![]() |
Mensen helpen goede of slechte eigenschap?
Hoi
De laatste tijd zit ik ff ergens mee. Ik merk van mijzelf dat ik veel vaker en veel meer mensen wil helpn alsof het een soort verslaving is. Veel zeggen er wel dat dit een goede eigenschap is maar ik laat vaak genoeg mezelf er ook bij schieten. Ik zet mijn eigen problemen op zij en richt me ander mans problemen. Komt vooral omdat ik heel goed weet hoe het is om problemen te hebben en als niemand voor je klaar staat. Mijn hele jeugd was kut maar daar gaat het nu ff niet om. Ik weet dus hoe dat voelt en op een of andere manier wil ik neit dat andern da ook gebeurd dus help ik ze maar. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen en andere reacties zijn opok welkom Greetz Dream-chaser *Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be* |
*herkenning*
Ik doe dat ook, via internet. Ken ook nog iemand anders die dat doet. Het helpen van anderen is voor mij een grotere steun dan zelf m'n verhaal kwijt kunnen. Misschien is het iets van horen dat je niet de enige bent ofzo... Mja, ik help graag anderen, kan er echt niet tegen als iemand anders zich slecht voelt... |
Heb ik ook als anderen zich slecht voelen wil ik ze ook altijd helpen. Het is mij niet echt het gevoel van dan ben ik niet de enigste. Het geeft mij eerder een fijn gevoel door het helpen zelf.
*Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be* |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
bovendien is liefde de zin van het leven en moet je bijna alle emoties die je veroorzaakt in je leven na de dood voelen dus dan kan je er maar beter voor zorgen dat dat positieve emoties zijn.
http://www.near-death.com/ |
Citaat:
|
Mensen helpen is toch goed?
Mensen irriteren, voor de voeten lopen, blijmaken met dooie mussen; das een ander verhaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |