![]() |
Dragqueens.
Wat vind men ervan?
Jah, ik heb vanmiddag weer 'ns Ricki Lake gekeken. Ik heb het hier over de type'tjes met kleurige pruiken, nepwimpers, glitterige pakjes enz. Echte dragqueens, dus. Al vraag ik me ook af wat iedereen hier van travestieten / transseksuelen in het algemeen vind. Ikzelf vind het helemaal geweldig. Soms sta ik er echt versteld van dat sommige mannen gewoon echt zo goed met make-up om kunnen gaan, want dat zie je niet vaak. Maargoed, jullie mening? |
Ik vind het vreselijk overdreven en irritant, in de meeste gevallen. Het zijn vaak van die walgelijke mensen :o
|
Het feit dat ze bij Ricki Lake zitten, zegt er al wat over :)
|
Echt gèwèldig! :D
Ik weet niet waarom, maar ik vind het koele mensen. Moet je helemaal de engelse dragqueens hebben. Iemand 'The Weakest Link' met dragqueens gezien? Ik heb nog nooit zo gelachen, en zelfs Ann Robinson had het niet meer. :) |
Ik vind dragqueens echt walgelijk. Ik snap ook niet dat volwassen mannen zich zo kunnen aanstellen. Camp is leuk, maar je moet het niet overdrijven.
En ik weet niet zo goed wat ik van transseksuelen moet vinden. Ik geloof er niet zo in. Je kunt hier in nederland doen wat je wilt, al ben je nu man of vrouw. Mensen kijken er niet van op als je als vrouw voetbalt of als je als man borduurt. Het maakt allemaal niet zo veel uit... |
Wat is camp(?) vraag ik me nu af.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap best dat die mensen graag zoveel mogelijk willen lijken op het geslacht dat ze zich voelen en dat dus ook in uiterlijk willen laten zien... |
Citaat:
|
Citaat:
Ouch :D Oftewel: Bertbart zat er niet ver naast! (y) Eh... helemaal niet naast... |
Ik vind het wel cool eigenlijk, en die mannen hebben er lol aan dus laat ze lekker. Soms zie je t echt niet of t nou een man is of een vrouw, kan je toch voor nare verrassingen komen te staan. Kent iemand de Travestietenshow met Robert ten Brink nog? Lachen was dat altijd, sommigen waren echt heeeel fout :D
|
Citaat:
Als je je als man lekkerder voelt in vrouwenkleren en met make-up op etc. dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen. |
volgens mij is het ziek.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nèt op het randje vind ik helemaal geweldig, eroverheen niet
|
Citaat:
|
Donn-E is echt camp!
|
Ik vind het helemaal geweldig! :D
Alleen jammer dat er altijd nog van die mensen zijn die nix gewend zijn en homo's al verschrikkelijk vinden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vin drag queens wel doop, wel melig, transexuelen, tja, fijn dat die mensen geholpen kunnen worden, voor de rest vind ik er niet echt iets van, en travestieten, als mensen die behoefte hebben laat ze vooral hun gang gaan, soms echt moewljik te zien of het nou een vrouw of n man is...
|
hm ik vind het wel schattig als jongens doen alsof ze meisjes zijn. ik zag dat wel eens op tv. een jongetje van 12 dat gewoon als meisje naar school ging. maar dat overdreven vind ik niet leuk.
niet mooi ieg. maar moeten ze zelf weten he. er is zon leuke film (die ook niet heb gezien) over draqueens. priscilla? hm weet niet meer |
Sja. Moeten ze zelf weten. Ik vind het er lelijk uitzien, maar alles zal wel z'n schoonheid hebben.
|
Nou, ik heb eik best vaak ruzie met drag queens.....die staan altijd in de weg voor de spiegel op het toilet :mad: Maar er zijn ook best :cool: e drag queens. Zaterdag in Red & Blue was er een hele mooie, en die was ook nog best aardig. Maar over het algemeen moet ik niks hebben van ze....zeker niet als ze 2 meter 10 zijn, op neonkleirige plateauzolen lopen en wimpers hebben die langer zijn dan mijn duim. Over het algemeen gaan homo's en drag queens niet echt samen. De meeste van mijn vrienden kunnen ze niet uitstaan.. :D Ik heb liever vrouwen die echt vrouw zijn, maar op dragqueens lijken, dus, zoals Bart al zei; de campy women:
http://ca.yimg.com/i/ca/reuters/2002...1007509528.jpg Donatella (y) Net een drag queen :cool: |
ik vind ze wel grappig
|
ik vind ze geweldig!!!!
echt waar echt hartstikke tof, ik ga ook graag naar rose maandag bij ons op de kermis honderden dragqueens en homo's :D |
Citaat:
De make up vind ik nog het ergst... :eek: ze zullen er best goed mee zijn (als in: ik doe het ze niet na) maar zulke dikke lagen... :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
niet slash ;) |
OMG, dit is te erg....zo moet het dus niet:
http://www.wrinklesofwashington.com/playagain/flame.jpg http://members.aol.com/dqotb/Banana.jpg Dit is wel :cool: (y): http://tvbabes.com/news/artikelen/im...bigbrother.jpg Een campy vrouw, en Kelly (y) Patty & Kelly.... :cool: |
Wist niet wat camp was..dus weer wat geleerd ;) vind het helemaal nix :p
|
Citaat:
|
nah draqqueens vink niet zo heel erg leuk, transseksuelen vink gaver, die zijn nie zo overdreven.. die komen tenminste ook serieus over..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Donatella = :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
maar die mensen leggen het er zo dicht op...prima als ze zich laten ombouwen, als ze zich kleden als vrouw oid. maar doe het dan niet zo walgelijk overdreven. dat snap ik gewoon niet. (n) |
transseksuelen zien er volgens mij nog wel redelijk normaal uit :confused: maar travestieten..neh ik zie de lol er niet helemaal van in en mooi vind ik t dus al helemaal niet :D maarja tis iig een extravagante hobby :)
|
Citaat:
|
Ik vind het soms wel koel, maar dan moeten het wel écht mooie travestieten zijn...Dus niet waarvan de beenharen uit hun netkousen priemen of zwemschouders onder een 'elegant' jurkje :eek: ...
Maar ik heb er echt al mooie gezien, bij wie de outfit echt wel kunst is en de make-up extravagant maar mooi. Alleen snap ik niet waarom ze altijd op die plateauzolen moeten lopen, dan voel ik me nog meer een dwerg :confused: En transseksuele operaties (hoewel dat nog helemaal iets anders is) vind ik natuurlijk ook kunnen...je kan toch niet verwachten dat iemand heel z'n/haar leven in een lichaam leeft van een geslacht waartoe hij/haar helemaal niet wil behoren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt geweldig, naar mijn idee zijn het ook hele leuke mensen |
was een koele show :) heb em gisternacht gezien....ricky lake...
Vind ze echt absoluut geweldig...en dan neit de kelly types maar de echt overdreven travestieten :) |
Citaat:
|
DragQueens?. Is dat een naam voor een stel overdreven relnichten in vrouwenkleding?. Nou, ik vind het wel oke dat geestelijk zieken een beetje in het daglicht komen :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |