Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   geile woordjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=380695)

AnneCath 17-02-2003 15:57

geile woordjes

wat zegt jij tegen je vriend/vriendin tijdens de sex en wordt je daar opgewonden van..?

Sarah 17-02-2003 16:00

*denkt heel diep na*
echt tíjdens de sex? ik geloof niet dat ik dan in staat ben tot praten... mjah een 'au' soms, en nee, daar worden we geen van beiden opgewonden van:P
ik kreun dan soms nog iets van 'ja', hij krijgt er soms een 'oh' uit... en dat klinkt dan best opwindend, maar vooral door de manier waarop het gezegd wordt...
maar wóórden? tijdens de sex? hoe doe je dat?

Deathflower 17-02-2003 16:03

:rolleyes: volgens mij ben ik et helemaal met je eens :D

Andijvie 17-02-2003 16:09

Ik vind het fijn als mijn vriend dan iets... vies ofzo zegt :) Zo van:'Lekker diep..' (hoewel het dan wat beter klinkt dan nu :P ).. Zelf zeg ik weinig, ik kreun en mompel veel ('Oh, ga door!' etc ) en tja, hij praat ook alleen op de rustige momenten :) Verder maakt hij eigenlijk weinig geluid, hij kijkt wel erg mooi dan :) Maar ok, ik dwaal af :P

mariekegirl 17-02-2003 16:53

hij zei toen ie in me zat: ik ben zooo geil, ik weet neit of ik het nog lang volhou, hehe wel geil toch:P dat hij zo geil wordt van mij

kleinmeisje17 17-02-2003 16:56

Ja en ohh en draai om enz.. hihih :rolleyes:
hihi we zeggen wel van die dingen om het makkelijker te maken..
mmm haha ik ben weer meteen happy als ik dr aan denk :D

coecie 17-02-2003 17:19

hihi... ik heb soms gewoon gesprekken tijdens de sex... over van alles en nog wat... jaa, en natuurlijk als het heftig is/wordt van die kreunen en gedoe

Unexplained 17-02-2003 17:23

Ik geef vaak de voorkeur aan het stille genieten. Alleen nuttige communicatie wordt gebruikt, zoals wanneer iets wel of niet lekker is.

JFH 17-02-2003 18:18

stelletje broekies!!
nooit van dirty talk gehoord??!!! :eek:
je kunt iemand klaar laten komen door alleen maar tegen hem/haar te praten. dit is wellicht zeer zeldzaam, maar jullie moeten ook niet reageren alsof het obsurd is om iemand op te geilen met 'vieze woorden'.

Sarah 17-02-2003 18:23

zo reageren we ook niet, JFH. Het ging alleen niet over praten tijdens voorspel, maar over praten tijdens sex, en dat is bij mij niet mogelijk, ik krijg zonder te praten al te weinig zuurstof (ga altijd hyperventileren :))

nare man 17-02-2003 18:45

Citaat:

JFH schreef:
stelletje broekies!!
je kunt iemand klaar laten komen door alleen maar tegen hem/haar te praten. dit is wellicht zeer zeldzaam, maar jullie moeten ook niet reageren alsof het obsurd is om iemand op te geilen met 'vieze woorden'.

En jij moet niet doen alsof jij The Manly Man bent.

bitsj 17-02-2003 20:51

Kvind dirtytalk wel spannend ja.. Als een jongen dat zegt dan word ik wel extra opgewonden. Alleen moet het ook weer niet te ver gaan..... :eek:

Dr0_ol 18-02-2003 10:37

Citaat:

AnneCath schreef:
wat zegt jij tegen je vriend/vriendin tijdens de sex en wordt je daar opgewonden van..?
:o :o Helaas geen ervaring mee :) :p

Big Brother 18-02-2003 12:04

als zei zegt dat ze als we klaar zijn een biertje voor me haalt, raak ik behoorlijk opgewonden...
de rest kan me niet schelen :D

Alpaca 19-02-2003 02:42

Zeker geen geile woordjes. Het enige dat ik zeg tijdens sex is dat ik hem graag zie en wat hij verkeerd doet/beter kan doen. Voor de rest kreun ik alleen maar.

KiMZz 19-02-2003 08:47

Hij zegt weleens "vind je lekker he, hard en diep!!" en daar word ik echt zo geil van!!

Maar verder niet echt..

dreadlocks 19-02-2003 10:06

Citaat:

Unexplained schreef:
Ik geef vaak de voorkeur aan het stille genieten. Alleen nuttige communicatie wordt gebruikt, zoals wanneer iets wel of niet lekker is.

lol dit is offtopic en klinkt heel stom, maar door je avatar en door dat je dit zegt zie ik je gewoon al staan met zo'n vingertje te wijzen en dat je dit dan zegt...k laat maar. leuke ava :)

Unexplained 19-02-2003 10:18

Citaat:

dreadlocks schreef:
lol dit is offtopic en klinkt heel stom, maar door je avatar en door dat je dit zegt zie ik je gewoon al staan met zo'n vingertje te wijzen en dat je dit dan zegt...k laat maar. leuke ava :)
Offtopic: Ha, ja, dat is inderdaad wel een beetje rare combinatie.:D

Thomas 19-02-2003 10:43

Gewoon een beetje lief zijn!

~Sjeherazade~ 19-02-2003 10:50

dirty talk is soms wel leuk...maar dan niet grof, niet kleineren ofzo, meer spelen met je geilheid..

eztah 19-02-2003 12:20

Ik vind het altijd heel leuk als mijn vriendje tegen me praat:o
En wat hij zegt gaat jullie niets aan..:D

Maar zel ben ik er niet zo goed in, om iemand op te geilen door te praten.

Andijvie 19-02-2003 17:06

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Hij zegt weleens "vind je lekker he, hard en diep!!" en daar word ik echt zo geil van!!

Oeh, ik hoor mijn vriend het al zeggen... Hmm :) :o

LM 19-02-2003 18:16

fuck fack fock *geil*

Iotje 19-02-2003 18:26

Citaat:

JFH schreef:
stelletje broekies!!

Dat kan zeker :D :o ....en is soms zelfs lekkerder dan "normaal" klaarkomen!!! :o

Talon 19-02-2003 18:39

Citaat:

AnneCath schreef:
schrijf je dit nu allemaal op, en hang je een lijstje boven je bed?
volgende keer als je ligt te neuken noem je alles een voor een op? :D

-Enid- 19-02-2003 19:08

moet je wel net onder liggen :p

supermuis_nl_ 19-02-2003 19:47

Citaat:

Andijvie schreef:
Oeh, ik hoor mijn vriend het al zeggen... Hmm :) :o
ik ook :p

~Dark Voice~ 19-02-2003 19:57

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:

Maar verder niet echt..

Haha, ja das wel lekker ja. Niet dat ie het zegt, maar dat ie het doet :D

Verder als iemand dicht bij mijn oor heel zwoel gaat fluisteren, dat vind ik geil en dan maakt het doorgaans niet zoveel uit wat hij zegt (naja, het moet wel seksueel zijn, zegmaar..) maar het gevoel dat erbij hoort. Het kietelt, het voelt lekker.. Met zo'n hele 'zware', lieve stem :)

Mmmm :)

Diovai 19-02-2003 19:58

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Verder als iemand dicht bij mijn oor heel zwoel gaat fluisteren, dat vind ik geil en dan maakt het doorgaans niet zoveel uit wat hij zegt (naja, het moet wel seksueel zijn, zegmaar..) maar het gevoel dat erbij hoort. Het kietelt, het voelt lekker.. Met zo'n hele 'zware', lieve stem :)

als ie heel zwoel 'Oh Wendy' fluistert? :D

owlbeer 20-02-2003 09:27

Ik had nog niet zo lang geleden een Amerikaanse vriendin en toen is tijdens de sex het woord "slut" wel een paar keer door de kamer gevlogen, vonden we allebei wel geil.

Maar sowieso het is niet alleen wat je zegt maar ook wat je erbij doet. Voor wordt ik altijd iets ruiger als ik dirty talk gebruik of als zij het doet.

Diovai 20-02-2003 09:34

Citaat:

owlbeer schreef:
Ik had nog niet zo lang geleden een Amerikaanse vriendin en toen is tijdens de sex het woord "slut" wel een paar keer door de kamer gevlogen, vonden we allebei wel geil.

Maar sowieso het is niet alleen wat je zegt maar ook wat je erbij doet. Voor wordt ik altijd iets ruiger als ik dirty talk gebruik of als zij het doet.

Wat vreselijk geil. Och wat zou ik graag suck my dick you horny slut door de kamer roepen.

Andijvie 20-02-2003 09:35

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Vind ik ook érg lekker :) *zucht* :)

Deathflower 20-02-2003 13:43

Citaat:

JFH schreef:
je kunt iemand klaar laten komen door alleen maar tegen hem/haar te praten.
heb et laatst 2 x achter elkaar bij mn vriend voor elkaar gekregen :D en daarna kon ie gewoon doorgaan (hoefde dus niet even een uurtje bij te komen)...maar niet door dirty talk trouwens hoor, gewoon door te vertellen wat ik met em wou gaan doen ;)

KiMZz 20-02-2003 14:07

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Hij doet t dan ook echt hoor :D

En wanneer iemand in mijn oor fluistert ooohhh heerrlijk! :D

Get Psycho 20-02-2003 15:12

Citaat:

sarahbressers schreef:
[Bmaar wóórden? tijdens de sex? hoe doe je dat? [/B]
zouk ook wel es willen weten...

kastdeur 20-02-2003 17:57

Citaat:

Andijvie schreef:
Ik vind het fijn als mijn vriend dan iets... vies ofzo zegt :) Zo van:'Lekker diep..' (hoewel het dan wat beter klinkt dan nu :P ).. Zelf zeg ik weinig, ik kreun en mompel veel ('Oh, ga door!' etc ) en tja, hij praat ook alleen op de rustige momenten :) Verder maakt hij eigenlijk weinig geluid, hij kijkt wel erg mooi dan :) Maar ok, ik dwaal af :P
Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
dirty talk is soms wel leuk...maar dan niet grof, niet kleineren ofzo, meer spelen met je geilheid..
*herken, herken*:o

EmiNeM GaNgStEr 20-02-2003 17:58

ik heb geen sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hooligirl 21-02-2003 14:34

Hij zegt altijd... ''Ja dat vind je fijn he?''

En gelijk heeft ie :p

Ieme 21-02-2003 15:15

Citaat:

EmiNeM GaNgStEr schreef:
ik heb geen sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo'n vermoeden hadden we al...

AngelofSilence 21-02-2003 20:57

Citaat:

coecie schreef:
hihi... ik heb soms gewoon gesprekken tijdens de sex... over van alles en nog wat... jaa, en natuurlijk als het heftig is/wordt van die kreunen en gedoe
Hebben wij ook... > Hmm, schat.... vergeet je morgen de vuilniszakken niet?
Of: Shit, ik had moeten tanken
:o

Winner 22-02-2003 17:16

Citaat:

Andijvie schreef:
Ik vind het fijn als mijn vriend dan iets... vies ofzo zegt
"Ik pis je onder, schijt je in je bek, en smeer de muren in met stront"

StefanLovertje 22-02-2003 17:40

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:

Maar verder niet echt..

dat heeft ook wel wat :D hmm deze reply moet ik maar eens late leze aan me vriend.. haha

StefanLovertje 22-02-2003 17:40

Citaat:

Winner schreef:
he gadver :eek:

supermuis_nl_ 23-02-2003 13:07

Citaat:

Winner schreef:
hoe kan ie de muren insmeren met schijt als dat al in je bek zit :confused:
schept ie het er weer uit of zo :D :p

Hukkie 23-02-2003 13:33

Citaat:

Deathflower schreef:
heb et laatst 2 x achter elkaar bij mn vriend voor elkaar gekregen :D en daarna kon ie gewoon doorgaan (hoefde dus niet even een uurtje bij te komen)...maar niet door dirty talk trouwens hoor, gewoon door te vertellen wat ik met em wou gaan doen ;)
Heb je verder helemaal niks gedaan? In de zin van; tegen hem aan schurken of een beetje frunniken ofzo?

perseus 23-02-2003 13:33

Citaat:

AnneCath schreef:
Ik zeg zelf af-en-toe 'oh', en daar word ik dan zelf opgewonden van ;) :p. flauw :p

DeSSie 23-02-2003 14:08

Meestal praten we over wat we die dag gedaan hebben hele discussie komen er uit voort etc

AnneCath 23-02-2003 16:50

Citaat:

Deathflower schreef:
En wat precies verteld???

Bounce 23-02-2003 17:08

Just een beetje 'oehen' en natuurlijk 'ja' roepen.

italianboy 23-02-2003 17:20

t liefste roep ik sletje *schaam*

maar ja dat vindt de tegenpartij niet zo fijn:(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.