![]() |
gevoelig
Beetje raar onderwerp, maar het zit zo:
ik kan dus zo ontzettend niet tegen kietelen :rolleyes: , maar nu is het vaak zo dat als het intiem wordt, beetje voelen en betasten hier en daar, dat ik er echt heel gevoelig op reageer, terwijl en dan dus echt geen kietelen is. Dit is echt vet irritant...soms kronkel ik dan in alle hoeken of lig helemaal dubbel, terwijl ik dat op dat moment dus niet wil.... :rolleyes: hebben meer mensen dit???? |
Ik heb dat ook, als mijn vriend met gewoon aanraakt in mijn zij bv, dat voelt echt heel kietelig, lig ik ook altijd te kronkelen.. Aan mijn voeten kan hij niet eens komen, dan word ik écht helemaal gék van het kietel-gevoel...Mja, er valt volgens mij niets aan te doen...
|
soms wel soms niet. maarja ik vind het dan juist leuker worden lekker elkaar kietelen.
|
idem... hoewel het voor mij wel verschil maakt, als ik tegen mezelf zeg (in gedachten) dat-ie dat doet om mij een fijn gevoel te geven en niet om me te kietelen...
voor de rest... mjah, beetje oppassen met waar je aangeraakt wordt, even waarschuwen misschien, er zijn altijd plaatsen waar je er slechter tegen kan dan op andere plaatsen |
Ik heb hier inderdaad ook veel last van. Kan echt niet tegen kietelen. Hij weet het wel, dus doet het dan ook vaak om me te pesten, maar als we intiem bezig zijn probeert hij zich ook in te houden. (y)
|
SAME HERE
is inderdaad heeeeeeeeeeel irritant!!!! grrrr |
Citaat:
yeah..same here..maar ik heb niet echt onwijs last vas...k vind het soms best leuk eiglijk :) maar ik kietel hem ook lekker trug :D hij zegt dat hij er wel tegen kan..maar das niet zow :) |
Citaat:
|
Hmz mijn vriend heeft dat ook wel en ik zelf ook, meestal kietelt hij me om te pesten en tijdens sex is t eigenlijk best opwindend. Niet helemaal doodkietelen natuurlijk maar zachtjes kietelen/kriebelen met een vinger over mijn zij, das echt lekkerr!!
|
Ik heb het soms op mijn rug, zij of bovenarmen. Er valt niet veel aan te doen, mar meestal gaat dat wel snel over.
|
heb ik ook regelmatig... (n)
xxx |
Gewoon heel vaak kietelen, dan word het van zelf minder, ik kietel mijn vriendin ook heel vaak :rolleyes: en daar kon ze ook helemaal niet tegen, nu wel redelijk :( , maar ze kan er nog steeds niet tegen als ik net van buiten kom, en dan met mijn koude handen over haar rug bui of zij heen ga! :)
|
Ik heb er ook wel eens last van, dat mijn vriend me aanraakt en dat ik begin te gillen: "Hou op, houop!":| Dan denkt hij dat ik he in de zeik neem, maar op dat moment voelt het gewoon echt naar...
En soms ook helemaal niet...Maf is dat. |
Citaat:
|
herken k.. vind ik echt wel jammer op van die eel stille genietende momentjes.. en dan plots... verdikke!
|
Citaat:
|
Heeft mijn vriend ook heel erg gehad, gaat wel over.
|
Citaat:
en de meeste jongens die ik ken hebben geen kietels dus geen wraak :p |
*heeft nergens last van*
vind t wel kut voor jullie... als jullie nou gewoon tegen je voos vriend(in) zegt dat t jeukt... misschien let je er daarna minder op... *weet t anders ook niet* |
Citaat:
|
Juh :o
Soms kan ik dat gevoel een beetje uitzetten maar meestal niet... *zucht* |
Citaat:
als jullie nou gewoon tegen je voos vriend(in) zeggen dat t kietelt...... zo beter?? ;) |
Citaat:
|
*dan weet ze t echt niet..*
|
Wij zeggen dan maar : hou op , het is te erg. Vooral de subtiele aanrakingen lokken het erge gevoel op. Katten hebben het ook, het ene moment liggen ze heerlijk te kroelen, en 1 seconde later liggen ze in je hand te bijten en naar je arm te trappelen.
Hoe gaat het over? Even wat anders doen en er niet meer zo op focussen. Ander plekje betasten, en dan wat steviger aaien. Kun je 5 minuten later dat erge plekje weer wel gewoon aanraken. Het is een kwestie van ontspannen, dat kun je door afleiden voor elkaar krijgen. Erg is het niet, hij ligt gelukkig niet tegen mijn arm aan te trappelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |