![]() |
Lange benen - waar lange broeken?
Waar kan je lange broeken kopen? En dan bedoel ik lange broeken met lange pijpen :p
Nog speciale merken die extra lange broeken verkopen? Voor de mensjes die lang zijn is dit wel handig (jah, ik ook, heb altijd problemen met de lengte van me broeken :/). Peopletjes, geef ons de tips :cool: |
Levi heeft volgens mij voor zo wat iedereen wel passende maten, denk ik...en niet alleen Levi, maar al die merken die broeken met verschillende brede/lengte (weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar je snapt het denk ik wel) verkopen.
(Hoort dit wel echt op lichaam en gezondheid...? Niet meer iets voor lifestyle oid...ook niet echt, naja, 'k weenie.) |
Bij de Only verkopen ze ook vrij lange broeken. Only-kleding verkopen ze ook vaak bij andere winkels. Die broeken zijn voor mij (en voor veel anderen) altijd te lang dus misschien voor jou wel lang genoeg.
Groetjes Daantje |
bij WE Woman verkopen ze ook lange broeken er hangt dan een labeltje aan met "extra lang", en meestal hebben ze redelijk wat verschillende modellen.
|
Bij Strictly women verkopen ze ook super lange broeken...ik dacht eerst dat ze daar alleen maar mini-maatjes verkochten, maar dat is dus niet zo...
|
Miss sixty broeken zijn soms ook vrij lang.. Misschien is dat wat..?
|
Citaat:
ik gooi 'm naar lifestyle, hopelijk lusten ze 'm daar. L&G-->Lifestyle |
Zara (y)
Die heeft bijna alleen maar lange broeken. En ook niet zo duur, wnat meestal zijn lange broeken duurder dan standaard maten omdat er niet zoveel vraag naar is. (ook wel logisch, anders waren ze wel standaard...) :D |
waar vind ik topic
|
Citaat:
|
Volgens mij kun je gewoon overal kijken, want soms bij V&D vallen ze opeens heel lang...Dan vallen broeken bij een andere winkel weer lang..
Ik koop zelf meestal mijn kleren, dus ook broeken, bij 'turkenwinkels' zo worden ze hier genoemd, paar winkels met turkse eigenaars...van die markt-kleren zijn dat meer... Daar heb ik dan trouwens wel hele grote maten nodig, want dat zijn altijd kleine maatjes, maar de grote maten zijn dan niet erg wijd, dus vallen ze goed.. Hmm snappie? :D |
Levi's.
|
Citaat:
ik vind broeken bij zara, h&m soms (logg), ... (ben 1.90m) je moet gewoon nbtje kijken bij amerikaanse, of scandinavische merken, die hebben meestal standaard langere maten. bij zuideuropese winkels ook wel soms omdat die een maat 44 hebben die in breedte iets van 40 hierbijons is maar van lengte even lang als 44 hier. |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=340210 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |