![]() |
Aften/Spruw
wat helpt het beste?
|
voor aften... hmm wachten? Er is wel een aanstip spul om de pijn te verminderen, maar niet om het over te laten gaan.
|
dat is toch van die zweertjes in je mond??
spoelen met zout water... *als ik gelijk heb ... * |
Citaat:
|
Spoelen met kamillethee (is wel heeeeel vies)
|
aanstippen met molkosan, bijt verschrikkelijk, maar helpt wel, of spoelen met water en molkosan.
|
superol
gewoon even halen bij de apotheek en ermee spoelen zijn kleine gele tabletjes en er zit zwavel in enzo werkt zeer goed, maar j emoet het niet doorslikken :) |
Om je aften eerder te laten verdwijnen! moet je die aften met een tandeborstel kapot borstelen!!! helpt echt .
wel even doorzetten , maar je merkt meteen dat je geen lats mee hebt |
ja en je moet met je nagels een kruis drukken op een muggenbult want dan jeukt hij niet meer :/
dat werkt maar even, dan gaan die leuke dingetjes zich verspreiden en heb je er een dag later alleen maar meer last van! |
Het enige dat bij mij helpt is met Zendium poetsen :-/
Al die andere kwakzalverij helpt niet ;) |
Citaat:
Weet iemand trouwens wat de oorzaak is van Aften??? |
meer groenten eten, dan krijg je dr geen
correctie: dan krijg ik er geen :) Citaat:
|
Citaat:
je krijgt ze als je een lage weerstand hebt (gehad) en superol werkt wél, vraag maar aan je apotheker (JAZEKER!) :) |
Citaat:
|
inderdaad, maar dat is ter preventie
om het snel te genezen zijn er middeltjes maaretja voorkomen is toch beter dan genezen :) |
Ik had er vroeger best vaak last van.. Ik ben idd ook geen gezonde eter :S... Die dingen zijn echt rete irritant.. Maar je bent er meestal binnen een week weer van af.. Je hbet ook tijden dat je ff niet meer doorhebt dat je ze nog hebt.. Ff doorbijten :P en je komt er wel uit
|
ik heb er ook heel veel last van gehad, maar sinds ik met parodontax poets heb ik er helemaal geen last meer van. Ik weet niet of dit bij iedereen helpt, maar mij heeft het in ieder geval goed geholpen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |