![]() |
Weet iemand wat n zaxel is?
Het zou in oude boeken te vinden zijn
|
ik heb er al van gehoord.. tschijnt vroeger n nogal raar schepsel geweest zijn, waarvan sommige mensen zeggen dat het nooit bestaan heeft, en anderen zeggen dat er nu nog 1tje bestaat.. volgens "de verhalen": het lijkt gewoon een mens (uiterlijk), maar dan nogal mja, je zou gestoord kunnen zeggen, maar gestoorde mensen komen vaak voor, zaxels niet.. t is echt iets unieks, ikzelf *denk* dat ik er al 1tje gezien heb, ken zelf, maar ja hoe weet je dat nu zeker.. maar weeral: de mening over zaxels hangt af van persoon tot persoon (als je het aan sanne (ircchat) vraagt, zal ze zeggen "dat is de hond van Z", terwijl anderen zeggen dat die al uitgestorven zijn. ik geloof er dus vast in
|
Ik weet wel wat Axel is, maar da zal wel een ander verhaal zijn...denk ik
|
De honden van Z zijn uitgestorven...???!!
Z waar ben je uitleg graag, snik..en wie is zaxel toch?? |
Dupondje is onschuldig zeggen ze
|
Citaat:
|
Kheb geen doggies!
(z)axel is een vreemd wezen ons gekomen uit een intersattelaire kosmos.. Hij is erg plakkerig (letterlijk en figuurlijk). Hij lijkt een beetje simple maar is eigelijk een groot miskend genie |
ow btw..je moet hier geen boodschappen laten voor mij.. ik kom hier nooit! Ik vind het hier een beetje griezelig met al die geesten enzo
|
De geest van zaxel
|
Citaat:
ow, en ik was verkeerd over het normale uiterlijk van zaxels, blijkt dat ze altijd 1 of 3 tepels hadden, gelijk die rat misschien (hier) (ow, en ze hebben die mooie topic over die rat gesloten, bah http://forum.scholieren.com/frown.gif) |
niemand van die sekte hiere kent iets van zaxels?
|
zaxels... ff denken...
ja, ik heb er iets over gehoord ja.. hier han je lezen wat een zaxel nou pecies doet in het daaglijkse leven, het is samengesteld door Heer Cart |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |