![]() |
Rode oortjes
Mischien past het hier niet, maar ik vind het wel grappig om te vermelden. Als ik mijn vriendin een beetje opgeil, dan krijgt ze helemaal roode oortjes, echt super lief, en lekker warm :D , maar volgens mij kan dit ook in mijn nadeel werken. Ik dacht er later aan, maar toen ik vanmiddag bij mijn vriendin op de bank zat, en de rest van de familie allemaal ergans anders bezig was, dan wil het wel eens gebeuren dat mijn hand wat afzakt. En als we dan zo een tijdje elkaar aan het opgeilen zijn krijgt zei dus roode oortjes, maar vanmiddag toen haar zus vroeg of ze mee naar de paarden ging, toen zei haar moeder " laat ze nou eens een keertje van elkaar genieten, ze hebben elkaar al het hele weekeind niet gezien", dus ik denk dat haar moeder wel aan haar oren zag wat er aan de hand was. Oppassen dus.
Hebben hier meer mensen last van? Sorr, als het hier niet past, of mischien zelfs wel in onzin thuishoort |
ik heb er geen last van:) en als 't niet onder sexualiteit valt, dan is het nog altijd te serieus voor op onzin hoor:)
|
Rode oortjes? Rode neus zal je bedoelen! En rooie konen krijg ik ook. Maar gelukkig ook volle rode lippen, dus dat weegt er weer tegen op.
|
Citaat:
|
Hmmm, kheb soms ook wel last van rode oren, maar vooral van een rode blos en zo'n beetje een verkreukeld gezicht :o Maar dat heb ik ook na een knuffelsessie, dus soms vroeg ik me af "zouden ze nu denken dat we seks hebben gehad terwijl we enkel braaf lagen knuffelen?" :o :D
|
Rooie Oortjes is zwaar Dope :>
|
Citaat:
|
'k krijg ook altijd rode konen, best irriant
|
'konen', Wat een rotwoord!!
Ik ga ook altijd onwijs blozen en mn ogen gaan stralen. Maar rooie oortjes? Weetik eigenlijk niet! Misschien ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat jij altijd wel allemaal niet doet om iedereen hier even correct nederlands bij te leren :D |
Citaat:
|
Haha, daar heb ik - denk ik toch - geen last van gelukkig. :)
|
Citaat:
Hmz ik begin altijd heel erg te blozen maar kweenie of ik rode oortjes krijg... Volgens mij komt t wel vaker voor topicstarter, aangezien er zelfs een stripboek over is gemaakt ;) |
Ik bloos nogal snel als 't over zo'n dingen gaat, dus ik denk dat áls ik 'n vriendin heb, dat dat ook wel zal gebeuren :| :o
|
Gister toen mijn vriendje mn zoende kreeg ik rode konen:o
Was me nog nooit op gevallen dat dat gebeurt, behalve tijdens seks natuurlijk, maar het kan dus ook bij simpel kussen.:) |
euhm, weet nou niet direct of ik rooie oortjes krijg, maar euh, volgens mij hebben er veel mensen dat wel hoor... waar zou anders de stripreeks "rooie oortjes" (die over seks gaat moesten er mensen zijn die het niet kenenn) vandaan komen?!
|
Ik vindt een boy leuk die heeel snel lieve rooie oorjtes krijgt ( ook van warmte/kou etc. ) :D :p :o
|
Ik vind het bij mijn vreiendin ook hel erg lief :D (y)
|
Ze kan toch ook rode oren krijgen omdat het warm is ofzo? Hoeft haar moeder toch niet per sé te denken dat jullie wat willen doen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |