:

ik kan dus zo ontzettend niet tegen kietelen :rolleyes: , maar nu is het vaak zo dat als het intiem wordt, beetje voelen en betasten hier en daar, dat ik er echt heel gevoelig op reageer, terwijl en dan dus echt geen kietelen is. Dit is echt vet irritant...soms kronkel ik dan in alle hoeken of lig helemaal dubbel, terwijl ik dat op dat moment dus niet wil.... :rolleyes:

hebben meer mensen dit????

Andijvie 17-02-2003 15:11

Ik heb dat ook, als mijn vriend met gewoon aanraakt in mijn zij bv, dat voelt echt heel kietelig, lig ik ook altijd te kronkelen.. Aan mijn voeten kan hij niet eens komen, dan word ik écht helemaal gék van het kietel-gevoel...Mja, er valt volgens mij niets aan te doen...

very drunk driver 17-02-2003 15:13

soms wel soms niet. maarja ik vind het dan juist leuker worden lekker elkaar kietelen.

Sarah 17-02-2003 15:14

idem... hoewel het voor mij wel verschil maakt, als ik tegen mezelf zeg (in gedachten) dat-ie dat doet om mij een fijn gevoel te geven en niet om me te kietelen...
voor de rest... mjah, beetje oppassen met waar je aangeraakt wordt, even waarschuwen misschien, er zijn altijd plaatsen waar je er slechter tegen kan dan op andere plaatsen

vliegje 17-02-2003 17:54

Ik heb hier inderdaad ook veel last van. Kan echt niet tegen kietelen. Hij weet het wel, dus doet het dan ook vaak om me te pesten, maar als we intiem bezig zijn probeert hij zich ook in te houden. (y)

Zezette 18-02-2003 16:03

SAME HERE
is inderdaad heeeeeeeeeeel irritant!!!!
grrrr

Angel 18-02-2003 16:10

Citaat:

Zezette schreef:
SAME HERE
is inderdaad heeeeeeeeeeel irritant!!!!
grrrr

yeah..same here..maar ik heb niet echt onwijs last vas...k vind het soms best leuk eiglijk :)
maar ik kietel hem ook lekker trug :D
hij zegt dat hij er wel tegen kan..maar das niet zow :)

Lakitu 18-02-2003 16:13

Citaat:

mysteric angel schreef in d'r sig:

just think about it...
It's just another day...

KiMZz 18-02-2003 16:54

Hmz mijn vriend heeft dat ook wel en ik zelf ook, meestal kietelt hij me om te pesten en tijdens sex is t eigenlijk best opwindend. Niet helemaal doodkietelen natuurlijk maar zachtjes kietelen/kriebelen met een vinger over mijn zij, das echt lekkerr!!

Alpaca 19-02-2003 02:34

Ik heb het soms op mijn rug, zij of bovenarmen. Er valt niet veel aan te doen, mar meestal gaat dat wel snel over.

*blue angel* 19-02-2003 12:56

heb ik ook regelmatig... (n)

xxx

3Doentje 19-02-2003 13:51

Gewoon heel vaak kietelen, dan word het van zelf minder, ik kietel mijn vriendin ook heel vaak :rolleyes: en daar kon ze ook helemaal niet tegen, nu wel redelijk :( , maar ze kan er nog steeds niet tegen als ik net van buiten kom, en dan met mijn koude handen over haar rug bui of zij heen ga! :)

eztah 19-02-2003 15:23

Ik heb er ook wel eens last van, dat mijn vriend me aanraakt en dat ik begin te gillen: "Hou op, houop!":| Dan denkt hij dat ik he in de zeik neem, maar op dat moment voelt het gewoon echt naar...
En soms ook helemaal niet...Maf is dat.

Choke 19-02-2003 20:10

Citaat:

Jinx-Boy schreef:

*steekt vinger op*

BELLEKE 21-02-2003 22:49

herken k.. vind ik echt wel jammer op van die eel stille genietende momentjes.. en dan plots... verdikke!

Witch Lover 23-02-2003 00:40

Citaat:

Jinx-Boy schreef:
Beetje raar onderwerp, maar het zit zo:

ik kan dus zo ontzettend niet tegen kietelen :rolleyes: , maar nu is het vaak zo dat als het intiem wordt, beetje voelen en betasten hier en daar, dat ik er echt heel gevoelig op reageer, terwijl en dan dus echt geen kietelen is. Dit is echt vet irritant...soms kronkel ik dan in alle hoeken of lig helemaal dubbel, terwijl ik dat op dat moment dus niet wil.... :rolleyes:

Ik heb ook heel lang niet tegen kietelen gekund, en kan er nog steeds niet goed tegen. Maar in een opgewonden sfeer ben ik UBERGEVOELIG voor subtiele aanrakingen, bijna overal. dus, jongen, ontspan en kijk wat er gebeurt :D

Hukkie 23-02-2003 13:42

Heeft mijn vriend ook heel erg gehad, gaat wel over.

Zezette 23-02-2003 22:07

Citaat:

mysteric angel schreef:
yeah..same here..maar ik heb niet echt onwijs last vas...k vind het soms best leuk eiglijk :)
maar ik kietel hem ook lekker trug :D
hij zegt dat hij er wel tegen kan..maar das niet zow :)

Ik juist wel,ik kan gewoon nie stil liggen dan,k'krijg dan net zo schokjes daarmee dat het wat lastig is
en de meeste jongens die ik ken hebben geen kietels dus geen wraak :p

crazygirlsacha 24-02-2003 11:16

*heeft nergens last van*

vind t wel kut voor jullie...
als jullie nou gewoon tegen je voos vriend(in) zegt dat t jeukt... misschien let je er daarna minder op...

*weet t anders ook niet*

Sarah 24-02-2003 19:43

Citaat:

crazygirlsacha schreef:
*heeft nergens last van*

vind t wel kut voor jullie...
als jullie nou gewoon tegen je voos vriend(in) zegt dat t jeukt... misschien let je er daarna minder op...

*weet t anders ook niet*

jeuken is héél iets anders dan kietelen...

Jadis 24-02-2003 19:53

Juh :o

Soms kan ik dat gevoel een beetje uitzetten maar meestal niet...
*zucht*

crazygirlsacha 25-02-2003 13:39

Citaat:

sarahbressers schreef:
jeuken is héél iets anders dan kietelen...
ok dan zeg ik t anders:

als jullie nou gewoon tegen je voos vriend(in) zeggen dat t kietelt......

zo beter?? ;)

R-J-N 25-02-2003 14:27

Citaat:

crazygirlsacha schreef:
ok dan zeg ik t anders:

als jullie nou gewoon tegen je voos vriend(in) zeggen dat t kietelt......

zo beter?? ;)

Ja, en dan? Dan kunnen we nix meer, want in mijn geval iig als ze me gewoon aanraakt (of wie dan ook) op een gevoelige plek, dan lig ik bijna gelijk op de grond te kronkelen :rolleyes: ik probeer het wel eens te ... negeren zeg maar, maar eigenlijk "spaar" je het dan zeg maar op......en heel raar de ene keer kan iemand me op bepaalde plekken aanrkane en soms een uur later dus totaal niet...... :rolleyes:

crazygirlsacha 25-02-2003 14:34

*dan weet ze t echt niet..*

poesiefox 25-02-2003 14:50

Wij zeggen dan maar : hou op , het is te erg. Vooral de subtiele aanrakingen lokken het erge gevoel op. Katten hebben het ook, het ene moment liggen ze heerlijk te kroelen, en 1 seconde later liggen ze in je hand te bijten en naar je arm te trappelen.

Hoe gaat het over? Even wat anders doen en er niet meer zo op focussen. Ander plekje betasten, en dan wat steviger aaien. Kun je 5 minuten later dat erge plekje weer wel gewoon aanraken. Het is een kwestie van ontspannen, dat kun je door afleiden voor elkaar krijgen.

Erg is het niet, hij ligt gelukkig niet tegen mijn arm aan te trappelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.