![]() |
seks goed voor je hart
mensen met meer dan 100 orgasmes per jaar hebben 36 % minder kans op ziektes aan hart en bloedvaten dan mensen met minder dan 100 orgasmes per jaar
hoe zou dit komen? haal jij die 100? nog verdere meningen hierover? ik haal 't wel.. ruim heb het feit trouwens van het weetje van de dag van een paar weken geleden, van www.cijfers.net |
lichamelijke inspanning ---> betere gezondheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. makkelijk, dubbele misschien wel 3. euhm nee? |
Citaat:
-denk t wel. -vraag me af als je over een bepaalt aantal per jaar komt of die 36% dan ook weer af neemt :) |
Citaat:
|
Citaat:
En ja... orgasmes (schijnen) heel lichaams intensief te zijn, net als sporten, maar dan lekkerder |
Citaat:
|
Ik krijg een hartaanval!, Ik krijg een hartaanval!!!
SNEL NEUK MEEE :D |
Citaat:
Ja hallo, met Jansen hier, mijn vrouw heeft volgens mij een hartaanval Ik laat de dokter meteen langs komen! Is uw vrouw aan depil of moet hij condooms meenemen? hehe, kijkt nu heel ander naar de huisarts waar ze stage loopt :D Het is natuurklijk geen medicijn, maar preventie ;)... dussuh... neuken maar :o |
Citaat:
|
Citaat:
(Overigens respecteer ik alleen meningen van mensen die anderen respecteren, voor de duidelijkheid.) En als jij gelooft dat seks slecht is, dan doe je toch niet aan seks? Laat anderen ook vrij om die keuze te maken... Klaar. |
Citaat:
ik had ook gelezen dat je door seks afavlt om dat je heel veel caloriën verbrand (handig toch?) |
en toen kwam een wetenschapper aan met dat het calorieën verbranden niet waar is, omdat sex niet inspannender is dan traplopen...
maar loop jij maar eens tien minuten lang heel hard en snel een trap op en af ;) |
Citaat:
was t maar waar, weet je hoe dun ik dan was :D :( |
Ik hoop dat het waar is, weer een argument om zo vaak mogelijk sex te hebben ;-)
|
Citaat:
|
oftewel neuken voor je leven :D
|
Citaat:
|
ik denk dat dit meer komt door de aanwezigheid van bepaalde drukpunt in de geslachtsdelen die worden gestimuleerd tijdens het hebben van geslachtsgemeenschap, het hoofddrukpunt voor het het hart ligt bij de man nl in de eikel en bij de vrouw op t diepste puntje van haar vagina.
dus ja..... :confused: ik ben ijverig geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://80.84.229.168/2002/september/marlboroneuken.jpg zowiets ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |