![]() |
Silverchair in Nederland.
Citaat:
|
:) :) :) :) :) WAAAHHHHHHHHH :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :) :) :) :) :) :) :)
WAHAHHHHHHHH *flipt* :eek: :eek: :eek: |
Inderdaad, goed nieuws! (y) Maar laat ze maar in augustus op Lowlands komen ofzo, een goedmakertje voor vorig jaar :)
|
Fuck lowlands
laat ze naar 013 komen en daar in de grote zaal iets neerzetten waar we volgend jaar nog over praten! (wil ze zeker nog een keer zien, ll 99 was poep) |
Zeker goed nieuws! (y)
Ik heb ze liever ook niet op Lowlands.. gewoon een optreden met voorprogramma. Ik ga er zeker heen als ze hier komen! |
keeeeeeeewl !!
diorama de gexte... |
ik was in 99 op lowlands bij silverchair... al die hysterische meiden... ik stond vooraan (gewoon omdat ik vooraan stond) krijg ik ineens een hoek omdat een ander meisje vooraan wilde staan... ik dacht echt... jeeeetje en toen ben ik maar weggegaan
|
Citaat:
*wil heen* Citaat:
|
Update:
Op de Paradiso-site staat dat ze daar maandag 2 juni spelen. |
Oh! :) (y)
|
waaaah koel:):)
|
damn dan zit ik in de USA, en ik wil ze al zo lang zien :(
mja hopen dat ze na 7juni in duitsland of belgie en evt noordfrankrijk komen.. |
Citaat:
en missgien komen ze oo wel op pinkpop? |
:)
|
kun je vergeten, hij komt niet omdat die ziek is. en ook niet zo een klein beetje.
|
ik ga :D
jeugdsentiment is hip :) |
Citaat:
|
oh jammer (n)
|
ja, daar zou ik BEST wel heengaan. silverchair
woei |
aah nee ze moeten niet op een festival gaan spelen dan, concert is veel leuker... :)
en ja ik geef het toe, ik ga wel proberen redelijk vooraan te staan. :o :D :p silverchair is echt al zo lang mijn favo band en ik wil ze al zo lang live zien.......... :) :) *zucht blij* |
Citaat:
|
Citaat:
hoe ben jij toen weggekomen dan? |
Citaat:
|
lijkt me wel interresant live (y)
|
haha ik ga erheen.. ik was er helemaal gek van toen ik 15 was maar ik kon niet naar 013 noch lowlands destijds (had al lowlands kaartje gekocht voor drie dagen, maar ik zat vast in duitsland, en nee, ik heb het kaartje niet door kunnen verkopen)
en nu komen ze in paradiso.. eindelijk dichtbij |
Vet(y)!!! Wordt een mooie maand juni:)
|
keb ze al es in paradiso gezien, dat was ten tijde van freak show :) khad wel verwagt datz e in een grotere tent zouden staan maar paradiso is wel vet!!
|
Citaat:
FLIPT MEE!!!!!!!!! :D waaaaaaaaaaaah DAAR GAAN WE HEEN!! |
Citaat:
|
Ik heb ze op Pinkpop gezien toen ze net Freakshow uitgebracht hadden.Erg gave show.Vooral het einde toen Daniel op die enorm hoge speakers op Pinkpop ging staan en zn gitaar naar beneden smeet.
|
:) Okeej daar gaan we zekers heen, joehoe!!!
Silverchair is echt super... |
Oooooohh! Ik ga. Pieww..
|
------------------------------------> zooooeffffffffffff----------------------------------------------------->kaartjes
|
lijkt me nou echt poep
|
mhhh ik heb ze toen in 99 2 x gezien....013 was zoo master
ik voelde me echt het kleine alto meisje toen... bahbahbahmaar het lijkt me wel master hoor, geen flauw idee hoe de muziek van hun nu is etc. maarja in mn eentje ga ik niet, en ik geloof neti dat mn vrienden daar nog op zitten te wachten :( ??? en natuurlijk paradiso...denk je dat ze nog een 013 grote zaal vol krijgen? nahhhh |
Ik vind Silverchair teleurstellend. Chairpage.com gaf máánden aan dat er een nieuw album zou komen, maar ze bleven het maar uitstellen. Toen kwam er opeens een Best Of dubbelcd'tje uit om de tijd te doden, zodat ze nóg langer konden wachten met het uitbrengen van Diorama...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: ow my god!! :eek:
is silverchair niet dood...tenminste die zanger dan... ik heb silverchair nu 5 keer gezien....ze zijn alleen maar slechter gaan spelen eigenlijk... |
Citaat:
niet boeiend!!! |
Citaat:
ik vind ze uitgegroeid van middelmatig bandje tot muzikanten die bij vlagen geniale dingen doen :) |
Ik heb zojuist gehoord dat 1 maart de voorverkoop begint.
:) |
Citaat:
Om 10 uur 's ochtends zeker..? (is altijd zo) Komt mooi uit, want ik heb op m'n werk op zaterdag altijd precies om 10 uur pauze. :D |
Citaat:
Ik ga met een paar mensen half 10 voor de deur staan. :o :o :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naar volgens heeft ie in z'n teksten altijd wel een hang naar t depressieve gehad... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |