![]() |
StonerCandy
Soms zie je in snoepwinkels ofzow echt van die coole snoeptroep met vette kleurtjes enzo.
Was je favo snoep als je stoned bent? Ik vind kauwgum (die roze zoete) echt fucking lekker als ik knetter ben :) Btw. zo'n spacekoek ook (tis wel niet echt snoep maja) daar zit echt alles in wat je nodig hebt (als je knetter bent dan he :p ) |
alles!:p
als het maar lekker is. neej sorry kheb echt geen id. de ene keer heb ik vet zin in chocola. en de andere keer heb ik vet zin in snacks. |
ik heb een keer, toen ik voor de 2e keer ging paddo'n zo'n mega jawbreaker bal gekocht.... die niet in je mond past :d
was zooooo lekker :D |
alles wat zoet en lekker is is nog lekkerder als je stoned bent :D
Of een whopper van de BK... ook lekker :D (y) |
hmm, als ik echt gaar ben weet ik niet echt wat ik vreet
ik kick dan wel op drop :p |
Toen ik een keer megagaar was ging ik met een laserpen op m'n tong schijnen. Het smaakte echt lekker! (en ja ik weet dat licht (fotonen) geen smaak hebben)
|
Citaat:
of het kwam gewoon doordat je zo stoned was :D ik hou btw wel erg van dropfruitduo's als ik een eind weg ben (y) |
lolly's
en jawbreakers inderdaad |
Citaat:
(voor de admin: kick ff deze topic, dit slaat echt op poep!) |
Citaat:
wat zou verboden moeten worden? meningen uitwisselen? anderen op leuke ideen brengen? gezellig gaar lullen? Wat denk je dat dit is? een Niet Drugs & Alcohol forum? Hallo http://www.click-smilies.de/sammlung...smiley-030.gif I mean like, wij zijn mensen die niet op de grond staan, maar vliegen! En Spacekoek, dat kan je kopen in de supermarkt en het is heerlijk als je gaar bent |
gister en vandaag weer lekker lange vingers op en speculaas. vanochtend zijn we knetter in 't bos gaan picknicken. broodjes met paté, gestampte muisjes en boterhammenworst. ik vind echt heel veel lekker als ik stoned ben. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |