![]() |
Iemand in voor echte blackmetal?
Zijn er ook nog mensen met een interesse voor echte ( troe ende evilllll) blackmetal. ( geen dimmu of cradle gaarne)
En wat is de beste black band? |
ik kan op zich best naar bm luisteren. maar ik ben er niet echt in thuis.
enkele bands die ik wel kan waarderen Burzum Darkthrone Fluisterwoud Tjuder Gorgoroth Hateforest Malignant eternal Satyricon Abigor Anaal nathrakh Enslaved overigens vind ik de laatste van dimmu borgir ook zeer gaaf. |
shit als satyricon, emperor, marduk kunnen we wel boeien.
bands die wel het gevoel maar niet de virtuoziteit bezitten , burzum ed. minder |
Heej iemand die anaal nathrakh en tsjuder ook kent. (y)
|
achja, ik doe m'n best.
|
death metal ist besser :p
|
vind ik ook, maar bm gaat er bij mij ook wel in (mits de band True/evil/grim/necro is :))
|
kvind dimmu borgir super, maarja dat mag hier niet
marduk en burzum heb ik ooit geprobeer maar dat is te chaotisch voor mij, echt geen touw aan vast te knopen geef mij toch maar iets van dimmu, kovenant geef me eigenlijk maar krachtmetaal :D |
Citaat:
ok marduk beukt erop los maar burzum is nog simpeler dan punk |
hahah ja, als er iets simpel is, dan is het burzum wel.
|
burzum 41
|
Citaat:
|
Vintersorg, Borknagar, Emperor, Satyricon, Grand Alchemist en Dimmu en dan houdt et wel op
untrue heerscht |
gij nazi!
|
Neen.
|
White Metal klinkt meer nazi :D
|
gij sarcast!
|
Dying Fetus - Vengeance Unleashed
vette metalcore vanaf 2:00 en vanaf 3:00 wel lekker bm riffs |
Citaat:
|
Is within temptation blak metal?
|
nee!
|
:(
|
Citaat:
true nederlandse black-metal (met een tmf award :P ) |
Ja paar van die wazige vrienden van me vinden het wel aardig, die hebben het ook wel eens over after 4evah of zoiets...maar dat is net iets te heavy voor me
|
hoezo?!?
|
Ik vind emperor, cradle of filth en satyricon eigenlijk de enigste black metal die ik leuk vind.
'jaaaa, maar das commercieel' fuck dat, ik vind het wel goed, en fuck commercie. Black metal en commercie? Ik ga liever voor kwaliteit dan voor een kloterige demo opname van een band die zo true is dat ze grafschennis plegen en de demo laat klinken alsof ze spelen in de badkamer van de buren. |
hoezo...die mensen doen toch zich schminken en dan in het bos muziek maken? en rare rituelen enzooww?!
|
Mwa voor mij is het dus Satyricon, ik kom net van het concert in de melkweg af en het was echt super :D
|
Citaat:
en Orodruin! |
Vrijdag 28 februari
In N201 MArtyrs of Darkness Krinspiertyfus Imbolc Opzich niet allemaal echte black metal, hoewel Martyrs of Darkness wel in de buurt komt.. Maar ehm... birthmark? After forever heeft zelfs bij kopspijkers gespeeld.. Op zich wel een aardige band maar niet direct hele zware black metal :rolleyes: |
Citaat:
|
Akitsa, Beltreke, Nehemah, Aura Noir, Beherit, Blasphemy (y)
Fuck dimmu, fuck cradle. Ik ga liever voor bands die echt wat te melden hebben in plaats van al die kloterige 'black metal' troep die het leuk vinden om 16 jarige koters te shockeren door hun bek onder te smeren en intelectueel proberen te doen door E. A. Poe aan te halen. Dan mogen die bands van mij best wat minder geld uitgeven aan de productie van een plaat. |
Satyricon (vandaag mn hele collectie laten signeren door Satyr en Frost :p)
Emperor Mayhem 1349 Meridian Kampfar Enslaved Thorns Dodheimsgard Gehenna Khold Septic Flesh Rotting Christ COF Dimmu Old Man's Child Aeternus (meer death en dark maar wel sfeer) Darkthrone Celebratum Lunaris Limbonic Art Zyklon ehm..... niet allemaal even true, evil en black maar ik ga niet voor true maar voor goede muziek. Of dat nu het stempel black-metal waardig is boeit me niet zo. |
Black Metal ist Krieg!
|
Citaat:
heerschende black metal is: Venom Mayhem Marduk Limbonic Art Dimmu (ja, untrue) Gorgoroth Vlad Tepes Anaal Nathrakh Satyricon Axis of Advance |
Venom
Immortal Marduk Darkthrone Burzum Satyricon Nile Malevolent Creation |
nog 2 uur ofzo en dan begint satyricon hier.
En dat gaan we wel ff uitchecken:P |
Citaat:
en khold :D |
Citaat:
sorry...! |
Is dat ook met negers, black metal?
|
Citaat:
da's geen black metal makker..... |
]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue! ]{ing is untrue!
|
:D
*gaap* |
Malignant eternal is overigens ook best te pruimen, of had ik die al genoemd?
|
dark funeral
emperor old man's child limbonic art marduk immortal agathodaimon darkthrone en trouwens, burzum en mayhem zijn HEUS WEL gaaf! |
Citaat:
|
Citaat:
juist, alleen maar lijken die spelen :) |
Citaat:
jij geilt wel op goeie producties of niet? |
over het algemeen wel.
wees eerlijk, het oude mayhem, immortal (neem een pure holocaust) en met name burzum klinken als een storende tv, maar het is gaaf. ik heb liever goed klinkende muziek, met veel technische solo's en drumloopjes, maar oude black zoals de 3 groepen die ik net noemde gaat er ook wel in. en ja, ik ben meer van de heavy/thrash dan de black metal ja. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |