![]() |
Tijd voor een meeting?
de laatste is geloof ik ook al weer een half jaar (of langer) geleden..
mogelijke locaties: Rotterdam, Utrecht, of , met carnaval, in 's Hertogenbosch? geef uw mening;) |
Ik sta er niet afwijzend tegenover, maar laat het afhangen van wie er allemaal willen komen :)
Plaats maakt me doordeweeks niet zo heel veel uit (OV); in het weekend hangt het van het weekend af ;) |
Waarom altijd Randstad (of 's Hertogenbosch) een meeting in het hoge noorden, bijvoorbeeld Groningen, zou ook cool kunnen zijn. Of Twente, of Maastricht, of Antwerpen, of Barcelona, of Llorrett de Mar.
|
Citaat:
ik heb geen OV en ik ben niet de enige. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor Den Haag. |
Utrecht natuurlijk! :p
|
heerlen of middelburg (y)
|
Utrecht lijkt mij aardig centraal, en derhalve een goede plaats.
Rotterdam en Den Haag heb ik ook niet zoveel bezwaar tegen. |
Citaat:
|
Amsterdam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mij betreft, sure.
Alleen kom ik niet. |
Later we tot een compromis komen door lekker in gelderland voor nijmegen te kiezen. (lekker handig voor mij) of arnhem. :)
heb weliswaar pas een demo-meeting achter de rug maar ik wil ook wel eens zonder demo gezellig meeten. :) |
ligt eraan waar, wanneer, enz
ik stem voor eindhoven :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Herman Finkers zei over Heerlen: "als u moe bent van al dat moois" :D |
Citaat:
Nijmegen is ook een leuke stad. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Twente is uitstekend! |
Laten we met z'n allen naar een plenaire vergadering van de Tweede Kamer gaan. Voor ieder wat wils. :D
Maar het maakt mij niet zo heel veel uit waar het is, mits het maar niet op zaterdag is :o en het ligt er natuurlijk wel aan wie er komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op deze pagina heb ik de volgende informatie gevonden... Vraag: Hoe woon ik een vergadering bij van de Tweede Kamer? Antwoord: Alle vergaderingen van de Tweede Kamer zijn in principe openbaar. Niet alleen radio, televisie en de schrijvende pers hebben vrije toegang, maar iedereen kan een openbare vergadering bijwonen. De plenaire vergaderingen zijn doorgaans op dinsdag, woensdag en donderdag. Op de tribune van de plenaire vergaderzaal is plaats voor 230 personen. Als u met een groep (minimaal 10 tot maximaal 50 personen) een vergadering wilt bijwonen, kunt u hiervoor reserveren bij de afdeling Bezoekers en Informatie (telefoon 070-3183055). U krijgt dan tevens een videofilm over de werkwijze van de Tweede Kamer te zien. Van maandag tot en met donderdag zijn er verschillende openbare commissievergaderingen. Groepen kunnen hiervoor echter niet reserveren Als u een plenaire vergadering wilt bijwonen, kunt u zich melden bij Lange Poten 4. Komt u voor een commissievergadering dan kunt u zich melden bij Plein 2. Dus als we nou met minstens 10 personen gaan, dan krijgen we ook nog een videofilm te zien! :cool: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. we zijn misschien met meer dan 10 personen en we kunnen niet van te voren reserveren als we niet weten wie er allemaal komt. meestal komt niet iedereen die gezegd heeft te komen of zijn er mensen die niet gezegd hebben te komen toch. |
Citaat:
|
Citaat:
.....toch? |
Een poll was mischien handiger geweest.
Het maakt mij in principe niet zo veel uit, zolang het binnen het gebied dat tussen Hoorn, Zwolle, Enschede, Nijmegen, Eindhoven, Tilburg, Rotterdam, Den Haag en Amsterdam ligt. En de datum? |
zo'n plenaie vergadering lijkt me best leuk, maar je moet vast stil zijn :\
|
Trouwens, als er in 's Hertogenbosch gemeet wordt kom ik wel, en misschien in Nijmegen. Maar dan weer niet met carnaval.
Nou ja. |
Citaat:
|
Kwil altijd meeten, meeten roeleert de pan uit en is hoe dan ook, altijd maar weer, een 'lijpe happening' :)
|
We kunnen ook 2 meetings houden. Een officiële meeting in het weekend voor de mensen die niet kunnen door de week en een alternatieve meeting: een plenaire vergadering.
*blijft vasthouden aan eigen idee* :D |
Citaat:
Er zijn ook in Den Haag cafe's hoor! ;) |
Citaat:
:) Twee meetings kan altijd, lijkt me. |
hmmm.. 15 maart nieuwe demo (?)... 15 maart nieuwe meeting...?
|
6 mei in café Engels in Rotterdam:D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat je dan geen meeting kunt houden... Maar als het om 'de' nieuwe meeting gaat... |
neuh...
15 maart lijkt mij idd ook geen goed idee |
Citaat:
|
De vrijdag tussen hemelvaartsdag en de daaropvolgende zaterdag. Die dag heeft iedereen vrij, kunnen de mensen met O.V. toch vrij reizen en kan dus iedereen komen.
En als plaats moet men dan Utrecht afspreken; dat ligt het centraalst en is het voor niemand ondoenlijk lang reizen. Noteer maar vast forumbazen; dit is de best mogelijke dag. :) |
Ik ben het helemaal met Baron eens.
Ja echt :eek: |
Citaat:
Vrijdag 30 mei, iemand tegen? |
Voor.
En dan is het misschien nog mooi weer ook. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |