![]() |
geile woordjes
wat zegt jij tegen je vriend/vriendin tijdens de sex en wordt je daar opgewonden van..?
|
*denkt heel diep na*
echt tíjdens de sex? ik geloof niet dat ik dan in staat ben tot praten... mjah een 'au' soms, en nee, daar worden we geen van beiden opgewonden van:P ik kreun dan soms nog iets van 'ja', hij krijgt er soms een 'oh' uit... en dat klinkt dan best opwindend, maar vooral door de manier waarop het gezegd wordt... maar wóórden? tijdens de sex? hoe doe je dat? |
:rolleyes: volgens mij ben ik et helemaal met je eens :D
|
Ik vind het fijn als mijn vriend dan iets... vies ofzo zegt :) Zo van:'Lekker diep..' (hoewel het dan wat beter klinkt dan nu :P ).. Zelf zeg ik weinig, ik kreun en mompel veel ('Oh, ga door!' etc ) en tja, hij praat ook alleen op de rustige momenten :) Verder maakt hij eigenlijk weinig geluid, hij kijkt wel erg mooi dan :) Maar ok, ik dwaal af :P
|
hij zei toen ie in me zat: ik ben zooo geil, ik weet neit of ik het nog lang volhou, hehe wel geil toch:P dat hij zo geil wordt van mij
|
Ja en ohh en draai om enz.. hihih :rolleyes:
hihi we zeggen wel van die dingen om het makkelijker te maken.. mmm haha ik ben weer meteen happy als ik dr aan denk :D |
hihi... ik heb soms gewoon gesprekken tijdens de sex... over van alles en nog wat... jaa, en natuurlijk als het heftig is/wordt van die kreunen en gedoe
|
Ik geef vaak de voorkeur aan het stille genieten. Alleen nuttige communicatie wordt gebruikt, zoals wanneer iets wel of niet lekker is.
|
stelletje broekies!!
nooit van dirty talk gehoord??!!! :eek: je kunt iemand klaar laten komen door alleen maar tegen hem/haar te praten. dit is wellicht zeer zeldzaam, maar jullie moeten ook niet reageren alsof het obsurd is om iemand op te geilen met 'vieze woorden'. |
zo reageren we ook niet, JFH. Het ging alleen niet over praten tijdens voorspel, maar over praten tijdens sex, en dat is bij mij niet mogelijk, ik krijg zonder te praten al te weinig zuurstof (ga altijd hyperventileren :))
|
Citaat:
|
Kvind dirtytalk wel spannend ja.. Als een jongen dat zegt dan word ik wel extra opgewonden. Alleen moet het ook weer niet te ver gaan..... :eek:
|
Citaat:
|
als zei zegt dat ze als we klaar zijn een biertje voor me haalt, raak ik behoorlijk opgewonden...
de rest kan me niet schelen :D |
Zeker geen geile woordjes. Het enige dat ik zeg tijdens sex is dat ik hem graag zie en wat hij verkeerd doet/beter kan doen. Voor de rest kreun ik alleen maar.
|
Hij zegt weleens "vind je lekker he, hard en diep!!" en daar word ik echt zo geil van!!
Maar verder niet echt.. |
Citaat:
lol dit is offtopic en klinkt heel stom, maar door je avatar en door dat je dit zegt zie ik je gewoon al staan met zo'n vingertje te wijzen en dat je dit dan zegt...k laat maar. leuke ava :) |
Citaat:
|
Gewoon een beetje lief zijn!
|
dirty talk is soms wel leuk...maar dan niet grof, niet kleineren ofzo, meer spelen met je geilheid..
|
Ik vind het altijd heel leuk als mijn vriendje tegen me praat:o
En wat hij zegt gaat jullie niets aan..:D Maar zel ben ik er niet zo goed in, om iemand op te geilen door te praten. |
Citaat:
|
fuck fack fock *geil*
|
Citaat:
|
Citaat:
volgende keer als je ligt te neuken noem je alles een voor een op? :D |
moet je wel net onder liggen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder als iemand dicht bij mijn oor heel zwoel gaat fluisteren, dat vind ik geil en dan maakt het doorgaans niet zoveel uit wat hij zegt (naja, het moet wel seksueel zijn, zegmaar..) maar het gevoel dat erbij hoort. Het kietelt, het voelt lekker.. Met zo'n hele 'zware', lieve stem :) Mmmm :) |
Citaat:
|
Ik had nog niet zo lang geleden een Amerikaanse vriendin en toen is tijdens de sex het woord "slut" wel een paar keer door de kamer gevlogen, vonden we allebei wel geil.
Maar sowieso het is niet alleen wat je zegt maar ook wat je erbij doet. Voor wordt ik altijd iets ruiger als ik dirty talk gebruik of als zij het doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wanneer iemand in mijn oor fluistert ooohhh heerrlijk! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik heb geen sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Hij zegt altijd... ''Ja dat vind je fijn he?''
En gelijk heeft ie :p |
Citaat:
|
Citaat:
Of: Shit, ik had moeten tanken :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
schept ie het er weer uit of zo :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal praten we over wat we die dag gedaan hebben hele discussie komen er uit voort etc
|
Citaat:
|
Just een beetje 'oehen' en natuurlijk 'ja' roepen.
|
t liefste roep ik sletje *schaam*
maar ja dat vindt de tegenpartij niet zo fijn:( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |