Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Misselijk bij denken of zien van vriend(in) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=381251)

kurtje1 17-02-2003 21:32

Misselijk bij denken of zien van vriend(in)

Ik zit best wel met een probleem, als ik aan me liefde denk of als ik 'r zie dan word ik erg zenuwachtig en misselijk, ook steeds als ik haar zie word ik erg onrustig en ben kotsmisselijk.
Als we dan "wat normaal gesproken gebeurd" staan te zoenen ofzo dan is dat natuurlijk ook heel irri omdat ik dan een vreselijke smaak in me mond heb (kauwgom heb ik al geproeerd).
Ik weet dat het met me zenuwen en me zelfvertouwen te maken heeft maar weet iemand hier een oplossing voor, rustgevende medicijnen om maar wat te noemen.
Graag hoor ik daarover iets van mensen die er last van hebben of er van af zijn en hoe dat gelukt is.
Alles oplossingen zijn welkom please help :rolleyes:

igfy 17-02-2003 21:48

hmmm... dat is best wel vervelend... ik ben altijd heel zenuwachtig voor tentamens en toen had mijn moeder een of ander homeopathisch middel daartegen gekocht... nervovit heet het geloof ik, en het hielp nog best wel...

maar ik denk niet dat het goed is om dat bij een relatie te hebben.. en ik denk ook niet dat medicijnen de oplossing zijn...misschien moet je eens nagaan waarom je zo zenuwachtig bent en daarover praten met je vriendin... en misschien is het wel iets wat na een tijdje gewoon weggaat omdat het vertrouwd is geworden...

Lethalis 18-02-2003 08:22

Volgens mij noemen ze dat verliefdheid.

Kutgevoel is dat he? :p

Muhfuk R. 18-02-2003 09:12

Citaat:

Volgens mij noemen ze dat verliefdheid.
Als ik verliefd ben word ik niet misselijk, hoor. :confused:

Maurice 18-02-2003 09:23

heb het ook.
1 tip: neem nooit pepermuntjes want daar ga je helemaal van over je nek op dat moment.

TheOneWhoLeft 18-02-2003 09:52

Tja, elk lichaam reageert weer anders op verliefdheid. Misschien maar wachten tot je niet meer verliefd bent :p

Optima 18-02-2003 09:52

heb je niet gewoon last van brandend maagzuur?

Tox 18-02-2003 10:06

Je lijkt wel stan van south Park

G.T.C. 18-02-2003 10:13

Citaat:

Tox schreef:
Je lijkt wel stan van south Park
je haalt de woorden uit mijn mond :p

Elisaaa 18-02-2003 10:43

ochjee... das wel een vervelend probleem. Heb je dat wel s tegen je "liefde" gezegd?! Misschien dat dat oplucht ofzo? Als je er even een keer goed met elkaar over kunt praten.
eerlijk gezegd weet ik verder niet zo goed wat je zou kunnen doen.
Sterkte ermee in ieder geval!!!
Liefs, Elisa

kurtje1 18-02-2003 21:08

Allemaal bedankt voor de antwoorden.
Ja het lijkt idd best wel op de situatie van Kenny van South Park.
Ik twijfel of ik het me liefde zal vertellen of dat ik het nog ff aankijk en het mischien vanzelf wel minder word.
Iig bedankt allemaal :p

TheOneWhoLeft 18-02-2003 21:17

Kleine kans dat 'k het zou vertellen. :o :p

Jadis 18-02-2003 21:41

Diagnose: je bent verliefd! :cool:

de kotsmisselijkheid wordt wel minder

Horror Kitty 19-02-2003 06:12

Bedenk je maar dat als het je vriend(in) is, dat dat is omdat diegene ook bij jou wil zijn, dus je hoeft nergens zenuwachtig voor te zijn.

Crimson Death 19-02-2003 14:46

Ow bah, ik word soms ook gewoon ziek en onpasselijk van het zien van een leuk meisje, voel me net Stan uit southpark! *of Kyle, whatever*

xXxEvaxXx 19-02-2003 15:02

Ooow gelukkig ik ben niet de enige.... :o
Als ik iemand zie die ik echt heeeel leuk vindt dan heb ik 't gevoel alsof ik flauwval, krijg spontaan buikkramp en wordt idd ook heel misselijk...

Verliefd of niet, vervelend is het wel..... :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.