![]() |
Worden jongens geil van....
als je ze aan hun oorlel sabbelt.......?? :confused:
|
ik wel hoor:o
|
Citaat:
|
Als het goed gedaan wordt...:o
Hoewel, misschien niet direct geil in de zin van lichamelijke opwinding...meer geestelijk :) |
Oooow jawel!!
Als m'n meisje aan me oor en nek daarzo zit te likken stuiter ik op en neer de kamer door.. Aanrader! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nee
|
ik ook
tintelt het hele lichaam |
Niet alleen jongens vinden t leuk :cool:
|
inderdaad! helemaal te gek als iemand het bij me doet! :p
|
ik heb grote oorlelleN :D (y)
een nadeel is dan wel weer dat mijn oren af en toe inscheuren (ja klinkt eng) aan de onderkant als ik t-shirts te snel uit doe |
Mijn vriend wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja
|
/me krijgt kippevel! Jummie!
|
Graag!!! :D Da's echt wel lekker!!!
|
Ja
|
Rrrrr... Heerlijk! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup, is echt een lekker gevoel ga er helemaal van tintelen :o
|
Nou valt wel mee, ik weet wel dingen waar ik meer opgewonden van raak. Maar het is niet vervelend ofzow, maar in mijn nek zoenen vind ik iets fijner.
|
Ja.
|
Citaat:
en on topic... ik vind het juist leuk om bij mijn vriend te doen... of hij er geil van wordt?? uh...week nie...soms geloof ik... |
zekers te weten (y)
|
Citaat:
(ps: is ook handig als je hem in een extreem saaie/lange uitleg stil wil krijgen :) ) |
Geil? nee
Vind ik het leuk? ja |
mijn vriend vindt het wel heel lekker en leuk om te doen. ik krijg er zelf helemaal kippenvel van...hmmm lekker!!!
|
Citaat:
|
Ik nodig je uit om het persoonlijk te onderzoeken hierzo. :P
|
Dat vind ik zo lekker! Krijg helemaal kippenvel dan. Ook als ie in mn nek blaast ofzo.. of bij mn oor..
|
t is vooral dat geluid wat zo heerlijk is; van die smakkende lippen
GEWEEEEEEEEEELDIG :) |
Citaat:
|
Ow Ow voor alle duidelijkheid .. dat was als reactie op die koter van 13 die zei dat et 'gadver' was.. :rolleyes:
|
Sabelen op een oor van je lover is idd lekkkerrrr...maarrrr...
er zijn lekkere dingen ;) GET IT :D |
Dat is ongeveer mijn nummer 1 turnon....van helemaal kalm en slaperig ga ik in drie tellen naar superhorny..weet mijn vriendin, en maatk er gebruik van :D
|
volgens mij wordt mijn vriend daar ook wel flink geil van ja..
lekker toch?? vind t zelf ook niet verkeerd hoor :D |
Citaat:
(geil is trouwens niet altijd leuk) en ja, is idd leuk, niet altijd geil...btje gevoel van aandacht denk ik |
Citaat:
|
Ja.
|
Het is wel lekker, behalve als ze net tegen iemand begint te praten die 10 meter verder op staat, zoals vandaag in het zwembad het geval was. * heeft nu nog last van zijn oren*
|
Ik voel al scheuten in mijn onderbuik als er iemand naar me kijkt. Nee dus!
|
Citaat:
|
Ooowhh.. ge-wel-dig vind ik dat, als m'n meisje dat doet. Maar kusjes in m'n nek vind ik nog veel lekkerder.. Of om het bij haar te doen. (y)
|
is echt wel lekker dus he....en k krijg dr ook kippenvel van.
|
Citaat:
GRRR of uhh... prrrr :rolleyes: |
Ik vind het echt s-u-p-e-r als mn vriendin in mn nek ligt te sabbelen... Echt heeeerlijk!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |