![]() |
Wat heb je aan? deel 3753832
Vertel op.
|
knalrode gsus fleece
evisu pyjama longsleeve d&g dirty washed spijkerbroek zwarte boss instappers kapsel: kuif geurtje: acqua di gio da was 't wel. |
grijze boxer
rode capuchontrui mja |
ik moet me nog vertoonbaar maken
dus im moment: groen/blauwe stuka broek + streep blauw spaghettie shirtje ezekiel trui van mn broer haar in staart (ieh) en sokken |
zwart v-hals truitje --> Le Jean De Marithé + François Girbaud
kort beige rokje met zakken/ritsen/enz --> H&M zwarte beenwarmers --> Le Papillon zwarte puntlaarsjes --> Bronx (saai! :o ) zilveren ringetjes zilveren slavenarmband & ketting luchtje --> Hugo Boss - Deep Red |
- rare kleur bruine wijde rib broek
- zwart-rood gestreepte trui |
Zwarte broek...zwart tshirt, rood vest..(denver staat erop:P) en een groen Dickies vest.
|
Citaat:
Donkerbruine suède broques, zwart/rood/bruin geruite sokken, donkerbruine Steppin' Out bandplooi, riem van Setpoint, wit T-shirt (volgens mij merkloos), donkerrood/donkerblauw gestreepte Barbarian rugby |
Gemêleerde crème trui met col
Reebruine broek Naturelkleurige suède riem Goudbruine suède halfhoge laarsjes Zilverkleurige sieraden Luchtje van Christian Dior, J'Adore |
Nike Air MAXX
CCars Spijkerbroek Witte LONSDALE Trui Zwarte Fred Perry Pet een Neophyte Bomberjack |
Zwarte broek, zwart truitje, groene sjaal.
|
Achja, nog maar een x
Lumberjack bootjes Burlingtons Donkerblauwe TH broek Grijze fila boxer Wit shirt Wit/rood geruit RL overhemd Rode/donkerblauwe longsleeve RL Lichtblauwe Gaastra fleecetrui met donkerblauw ribstoffen details Creme, donkerblauw en rode shawl. (en nee ik heb het niet koud :o ) Luchtje: Polo sport van Ralph Haar: klein beetje gel en door de war. |
Heb pyjama aan, ben ziek :(
|
wollen trui en een zwarte broek.. *ook ziek is*
|
Een zwarte Alchemy gothic trui
een zwarte overseaz broek mooie geile WITTE SOKJES En mn piemel links |
Wit/beige kohltrui,
Iets uitlopende spijkerbroek, Rode Mag schoenen en m'n haar in 'n staartje... |
Citaat:
Ik; - Spjikerjasje van Hilfiger. - Blauwe longsleeve van Marithé + François Girbaud. - Broek Evisu (weer die grijze ;)). - Zwarte sokken Puma. Dat is 't nu :). |
zwarte skateboardschoene van osiris d3
zwarte broek van overseas zwarte longsleeve van de hema zwart tsjurt van de murderdolls (concert) 6 ringen en x aantal zwarte armbanden da wast dan weer wel |
Ik heb een - beige miss sixty truitje
- bruin only vestje - spijkerbroek van Replay - zwarte puntschoenen |
spijkerbroek van 12 euro
wit thsirt, witte sokken, groene trui da wasset |
wije donker paarse rib broek
shirtje met een engeltje dr op en wat tekst...shirtje is lichtroze en de mouwen daarvan donkerroze..ebn een hele diepe hals geval zeg maar... donkerlauwe sneakers paar zilveren armbanden en ringen om me haar in een staartje en tsja..da was t volges mij wel :) |
Lichte spijkerbroek H&M
Zwarte grofgebreide trui met aan beide kanten diepe Vhals H&M Zwart strapless topje (anders is het blote-schouder effect weg) Zwart ondergoed Zwart/witte quicks |
*nu wel toonbaar aangekleed*
lichtblauwe wijde dickies broek witte sokken zwart longsleeve daarover lichtblauw blousje 2vlechten en daarop een mutspetachtigiets |
Donderpaarse wijde broek
Zwarte longsleeve Zwart Silverchair Neon Ballroom t shirt Felblauw met felgroen ondergoed :D 6 ringen, 4 armbandjes, horloge, 6 oorbellen, kettingkje (allen zilver) witte sokken met ruitjes erop ofzo iets vaags Haar in rommelig knotje geval, en pony |
wijd uitlopende spijkerbroek, h&m vermoed ik.
blauw wit gestreept overhemd. daarover een vest, h&m vermoed ik. zwarte sokken. james deanesk haar erbij. |
blauw vest, oranje gestreepte longsleeve, 3/4 broek, roze panty, blauw-wit gestreepte kousen, nep-allstars, ondergoed.
kouhoud. |
wijde blauwe spijkerbroek, tshirtje, felgroen/blauw en wit vest(nieuw:))armbandjes&sieraden en buffalo's (wit,vlammen)
|
een zwarte wijde broek, een zwarte fleece
trui en daarover een system of a down longsleeve shirt, en sokken en ondergoed |
*gaap*
Okay daar gaan we: -Bruine streepjes broek.. -Lichtbruine warme trui met vage hals.. -Sieraden (armband, ringen, piercings, oorbellen etc.) -Beige sokjes -Bh+string Interessant eh? |
een donkerblauwe spijkerbroek van TH
een groot creme kleurig vest (wat ik alleen thuis draag en met hockey) van RL een blauw t-shirt, V-hals met vage witte afdruk van Levi daaronder een wit hempje van de H&M schoenen, zwarte laarzen 3 ringen, armband, horloge haar in staart/knot |
bruine mexx broek..
zwart tshirtje h&m zwarte trui h&m |
Zwarte maillot van de Hema
Roze kniekousen van Burlington Spijkerrokje van Replay Zwartkoltruitje van Esprit Roze/rood vest van Puma Blauwe afgetrapte All Stars Haar in een staartje luchtje van Hugo Boss Geen sieraden en geen makeupjes :) |
- lichtblauwe rechte spijkerbroek Diesel
- witte polo zeilschool - roze/wit gestreepte blouse RL - bruine suede laarsjes TH Bril op van Armani, zilveren sieraden, haar in staartje met zijscheiding, beetje mascara en lipgloss en ik ruik vandaag naar Ralph. |
Citaat:
|
- wit mouwloos blousje Dockers
- zwart stretch hemdje eronder Hema (man die zitten lekker :D) - rode v-hals trui Polo Jeans Co. - lichtbruine broek met steekzakken en persvouw Dockers - zwarte punt-pumps maar dan zonder hak Bronx zilveren sieraden, geen make-up, beetje labello |
uitlopende spijkerbroek
grijze pantymouwen beige t-shirt met groen kikkertje gestreepte kapuchontrui zwarte beenwarmers roze PPG sokken appelblauwzeegroen en oranje ondergoed |
Citaat:
|
- Lekker ruime, grote bruine floere broek
- U.S.S.R. T-shirtje :D - Fleece vest - Witte sokjes - Haar gewoon in 'piekjes' :cool: |
knalroze geweldige wijde broek, armwarmers (zwart/roze gestreept), zwart truitje met korte mouw, spagettiedingie, ondergoed, lichtblauwe kniekousen, haar los
|
Citaat:
Ik heb er wel gewoon een beha onder trouwens. |
Hahah mijn pyama en ondergoed ;)
|
Paarse beetje wijde broek.
Zwarte longsleeve. Donkerpaars truitje erover. Grijze sokken, ondergoed. En een bril. :o |
zwart asymmetrisch minirokje
zwart afzak-truitje met lange mouwen panty's, veeeeel panty's! streepjeskousen beenwarmers kisten horloge, kettinkje haar in een staart |
zwarte fluwele overzeas broek
paars hempje + donkerblauw t-shirtje zwart (met 'n btje groen..) vestje oranje geruit rokje tot aan mn knieen sieraden, redelijk veel zwart ondergoed |
- Zwart hempje Livera
- Zwart gebreid aansluitend coltruitje - Donkerblauwe heupmodel spijkerbroek met iets wijduitlopende pijpen en een beetje "versleten" plekken Diesel - Zwarte leren riem - Camelkleurige puntlaarzen zonder hak - Haar met een speld in een losse staart - Zilveren horloge om - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Luchtje: Deep Red van Hugo Boss |
Pyjamabroek
Grote zwarte dikke trui van mams. Ik ben ziek :( |
Wit trainingsjasje met rode en blauwe streepjes op de boorden --> H&M
Blauwe trainingsbroek met witte en rode streepjes --> H&M Rood petje van ribstof --> Diesel Wit met blauwe Puma's (Ik ga zo sporten!) |
Citaat:
vandaag: *"strakke" broek van Chief *kleurig truitje met 3/4 mouwen *lichtblauw vest En ondergoed.. Saai :D |
een zwarte basic trui!
voor de echte truiheid! :P |
Citaat:
Wat ik aan heb gaat je geen zak aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |