![]() |
Het lukt niet :s
Mijn vriend en ik hebben al een paar keer geprobeerd om met elkaar naar bed te gaan maar het lukt elke keer niet. Eerst deden we het met condoom omdat ik nog niet aan de pil was, nou tegen de tijd dat hij het ding om had was hij alweer slap dus had het geen zin meer. Nu ik aan de pil ben hebben we het dus zonder condoom geprobeerd maar ook dit lukte niet, hij probeerde zeg maar om hem erin te krijge dat was nogal een gepruts omdat hij elke keer omlaag schoot toen werd hij alweer slap. Ik snap het niet bij het voorspel is hij de hele tijd stijf maar als we dan het gaan proberen dan wordt hij gewoon slap, hebben meer mensen dit? Of heeft iemand tips?
|
Ben je wel nat genoeg? Maak anders gebruik van (extra) glijmiddel...dat helpt.
Welk standje proberen jullie? Het is wat hoog gegrepen om gelijk met een ingewikkeld standje te beginnen. Het beste kun jij, als vrouw, bovenop hem gaan zitten. Dan kun je zelf bepalen hoe snel en diep je wilt gaan, in verband met mogelijke pijn e.d. Daarnaast is het een gemakkelijk standje om 'm erin te krijgen. Succes. |
wat unexplained zei
en als-ie je van te voren vingert en daarbij steeds meer vingers gebruikt, dan wordt de ingang van je vagina tijdelijk wat wijder en gaat het makkelijker als hij z'n erectie verliest, gewoon even ophouden mety proberen en lekker knuffelen en zoenen enzo tot-ie 'm weer terugheeft |
ontspannen jij en je vriend. en zorgend dat je vriend geiler is gewoon een week lang niet klaar laten komen maar wel opgeilen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dit is duidelijk een geval van de zenuwen hebben.
Onmiddelijk ophouden met krampachtig proberen. Hij is tijdens het voorspel wel stijf, zei je toch? Mooi, dan ga je een heeeele tijd aan voorspel doen. Lekker bloot tegen elkaar aanliggen, beetje tegen elkaar aanrijen, dan went hij er vast aan. Nog beter:afspreken van: het MAG niet, erin. Ertegenaan, prima, klaarkomen, tuurlijk. Bij voorkeur zelfs. Op een gegeven ogenblik glijdt hij er dan vanzelf in.Trek daar gerust een paar weken voor uit. Jullie moeten vooral geen haast hebben, geniet van dit stadium. Je kan je hele leven nog echte sex hebben, en verdomd: voorspel wordt nooit meer zo lekker als het nu is. |
Citaat:
"Hij bestaat ook niet niet"..... Leer Engels... |
Citaat:
god bestaat obviously niet tho :/ |
Citaat:
|
...
|
Citaat:
Hoe denk je trouwens dat jij geboren bent? :rolleyes: |
Citaat:
En trouwens, waarom zou dat niet mogen? |
zie zijn naam :rolleyes:
geen sex vóór het huwelijk |
Citaat:
Citaat:
|
Laat je het ons nog even weten als het gelukt is? Wij leven hevig mee, dat snap je.
|
Idd, dit klinkt duidelijk als zenuwen.
Jullie willen een beetje TE hard dat het goed gaat. Riieeellleeexxx en alles komt goed. |
Christen, wat doet u hier?! :mad:
Als het zondig is wat deze dames en heren van het sexualiteit forum doen, waarom begeeft u zich dan hier? Deze zondaars, in uw ogen, kunt u niet bekeren, want de meeste zijn toch al geen maagd meer! Thans wil ik u mededelen dat uw aanwezigheid op dit Sexualiteit forum helemaal niet van toepassing is! houd u voor zondige gedachten, christen! keer weg van dit forum, voordat u erzelf mee besmet wordt! U weet welke straf Onan kreeg voor zelfbevrediging?! :D Met vriendelijke groet, Vampire_esje, die zelf een verbond met de duivel heeft gesloten, in UW ogen!!!!!! Ontopic: misschien is het handig, als je je jongen de eerste keer even met de hand helpt! als hij bv slap wordt.... of met je mond, dat schijnt ook spannender voor tha boy in kwestie te zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij en mijn vriend gaat het ook niet zo van: hup erin, maar ik help hem gewoon met mijn hand en dan gaat het goed. en als ie er eenmaal in zit dan is er geen probleem meer..
en je moet er geen probleem van maken. lukt het niet, dan lukt het niet. misschien de volgende keer wel.. maakt niet uit. voorspel kan soms veel fijner zijn dan 'de daad' op zich. kus en veel succes en plezier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |