Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   seks goed voor je hart (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=381058)

Sarah 17-02-2003 20:02

seks goed voor je hart

mensen met meer dan 100 orgasmes per jaar hebben 36 % minder kans op ziektes aan hart en bloedvaten dan mensen met minder dan 100 orgasmes per jaar

hoe zou dit komen?
haal jij die 100?
nog verdere meningen hierover?

ik haal 't wel.. ruim

heb het feit trouwens van het weetje van de dag van een paar weken geleden, van www.cijfers.net

Destrøyer 17-02-2003 20:06

lichamelijke inspanning ---> betere gezondheid

Sarah 17-02-2003 20:08

Citaat:

Reptile schreef:
maar het onderzoek gign over aantal orgasmes, niet tijdsduur van sex in totaal

Isa 17-02-2003 20:09

Citaat:

Reptile schreef:
lichamelijke inspanning = endorfinestoot is het lichaam (net als orgasmes) =ontspanning en geen stress = fysieke gezondheid.

spacegirl 17-02-2003 20:10

Citaat:

sarahbressers schreef:
mensen met meer dan 100 orgasmes per jaar hebben 36 % minder kans op ziektes aan hart en bloedvaten dan mensen met minder dan 100 orgasmes per jaar

1.hoe zou dit komen?
2.haal jij die 100?
3.nog verdere meningen hierover?

ik haal 't wel.. ruim

heb het feit trouwens van het weetje van de dag van een paar weken geleden, van www.cijfers.net

1. omdat je hart honderd keer per minuut klopt, dus extra bloed pomt, dat moet gelijk staan aan sport.

2. makkelijk, dubbele misschien wel
3. euhm nee?

Ilsje 17-02-2003 20:17

Citaat:

sarahbressers schreef:

hoe zou dit komen?
haal jij die 100?
nog verdere meningen hierover?

-lichamelijke inspanning is goed voor je.
-denk t wel.
-vraag me af als je over een bepaalt aantal per jaar komt of die 36% dan ook weer af neemt :)

Godhatesyou 17-02-2003 21:18

Citaat:

Christen schreef:
seks is slecht voor je verstand, je hart, je lichaam en je ziel en je verbinding tot god.
Eerlijk gezegt, de meesten geestelijken instelling beweren juist dat je door seks dichter bij god staat dan op welk andere manier ook. het is overigens bewezen dat....fuck it, sterf

Qimm 17-02-2003 21:21

Citaat:

Godhatesyou schreef:
Eerlijk gezegt, de meesten geestelijken instelling beweren juist dat je door seks dichter bij god staat dan op welk andere manier ook. het is overigens bewezen dat....fuck it, sterf
hehe je was net zo lekker op gang, maar het is idd bewezen dat sex en zoenen goed is voor je hart. 3 minuten onafgebroken tongen per dag is goed voor je bloeddruk!
En ja... orgasmes (schijnen) heel lichaams intensief te zijn, net als sporten, maar dan lekkerder

spacegirl 17-02-2003 21:28

Citaat:

Christen schreef:
seks is slecht voor je verstand, je hart, je lichaam en je ziel en je verbinding tot god.
jij gelooft nog in sprookjes jongen, ga buiten spelen

Crimson Death 17-02-2003 21:31

Ik krijg een hartaanval!, Ik krijg een hartaanval!!!
SNEL NEUK MEEE :D

Qimm 17-02-2003 21:34

Citaat:

Crimson Death schreef:
Ik krijg een hartaanval!, Ik krijg een hartaanval!!!
SNEL NEUK MEEE :D

*tring tring* Goedemiddag met de assistente van dokter (vul hier maar wat in)

Ja hallo, met Jansen hier, mijn vrouw heeft volgens mij een hartaanval

Ik laat de dokter meteen langs komen! Is uw vrouw aan depil of moet hij condooms meenemen?

hehe, kijkt nu heel ander naar de huisarts waar ze stage loopt :D Het is natuurklijk geen medicijn, maar preventie ;)... dussuh... neuken maar :o

Andijvie 18-02-2003 11:51

Citaat:

Christen schreef:
welke geestelijken zeggen zoiets doms?
die pedofiele priesters die kinderen verkrachten zeker?

God heeft seks voor ons gemaakt, als je in god wil geloven.. Dus mag het ook, maar pedofilie keurt hij af.. Hoe ik dat weet? Tja, dat is een geheimpje :P

Andijvie 18-02-2003 15:33

Citaat:

Christen schreef:
bs, lees genesis nog eens door!

Laat me raden, dat komt omdat jij zo opgevoed bent?

Ik geloof niet in god, maar ik respecteer iig andere meningen.. dat doe jij niet, hou je snavel of hou op andere naar beneden te halen.

(Overigens respecteer ik alleen meningen van mensen die anderen respecteren, voor de duidelijkheid.)

En als jij gelooft dat seks slecht is, dan doe je toch niet aan seks? Laat anderen ook vrij om die keuze te maken... Klaar.

toto 18-02-2003 18:59

Citaat:

Andijvie schreef:
Ik geloof niet in god, maar ik respecteer iig andere meningen.. dat doe jij niet, hou je snavel of hou op andere naar beneden te halen.

(Overigens respecteer ik alleen meningen van mensen die anderen respecteren, voor de duidelijkheid.)

En als jij gelooft dat seks slecht is, dan doe je toch niet aan seks? Laat anderen ook vrij om die keuze te maken... Klaar.

volledig mee eens

ik had ook gelezen dat je door seks afavlt om dat je heel veel caloriën verbrand (handig toch?)

Sarah 18-02-2003 19:15

en toen kwam een wetenschapper aan met dat het calorieën verbranden niet waar is, omdat sex niet inspannender is dan traplopen...

maar loop jij maar eens tien minuten lang heel hard en snel een trap op en af ;)

spacegirl 18-02-2003 20:03

Citaat:

sarahbressers schreef:
en toen kwam een wetenschapper aan met dat het calorieën verbranden niet waar is, omdat sex niet inspannender is dan traplopen...

maar loop jij maar eens tien minuten lang heel hard en snel een trap op en af ;)

was t maar waar, weet je hoe dun ik dan was :D :(

LoneLover 19-02-2003 02:15

Ik hoop dat het waar is, weer een argument om zo vaak mogelijk sex te hebben ;-)

Alpaca 19-02-2003 02:16

Citaat:

LoneLover schreef:
Ik hoop dat het waar is, weer een argument om zo vaak mogelijk sex te hebben ;-)
Maar 100 per jaar he! Da's 2 keer per week. ;)

Hecatomb 22-02-2003 13:04

oftewel neuken voor je leven :D

Studentje 22-02-2003 13:09

Citaat:

Alpaca schreef:
Maar 100 per jaar he! Da's 2 keer per week. ;)
Dat haal ik dus wel. Iedereen met een vaste partner wel toch?

Built to last 22-02-2003 16:36

ik denk dat dit meer komt door de aanwezigheid van bepaalde drukpunt in de geslachtsdelen die worden gestimuleerd tijdens het hebben van geslachtsgemeenschap, het hoofddrukpunt voor het het hart ligt bij de man nl in de eikel en bij de vrouw op t diepste puntje van haar vagina.

dus ja..... :confused: ik ben ijverig geloof ik.

Sarah 10-03-2003 16:42

Citaat:

vampire_esje schreef:
blaat
waarom up jij 2 weken oude topics, alleen om christen te denigreren? hij is toch allang weg van het forum?

Freyja 10-03-2003 16:46

Citaat:

sarahbressers schreef:
waarom up jij 2 weken oude topics, alleen om christen te denigreren? hij is toch allang weg van het forum?
Idd. *heeft verwijdert* Dat ging echt nergens over.

LaY-D NiCoLe 10-03-2003 16:48

Citaat:

DOGGONE schreef:
oftewel neuken voor je leven :D

http://80.84.229.168/2002/september/marlboroneuken.jpg

zowiets ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.