Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vrouwen met vrouwen sex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=381153)

bitsj 17-02-2003 20:40

Vrouwen met vrouwen sex

Das dus iets wat ik me afvraag he. Twee vrouwen die sex hebben... Dr mist dan toch gewoon 'iets' dat niet op te lossen is met een voorbinddildo?
En om elkaar nou keer na keer te beffen, tsjah, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.

Of niet?

spacegirl 17-02-2003 20:43

der was gisteren op tv wat je al niet kan doen als lesbi zijnde, je kunt bijna alles alleen mis je de echte lul maar dat lost de voorbinddildo op, de rest is er geen verschil alleen is er beffen bij gekomen

Dr. Aep 17-02-2003 20:44

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=371429

Waarom zou dat voor ze vervelen? Bij hetero's zou het dan ook vervelen. Ben jij de penetratie al zat dan?

bitsj 17-02-2003 20:45

Citaat:

AePiE schreef:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=371429

Waarom zou dat voor ze vervelen? Bij hetero's zou het dan ook vervelen. Ben jij de penetratie al zat dan?

Hmm nee je hebt wel gelijk.. Alleen tja ik vraag t me wel eens af.. Hoe gaat dat dan. Als ik in zo'n situatie zou zitten zou ik echt niet weten wat ik moest doen!

Dr. Aep 17-02-2003 20:46

Citaat:

Christen schreef:
Hopelijk wel. De heere heeft niet voor niks elk geslacht zijn speciale vorm gegeven.
Ik vind jou een slechte jesuslovesyou na-aper. Nu al.

Dr. Aep 17-02-2003 20:48

Citaat:

bitsj schreef:
Hmm nee je hebt wel gelijk.. Alleen tja ik vraag t me wel eens af.. Hoe gaat dat dan. Als ik in zo'n situatie zou zitten zou ik echt niet weten wat ik moest doen!
Zit jij in zo'n situatie dan(tkomt allemaal over alsof je het zelf even niet meer weet)? Anders boeit het toch niet?

bitsj 17-02-2003 20:52

Citaat:

AePiE schreef:
Zit jij in zo'n situatie dan(tkomt allemaal over alsof je het zelf even niet meer weet)? Anders boeit het toch niet?

HEY! Can't a girl wonder anymore?!?! :rolleyes:

Dr. Aep 17-02-2003 20:53

Citaat:

bitsj schreef:
HEY! Can't a girl wonder anymore?!?! :rolleyes:
Owkee sorry ik concludeerde iets te snel :o

Godhatesyou 17-02-2003 21:01

Citaat:

Christen schreef:
Hopelijk wel. De heere heeft niet voor niks elk geslacht zijn speciale vorm gegeven.
De heere heeft ook dieren geschapen(geen mensen in dit geval) die een ander dier anaal verkrachten. Zal hij ook wel een reden voor gehad hebben, niet? *hoopt dat Christen er een tegenkomt in een geile bui*

Qimm 17-02-2003 21:01

Citaat:

AePiE schreef:
Ik vind jou een slechte jesuslovesyou na-aper. Nu al.
ja je doet niet eens Heere met hoofdletter :P je bent ongeloofwaardig

JFH 17-02-2003 21:11

Beffen is cool, dat gaat niet vervelen.
gisteravond was er op rtl4 een programma uitgebreid over lesbo's en hun (sex)leven. nogal uitgebreid. ik weet nu alles over potten :D

Memnoch 18-02-2003 00:02

Citaat:

JFH schreef:
Beffen is cool, dat gaat niet vervelen.
gisteravond was er op rtl4 een programma uitgebreid over lesbo's en hun (sex)leven. nogal uitgebreid. ik weet nu alles over potten :D

So, hoe voelt het bij jouw om gebeft te worden door een medevrouw?

spacegirl 18-02-2003 00:07

Citaat:

Memnoch schreef:
So, hoe voelt het bij jouw om gebeft te worden door een medevrouw?
tja als je kijkt naar wat onder zijn naam staat zul je hier nooit een antwoord op krijgen dat anders is dan nooit gebeurd :rolleyes:

Memnoch 18-02-2003 00:12

Je snapt hem niet of zo?
Hij zei dat hij ALLES wist, dan moet hij dat toch ook weten... :rolleyes:

spacegirl 18-02-2003 00:18

Citaat:

Memnoch schreef:
Je snapt hem niet of zo?
Hij zei dat hij ALLES wist, dan moet hij dat toch ook weten... :rolleyes:

over potten ja, maar hij is er zelf geen dus kan ie daar geen antwoord op geven he :rolleyes: das t zelfde als een hartchirurg alles weet over hart en dergelijken maar zelf,meestal dan, niet weet hoe t is om een hartkwaal te hebben, maar hij weet wel hoe t in elkaar steekt

Havock 21-02-2003 13:38

Citaat:

Christen schreef:
hoe verklaar je hermafrodieten dan?

Andijvie 21-02-2003 13:47

Hmm... zelf denk ik niet dat er iets mist, ik heb de reportage over lesbische liefde ook gezien op RTL4 (geen idee waarom, vond het ineens érg interessant :P ) en tja, volgens hen mistte er niets.... dus ik denk dat zo'n voorbinddildo toch een heleboel oplost :)

Iotje 21-02-2003 14:06

Er mist helemaal nix denk ik!!! Het is gewoon ANDERS!!!

Cryptic Winterstorm 21-02-2003 14:22

Ik denk niet dat er iets mist, anders zou de term "lesbisch" niet bestaan.

Sarah 21-02-2003 17:19

Als je nooit sex hebt gehad met een man en je voelt je ook niet aangetrokken tot mannen, dan wíl je ten eerste geen penetratie, en weet je ten tweede toch niet wat je mist. Dus nee, ik denk niet dat er wat mist (kan me trouwens niet voorstellen dat iemand een voorbinddildo zou gebruiken, maargoed)

Alicia Silverstone 21-02-2003 18:27

Ik vind het idee van een voorbinddildo echt 3x nix..

Volgens mij mist er niet echt iets hoor en anders is dat op te lossen met dildo's enzo...

poesiefox 21-02-2003 18:30

waarom meteen dildo's? Mankeert er wat aan je handjes?

Iotje 21-02-2003 19:55

Citaat:

poesiefox schreef:
waarom meteen dildo's? Mankeert er wat aan je handjes?
helemaal nix hoor....maaruhhh neuken is tog lekkerder :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.